Презентація "Стратегії розвитку критичного мислення"

Педагогіка

Для кого: 4 Клас

31.03.2019

1036

15

1

Опис документу:
Дана презентація познайомить вчителів із деякими методами, які допоможуть розвивати критичне мислення в учнів. Запропонована методична система містить концептуальну базу, яку можна реалізувати в будь-якому класі під час викладання будь-якого предмета.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Стратегії розвитку критичного мислення Вчитель початкових класів ЗОШ.№24 м. Чернівці Матоніна Раїса Дем’янівна «Критичне мислення - модель для навч...
Слайд № 1

Стратегії розвитку критичного мислення Вчитель початкових класів ЗОШ.№24 м. Чернівці Матоніна Раїса Дем’янівна «Критичне мислення - модель для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього» Н. Вукіна.

На думку Гордона Драйдена та Джаннетт Вос дві речі повинні сформувати основу шкільної освіти і бути присутніми на всіх інших курсах: учіння тому, я...
Слайд № 2

На думку Гордона Драйдена та Джаннетт Вос дві речі повинні сформувати основу шкільної освіти і бути присутніми на всіх інших курсах: учіння тому, як вчитися, і навчання тому, як мислити.

Стратегії критичного мислення
Слайд № 3

Стратегії критичного мислення

Асоціативний кущ Етапи роботи:
Слайд № 4

Асоціативний кущ Етапи роботи:

Слайд № 5

Сенкан
Слайд № 6

Сенкан

Слайд № 7

Методика « Передбачення»
Слайд № 8

Методика « Передбачення»

Факти про знання і вміння. Що вам не сподобалось? Творчість.Загадки, вірші. Емоції. Настрій. Позитивне в матеріалі? Важливість уроку. Підсумок Шіст...
Слайд № 9

Факти про знання і вміння. Що вам не сподобалось? Творчість.Загадки, вірші. Емоції. Настрій. Позитивне в матеріалі? Важливість уроку. Підсумок Шість мислячих капелюхів

Казка “Півник і двоє мишенят” Коротко переказати зміст тексту. Що вам не сподобалось у тексті? Знайдіть вихід із ситуації. Ваше особисте ставлення ...
Слайд № 10

Казка “Півник і двоє мишенят” Коротко переказати зміст тексту. Що вам не сподобалось у тексті? Знайдіть вихід із ситуації. Ваше особисте ставлення до прочитаного Чого навчить вас це оповідання? Групова робота

Кубування
Слайд № 11

Кубування

Семантична карта «Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися» Е Т А П И
Слайд № 12

Семантична карта «Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися» Е Т А П И

Порушена послідовність 1.Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовності. 2.Учні об`єднуються в групи. Кожна група п...
Слайд № 13

Порушена послідовність 1.Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовності. 2.Учні об`єднуються в групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих речень. Результат фіксується на дошці або окремих аркушах паперу. 3.Читають текст і перевіряють. Обговорюють. 1 гр. 2 гр. 3 гр. 4 гр. 5 гр. Контрольна 1 3 2 1 3 2

Не росте; є рослини; схили похилі. Росте; нема рослин; круті схили. ЯР БАЛКА Велике заглиблення. Є схили і дно. Руйнують поверхню Землі. Діаграма Вена
Слайд № 14

Не росте; є рослини; схили похилі. Росте; нема рослин; круті схили. ЯР БАЛКА Велике заглиблення. Є схили і дно. Руйнують поверхню Землі. Діаграма Вена

Вільне письмо Дати відповідь на питання, яке стосується теми чи тексту. Письмо в малюнках. Речення з відкритим кінцем. Запис тексту своїми словами ...
Слайд № 15

Вільне письмо Дати відповідь на питання, яке стосується теми чи тексту. Письмо в малюнках. Речення з відкритим кінцем. Запис тексту своїми словами або малюнками. Складання резюме. П’ятихвилинне есе.

Круговий огляд
Слайд № 16

Круговий огляд

За 40 хвилин уроку – можна зробити дуже багато…
Слайд № 17

За 40 хвилин уроку – можна зробити дуже багато…

Позакласна робота .
Слайд № 18

Позакласна робота .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.