Презентація "Шляхи формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екологїї".

Опис документу:
В презентації "Шляхи формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екологїї", розкрито методичні прийоми, що формують пізнавальну активність учнів під час вивчення біології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Шляхи формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екології. Вчитель біології Сіденко Г.В.
Слайд № 1

Шляхи формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екології. Вчитель біології Сіденко Г.В.

“ Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її ” А.Франс
Слайд № 2

“ Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її ” А.Франс

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ В умовах глобального підвищення біологічної свідомості сучасного суспільства, склалася суперечність між потребою в розвитку пізна...
Слайд № 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ В умовах глобального підвищення біологічної свідомості сучасного суспільства, склалася суперечність між потребою в розвитку пізнавального інтересу у школярів до біології і існуючим рівнем вивчення цієї складної і багатогранної дисципліни. Актуальність і практична значущість даної проблеми полягає в теоретичному і практичному обґрунтовуванні умов формування пізнавального інтересу учнів, до біології в процесі викладання шкільних предметів природничо-наукового циклу.

МЕТА РОБОТИ: шляхом формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екології домогтися диференціації впливу на розв...
Слайд № 4

МЕТА РОБОТИ: шляхом формування пізнавального інтересу здобувачів освіти при навчанні їх біології та екології домогтися диференціації впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати розвиток здібностей кожної особистості. Завдання: ·     створити оптимальні  умови для розвитку творчої особистості дитини; ·     сприяти позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності; ·     розвивати потреби в самопізнанні, самореалізації, самовдосконаленні; ·     створити атмосферу співпраці і взаємодії вчителя та учня; ·     сформувати в учнів навички отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел.

ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ Педагогічний досвід ґрунтується на принципах педагогіки співпраці та розвиваючого навчання Шаталова В.Ф., Амонашвілі Ш.О., ...
Слайд № 5

ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ Педагогічний досвід ґрунтується на принципах педагогіки співпраці та розвиваючого навчання Шаталова В.Ф., Амонашвілі Ш.О., педагогіки співпраці В.Сухомлинського, інтерактивних технологій О.Пометун, Л.Пироженко, технологій критичного мислення та проблемного навчання Л.Виготського, Дж.Дьюї, М.Коул, методичних прийомах А.Гіна. Більшість авторів погоджується з тим, що творча особистість – це індивід, який володіє високим рівнем знань, має потяг до нового, оригінального

Існує багато різноманітних методів та прийомів, з допомогою яких учитель може активізувати пізнавальну діяльність учнів. Я зупинилися на деяких з н...
Слайд № 6

Існує багато різноманітних методів та прийомів, з допомогою яких учитель може активізувати пізнавальну діяльність учнів. Я зупинилися на деяких з них, а саме: формування пізнавальної діяльності учнів через проблемне навчання; використання інтерактивних, проектних та інформаційно-комунікативних технологій на уроках біології.

ЯК КРАЩЕ? Принципи Дейва Берджеса “ Обучение как приключение” Класичний урок
Слайд № 7

ЯК КРАЩЕ? Принципи Дейва Берджеса “ Обучение как приключение” Класичний урок

Прийом новизни - припускає включення в зміст учбового матеріалу цікавих фактів, відомостей. ТЕМА. Поняття про класифікацію рослин (6 клас) В 1560 р...
Слайд № 8

Прийом новизни - припускає включення в зміст учбового матеріалу цікавих фактів, відомостей. ТЕМА. Поняття про класифікацію рослин (6 клас) В 1560 році французький посланник при лісабонському дворі Жан Ніко придбав насіння тютюну у прибулого з Америки купця і подарував їх королівському палацу в Португалії і французькій королеві Катерині Медічи. К. Лінней, описуючи пізніше рослину тютюну, дав йому ім'я «нікотино табакум». Родова частина назви на честь Ніки, а видова «табакум» – від острова Тобаго в Карибському морі, де був поширений цей вид. КАРЛ ЛІННЕЙ

Прийом семантизації в основі якого лежить збудження інтересу завдяки розкриттю смислового  значення слова,назви. • Більше 250 років тому голландськ...
Слайд № 9

Прийом семантизації в основі якого лежить збудження інтересу завдяки розкриттю смислового  значення слова,назви. • Більше 250 років тому голландський учений Аврам Трамбле дав назву побаченому їм маленькому поліпу – Гідра. Цю назву отримав за схожість з жахливою Лірнейською гідрою, з якою бився Геракл. Як ви думаєте, чому тварина отримала таку назву? Тема. Кишковопорожнинні (7 клас)

Прийом значущості матеріалу, при якому створюється установка на необхідність вивчення матеріалу у зв'язку з його біологічною, практичною значущістю...
Слайд № 10

Прийом значущості матеріалу, при якому створюється установка на необхідність вивчення матеріалу у зв'язку з його біологічною, практичною значущістю для учнів. Тема. Вітаміни, їх значення (8 клас) Значення збалансованого харчування для збереження здоров’я 1. Чому лікарі рекомендують споживати вітаміни для профілактики і лікування простудних захворювань? 2. Чому важливо знати зміст білків, жирів і вуглеводів в різних харчових продуктах і кількість енергії, що утворюється в організмі при їх використовуванні? Даний прийом примушує учнів відчути не тільки значущість матеріалу, але і причетність до явища.

На етапі осмислення матеріалу Постановка проблемного питання, створення проблемної ситуації. (8 клас) Проблемне питання У фантастичному романі «Люд...
Слайд № 11

На етапі осмислення матеріалу Постановка проблемного питання, створення проблемної ситуації. (8 клас) Проблемне питання У фантастичному романі «Людина-амфібія» хлопцеві Іхтіандру пересаджені зябра, якими він дихає у воді. Яку фізіологічну проблему, що виникла після цієї пересадки і не дозволяла вижити людині-амфібії у воді, не врахував автор роману? Евристичний прийом Припустимо, що ви з’їли бутерброд з шинкою. В яких відділах травної системи і за допомогою яких речовин перетравлюватимуться його складові частини?

ЩО СПІЛЬНОГО? Єгипетські піраміди Хвороба Ебола
Слайд № 12

ЩО СПІЛЬНОГО? Єгипетські піраміди Хвороба Ебола

kahoot— ПРОГРАМА для створення вікторин, тестів. Експресоцінювання
Слайд № 13

kahoot— ПРОГРАМА для створення вікторин, тестів. Експресоцінювання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»