Презентація "Соціалізація освіти, Соціалізація особистості”

Опис документу:
Завдання навчальних закладів Виховання громадянина з високим рівнем громадянської свідомості, патріотизму, активності, поваги до прав і свобод демократичного суспільства.Наведені складові процесу соціалізації,, формування компетентного учня через різні технології навчання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Освітній простір
Слайд № 1

Освітній простір

Образ-ідеал учня Виховання громадянина з високим рівнем громадянської свідомості, патріотизму, активності, поваги до прав і свобод демократичного с...
Слайд № 2

Образ-ідеал учня Виховання громадянина з високим рівнем громадянської свідомості, патріотизму, активності, поваги до прав і свобод демократичного суспільства Завдання навчальних закладів

Пріоритети суспільства
Слайд № 3

Пріоритети суспільства

Виклик нашого часу – соціалізація учня Соціалізація освіти Пристосованість людини до вимог суспільства, що змінюється Відокремлення – уміння зберег...
Слайд № 4

Виклик нашого часу – соціалізація учня Соціалізація освіти Пристосованість людини до вимог суспільства, що змінюється Відокремлення – уміння зберегти свою індивідуальність, протистояти поганому Вимога сучасного ринку праці – компетентний спеціаліст учень навчальна діяльність знання Компетентний спеціаліст основні групи компетенцій

“Соціалізація особистості” процес становлення особистості як активного суб’єкта громадянського суспільства. процес становлення особистості як актив...
Слайд № 5

“Соціалізація особистості” процес становлення особистості як активного суб’єкта громадянського суспільства. процес становлення особистості як активного суб’єкта громадянського суспільства

Складові процесу соціалізації
Слайд № 6

Складові процесу соціалізації

Модель формування основних груп компетенцій (“Молекула компетенцій”) Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення І...
Слайд № 7

Модель формування основних груп компетенцій (“Молекула компетенцій”) Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення Інформаційна компетенція Математична компетенція Полікультурна компетенція Самоосвітня компетенція Компетенція продуктивної творчої діяльності Соціальна компетенція

Формування компетентного учня через використання інноваційних технологій Проектна технологія Компетентний учень Найкращий спосіб вивчити що-небудь ...
Слайд № 8

Формування компетентного учня через використання інноваційних технологій Проектна технологія Компетентний учень Найкращий спосіб вивчити що-небудь – це відкрити його самому. Д.Пойа Компетентний спеціаліст Інформаційні комп’ютерні технології Технологія на основі системи ефективних уроків Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей

Проектна технологія: в умовах класно-урочної системи найбільш легко вписується в навчальний процес; найбільш адекватна до особистісно-зорієнтованог...
Слайд № 9

Проектна технологія: в умовах класно-урочної системи найбільш легко вписується в навчальний процес; найбільш адекватна до особистісно-зорієнтованого навчання; забезпечує успішне засвоєння навчального матеріалу і застосування знань на практиці через самостійну, творчо-пошукову, дослідницьку роботу, індивідуальну роботу, роботу в групах; сприяє розвитку всіх груп компетенцій; розкриває можливості вчителя і учня у використанні сучасних засобів навчання. Проект На 1 урок На кілька уроків На тривалий час по розділу Однієї задачі – міні-проект Організовуємо роботу по проблемі:

Проект 1 учня (індивідуальний проект) Групу учнів Клас У кожному напрямі учень сам навчається та бере активну участь у процесі. Учень грає активну ...
Слайд № 10

Проект 1 учня (індивідуальний проект) Групу учнів Клас У кожному напрямі учень сам навчається та бере активну участь у процесі. Учень грає активну роль. Учень: 1) розглядає проблему; 2) робить висновки; 3) перевіряє та оцінює; 4) застосовує свій досвід. Залучаємо до роботи над проблемою

Формування соціальної компетенції 1. Створення атмосфери успіху (мотивація навчальної діяльності “Пташка успіху” та рефлексія “Кольорова феєрія”) 2...
Слайд № 11

Формування соціальної компетенції 1. Створення атмосфери успіху (мотивація навчальної діяльності “Пташка успіху” та рефлексія “Кольорова феєрія”) 2. Моделювання реальних життєвих ситуацій (інтерактивна вправа “Довідка” і “Павутинка”, асоціативні схеми, роботи в групах, парах). Рівносторонній Павутинка Трикутник Бісектриса Вершина Висота Гострокутний Кут а Сторони

Соціальна компетентність відображається в таких характеристиках: - вступати в контакт, встановлювати співробітництво; - висловлювати свої думки, по...
Слайд № 12

Соціальна компетентність відображається в таких характеристиках: - вступати в контакт, встановлювати співробітництво; - висловлювати свої думки, почуття, переживання; - слухати, реагувати на думку і переживання іншого; - ставити мету, планувати дії; - висувати альтернативні способи дій; - розподіляти обов'язки; - запитувати допомогу; - розв'язувати конфлікти та міжособистісні проблеми.

Форми і методи роботи на уроці Групова та парна форма роботи Метод проектів Проведення уроків у формі навчальних ділових ігор
Слайд № 13

Форми і методи роботи на уроці Групова та парна форма роботи Метод проектів Проведення уроків у формі навчальних ділових ігор

Для успішної соціалізації учня я використовую наступні методичні засоби: діалог Зворотний зв'язок створення ситуації вибору створення ситуації успі...
Слайд № 14

Для успішної соціалізації учня я використовую наступні методичні засоби: діалог Зворотний зв'язок створення ситуації вибору створення ситуації успіху договір

Формування комунікативної компетенції 1. Інтерактивна вправа “Діалог Сократа” 2. Інтерактивна вправа “Сніжна кулька” (слово → речення → запитання →...
Слайд № 15

Формування комунікативної компетенції 1. Інтерактивна вправа “Діалог Сократа” 2. Інтерактивна вправа “Сніжна кулька” (слово → речення → запитання → відповідь) 3. Складання рецензій, виступи з презентаціями задач, завдань 4. Рефлексія “Шерлок Холмс і Д.Ватсон” а) формування завдання: Формула задає лінійну функцію? б) вибір позиції: Так, ця формула задає лінійну функцію, бо запис містить змінні х, у і два числа R=5, b= -6 Ні, ця формула не задає лінійної функції, бо число R=5 повинно множитися на змінну х в) перегляд позиції г) висновок а) Який твій найбільший успіх сьогодні? б) Про що нове ти дізнався на уроці? в) Чого ти навчився на уроці? г) Що хотів би почути на наступному уроці? д) Що ти не вмів, в тепер вмієш?

Формування інформаційної компетенції 1. Складання слайд-журналів, усних журналів з історії математики, життя і діяльності видатних математиків, з в...
Слайд № 16

Формування інформаційної компетенції 1. Складання слайд-журналів, усних журналів з історії математики, життя і діяльності видатних математиків, з власних фотоматеріалів, малюнків. 2. Інтернет-форуми 3. Застосування комп'ютерної техніки 4. Використання опорних конспектів, складання блок-схем до задач та доведення теорем. Блок-схема доведення теореми синусів

Формування самоосвітньої компетенції та компетенції продуктивної творчої діяльності 1. Дослідницька робота учнів 2. Творчо-пошукова робота учнів
Слайд № 17

Формування самоосвітньої компетенції та компетенції продуктивної творчої діяльності 1. Дослідницька робота учнів 2. Творчо-пошукова робота учнів

Формування полікультурної компетенції 1. Математичні конкурси 2. Виставка творчих робіт: “Світ з геометричних фігур”, “Мистецтво і математика”, “Ст...
Слайд № 18

Формування полікультурної компетенції 1. Математичні конкурси 2. Виставка творчих робіт: “Світ з геометричних фігур”, “Мистецтво і математика”, “Старовинна задача моїми очима”

«Успіх залежить від попередньої підготовки, без підготовки вас обов'язково чекає провал». Конфуцій
Слайд № 19

«Успіх залежить від попередньої підготовки, без підготовки вас обов'язково чекає провал». Конфуцій

Я щиро вірю, що вся робота з соціалізації допоможе моїм учням: придбати чіткі уявлення про норми та правила, що існують у суспільстві; навчить діте...
Слайд № 20

Я щиро вірю, що вся робота з соціалізації допоможе моїм учням: придбати чіткі уявлення про норми та правила, що існують у суспільстві; навчить дітей відчувати і розуміти інших людей; долучить до суспільних цінностей: добра, краси, здоров'я, щастя як умови духовно-морального розвитку людини; дасть розуміння «цінність» кожного і всього, що живе й росте на Землі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.