Презентація "Сторітеллінг! Красиво, дієво, захоплююче!"

Опис документу:
Як зацікавити учня навчальною інформацією? Як залучити його настільки, щоб він виніс максимум знань? Як завоювати й утримати увагу учня? Як підвищити його активність при виконанні завдання? На допомогу приходить сторітеллінг!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: учитель початкових класів, «старший учитель» Костянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 БАРАНЕНКО І. О. СТОРІТЕЛЛІНГ Красиво, дієво, захо...
Слайд № 1

Підготувала: учитель початкових класів, «старший учитель» Костянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 БАРАНЕНКО І. О. СТОРІТЕЛЛІНГ Красиво, дієво, захоплююче!

Як завоювати й утримати увагу учня? Як зацікавити учня навчальною інформацією? Як залучити його настільки, щоб він виніс максимум знань? Як підвищи...
Слайд № 2

Як завоювати й утримати увагу учня? Як зацікавити учня навчальною інформацією? Як залучити його настільки, щоб він виніс максимум знань? Як підвищити його активність при виконанні завдання?

Сторітеллінг (англ. Storytelling, «розповідання історій») – це мистецтво захоплюючої розповіді.
Слайд № 3

Сторітеллінг (англ. Storytelling, «розповідання історій») – це мистецтво захоплюючої розповіді.

Привабливість Універсальність Сучасність Новизна Художня виразність Активізація здібностей Необмеженість можливостей СТОРІТЕЛЛІНГ
Слайд № 4

Привабливість Універсальність Сучасність Новизна Художня виразність Активізація здібностей Необмеженість можливостей СТОРІТЕЛЛІНГ

Сторітеллінг найдавніший спосіб людського спілкування; історія, яка розповідається з певною метою; надання інформації за допомогою запам'ятовування...
Слайд № 5

Сторітеллінг найдавніший спосіб людського спілкування; історія, яка розповідається з певною метою; надання інформації за допомогою запам'ятовування оповідань; можливість бути зрозумілим і привабливим; передача почуттів і емоцій; спосіб виховання.

Сторітеллінг в адаптаційний період
Слайд № 6

Сторітеллінг в адаптаційний період

Використовуючи техніку сторітеллінга, вчитель: створює комфортну обстановку на уроці; формує емоційний настрій; активізує мовленнєву діяльність; до...
Слайд № 7

Використовуючи техніку сторітеллінга, вчитель: створює комфортну обстановку на уроці; формує емоційний настрій; активізує мовленнєву діяльність; допомагає засвоювати новий або узагальнювати вивчений матеріал; користується довірою й завойовує авторитет учня; зацікавлює дітей. знижує рівень тривожності;

Сторітеллінг - творчий успіх
Слайд № 8

Сторітеллінг - творчий успіх

Використання техніки сторітеллінг дозволяє: дати навички й прийоми роботи з літературно-художніми матеріалами; запропонувати учням самим створювати...
Слайд № 9

Використання техніки сторітеллінг дозволяє: дати навички й прийоми роботи з літературно-художніми матеріалами; запропонувати учням самим створювати свої історії; додати їм впевненості у своїх творчих здібностях і силах; знайомити учнів із роботами однолітків; розкріпачити дітей; створити ситуацію успіху!

Чому сторітеллінг можна використовувати, починаючи з 1 класу?
Слайд № 10

Чому сторітеллінг можна використовувати, починаючи з 1 класу?

Реалізується принцип доступності навчання.
Слайд № 11

Реалізується принцип доступності навчання.

Діти люблять слухати історії більше, ніж доповіді, описи чи визначення, тому що вони легше сприймаються (задіяна не лише раціональна сторона сприйн...
Слайд № 12

Діти люблять слухати історії більше, ніж доповіді, описи чи визначення, тому що вони легше сприймаються (задіяна не лише раціональна сторона сприйняття інформації, а й образна).

Реалізуються принципи міцності знань та емоційності навчання.
Слайд № 13

Реалізуються принципи міцності знань та емоційності навчання.

Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Тому всі уважно слухають навчальний матеріал, сприймають його, а потім ...
Слайд № 14

Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Тому всі уважно слухають навчальний матеріал, сприймають його, а потім з легкістю можуть відтворити у формі історії.

Реалізується принцип активності й самостійності.
Слайд № 15

Реалізується принцип активності й самостійності.

В історії є герой, який змінюється. Ці зміни відбуваються в процесі боротьби, наполегливої праці, виконання складних завдань. Молодші школярі вчать...
Слайд № 16

В історії є герой, який змінюється. Ці зміни відбуваються в процесі боротьби, наполегливої праці, виконання складних завдань. Молодші школярі вчаться тому, що можна подолати труднощі. А якщо діти ще будуть «включені» в історію… вони навчаться бути наполегливими.

Реалізується принцип наочності.
Слайд № 17

Реалізується принцип наочності.

Будь-яка історія для дітей розповідається із використанням малюнків, відео, презентацій.
Слайд № 18

Будь-яка історія для дітей розповідається із використанням малюнків, відео, презентацій.

Невеликий рецепт для ідеальної історії Вам знадобиться зовсім небагато: * декілька грамів творчості; * уважна публіка; * актуальна інформація; * ці...
Слайд № 19

Невеликий рецепт для ідеальної історії Вам знадобиться зовсім небагато: * декілька грамів творчості; * уважна публіка; * актуальна інформація; * цікавий початок і не менш захоплююче продовження. І, звичайно, усе це не забути приправити соусом з особистої думки автора, а також характерами поганого й гарного героїв.

Дякую за увагу. Всім творчої наснаги!!!
Слайд № 20

Дякую за увагу. Всім творчої наснаги!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн