і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація "Система освіти Японії"

Опис презентації окремими слайдами:
1. Загальні відомості про країну. Японія - країна 4000 островів (найбільші - Хоккайдо, Хонсю, Кюсю та Сікоку). Близько 70% поверхні країни займають...
Слайд № 1

1. Загальні відомості про країну. Японія - країна 4000 островів (найбільші - Хоккайдо, Хонсю, Кюсю та Сікоку). Близько 70% поверхні країни займають не дуже високі, але малодоступні схили гір. Багато з них є діючими вулканами (зі 196 вулканів Японії діючих 30). Найвища вершина і символ Японії – Фудзіяма (3776 м).

2. Управління освітою. У Японії управління системою навчальних закладів здійснюють: Міністерство освіти – розробляє основи державної політики в гал...
Слайд № 2

2. Управління освітою. У Японії управління системою навчальних закладів здійснюють: Міністерство освіти – розробляє основи державної політики в галузі освіти, зміст шкільної освіти; визначає навчальні плани і програми для шкіл усіх типів. При міністерстві є низка консультативних органів, зокрема Центральна рада з освіти, Рада з навчальних програм. Рада приватних університетів та ін.; місцеві (префектурні та муніципальні) комітети, - функціями яких є організація, фінансування і контроль за діяльністю місцевих шкіл, видання інструктивних матеріалів з урахуванням конкретних умов, прийом і звільнення учителів. Членів префектурних комітетів призначає губернатор, а муніципальних – місцева адміністрація.

3. Фінансування освіти. Державні школи фінансуються безпосередньо Міністерством освіти, а префектурні та муніципальні – з місцевих бюджетів. На фін...
Слайд № 3

3. Фінансування освіти. Державні школи фінансуються безпосередньо Міністерством освіти, а префектурні та муніципальні – з місцевих бюджетів. На фінансування освіти на початку 90-х років виділялося понад 7% національного доходу (понад 11% державного бюджету країни); частка держави у загальних витратах становить 25%, інша частина покривається з місцевих бюджетів. У валовому національному продукті Японії витрати на освіту становлять 5—7 %.

Клімат Японії в основному субтропічний мусонний. Зимові мусони приносять сніг, велика кількість якого випадає у центрі та на півночі Японії. Влітку...
Слайд № 4

Клімат Японії в основному субтропічний мусонний. Зимові мусони приносять сніг, велика кількість якого випадає у центрі та на півночі Японії. Влітку з мусонами приходять дощі й тайфуни. У всіх районах Японії зміна пір року дуже помітна: м'яка зима, дощове літо, сонячна й суха осінь.

Через велику кількість сонячних днів та вологи рослинний світ Японії дуже багатий та різноманітний. Ліси займають 67% території Японії. Крім відоми...
Слайд № 5

Через велику кількість сонячних днів та вологи рослинний світ Японії дуже багатий та різноманітний. Ліси займають 67% території Японії. Крім відомих нам широколистяних та хвойних дерев тут ростуть субтропічні вічнозелені ліси. Тваринний світ Японії, навпаки, не відрізняється різноманіттям, що пояснюється ізольованістю та віддаленістю Японії від материка. Корисних копалин, що мають практичне значення, не багато - кам'яне вугілля, мідні та свинцеві руди. Тому Японія змушена ввозити 80% мінеральної сировини та палива. Поступаючись багатьом країнам світу за площею, Японія перевищує багато з них за чисельністю населення, перебуваючи за цим показником на восьмому місці у світі. В столиці Японії Токіо проживає 8 мільйонів жителів. Великими містами є Осака, Йокогама, Кіото, Хіросіма та ін.

7. Освітні реформи. Основне завдання політики японської держави у сфері освіти стало виховання і навчання творчої, неординарно мислячої, гармонійно...
Слайд № 6

7. Освітні реформи. Основне завдання політики японської держави у сфері освіти стало виховання і навчання творчої, неординарно мислячої, гармонійної і духовно багатою особистості, здатної діяти у різноманітно консолідованих громадських та державних структурах. Перша реформа освіти у Японії, яка заложила основи формування її сучасного образу, почалася з прийняттям в 1872 р. Конституції про освіту. У передвоєнний період (30-40ерр.) освіта стала вельми поширеною. Над усіма навчальними закладами, шкільними програмами й вчителями встановлювався суворий контроль. Курси з військової підготовки стали частиною загальноосвітньої програми розвитку й для хлопчиків, й у дівчаток.

8. Система освіти. Дошкільні заклади для дітей віком від народження до 6-ти років (ясла, дитячі садки, ясла-садки) перебувають у підпорядкуванні му...
Слайд № 7

8. Система освіти. Дошкільні заклади для дітей віком від народження до 6-ти років (ясла, дитячі садки, ясла-садки) перебувають у підпорядкуванні муніципалітетів, приватних організацій та осіб і працюють від 2—3-х до 10—12-ти годин на день. Існують також однорічні заклади для повноцінної підготовки дітей 5—6-ти років до школи. Японська система виховання зорієнтована на раннє виявлення задатків і природний розвиток здібностей. Групи у дитячих садках є досить чисельними — у середньому по 40 осіб. Виховне середовище дбайливо, зі смаком організоване. Дітей залучають до участі у створенні затишку і краси в помешканні: вони вирощують і оранжують квіти, конструюють, виготовляють панно і гобелени тощо. Участь дітей у художній праці є обов´язковою, оскільки, на думку японців, лише рукотворна краса підносить людину до філософського розуміння прекрасного як доцільності буття.

Висновки Розглянувши систему освіти в Японії, ми дійшли висновку, що як і будь-яка система освіти в світі, вона має свої позитивні та негативні мом...
Слайд № 8

Висновки Розглянувши систему освіти в Японії, ми дійшли висновку, що як і будь-яка система освіти в світі, вона має свої позитивні та негативні моменти. На нащу думку, це: + хороше фінансування освіти; + матеріальне стимулювання вчителів; +обовязкова система підвищення кваліфікації; + високий рівень підготовки випускників різних навчальних закладів. Тривалість робочого дня вчителя 13-14 годин; Кількість дітей, що можуть навчатись у групі дитячого садка – 40 чоловік; також, дуже велика наповнюваність класів у школах – зазвичай до 45 чоловік.

Список використаних джерел 1. Інтернет-ресурс: ostriv.in.ua 2. Інтернет-ресурс: ru.wikipedia.org 3. Інтернет-ресурс: osvita.ua О. М. Галус // Порів...
Слайд № 9

Список використаних джерел 1. Інтернет-ресурс: ostriv.in.ua 2. Інтернет-ресурс: ru.wikipedia.org 3. Інтернет-ресурс: osvita.ua О. М. Галус // Порівняльна педагогіка : Навчальний посібник для студентів гум.спец.вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. - Київ : Вища школа , 2006.

Навчання в старшій середній школі поділяється на два відділення – загальноосвітнє і професійне. Загальноосвітні відділення мають різні потоки. У ме...
Слайд № 10

Навчання в старшій середній школі поділяється на два відділення – загальноосвітнє і професійне. Загальноосвітні відділення мають різні потоки. У межах цих потоків можливі варіанти навчальних планів із гуманітарним або природничо-науковим нахилом. Серед навчальних предметів – японська мова, класична література, суспільствознавство, економіка, національна і всесвітня історія, географія, математика, фізика, хімія, біологія, фізкультура, образотворче мистецтво, музика, іноземна мова, основи виробництва (для юнаків), домоведення (для дівчат). Навантаження протягом тижня – 34-36 годин. Професійні відділення мають п’ять потоків: технологічний, сільськогосподарський, морського промислу, комерційний, домоведення. Вибір програм у кожній школі обмежений (їх 2 або 3). 40% часу відводиться на спеціалізовані предмети, а загальноосвітні висвітлюються за спрощеними програмами.

На післявоєнний час припадає друга реформа освітньої системи. У 1947 р. було прийнято “Основний Закон про утворення”, відповідно до якого обов'язко...
Слайд № 11

На післявоєнний час припадає друга реформа освітньої системи. У 1947 р. було прийнято “Основний Закон про утворення”, відповідно до якого обов'язкове навчання було продовжено до 9 років, шкільна адміністративна система піддалася децентралізації. Історію сучасної математичної освіти можна розділити на такі 5 періодів: Період підстави (1868-1885). Був грунтується початковий корпус сучасної математичної освіти. Період консолідації (1886-1916). Було видано різноманітні шкільні закони, було створено систематична освітня структура. Період експансії (1917-1936). Освітня система базувалася на рекомендаціях Надзвичайного Ради з Освіті (1917-1919) Військовий період (1937-1945). Пік мілітаристського освіти. Сучасний період (1945-наші дні). Освітні реформи під час союзницької оккупації.

Загальна освіта в Японії має свою дуже чітку структуру: початкова школа з початковим навчанням, трирічна середня школа першого ступеня і трирічна с...
Слайд № 12

Загальна освіта в Японії має свою дуже чітку структуру: початкова школа з початковим навчанням, трирічна середня школа першого ступеня і трирічна середня школа другого ступеня. Початкова школа— масовий навчальний заклад, що знаходиться у віданні муніципалітетів. Приватні початкові школи зустрічаються дуже рідко. Згідно з офіційними документами, початкова школа зобов'язана розвивати дітей розумово, фізично, естетично і морально. Зміст освіти в цих школах досить обширний. Курс навчання триває 6 років. Початкова освіта є обов'язковою для дітей віком від 6 до 12 років. Тривалість уроку в початковій школі — 45 хв. В приватних школах частина годин чи всі години на «виховання моралі» можуть бути замінені релігійним вихованням.

Сучасна середня школа має два рівні: молодша середня школа і старша середня школа. Молодша середня школа є обовязковою для дітей 12-15 років. Термі...
Слайд № 13

Сучасна середня школа має два рівні: молодша середня школа і старша середня школа. Молодша середня школа є обовязковою для дітей 12-15 років. Термін навчання в ній – 3 роки. Урок тут триває 50 хвилин. Старша середня школа розрахована на юнаків і дівчат віком 15-18 років. Курс навчання триває 3 роки. Наповнюваність класів у японських школах може досягати за встановленою нормою 45 чоловік. Тривалість уроку в старшій середній школі 50 хвилин з шестиденним робочим тижнем. Щодня не менше шести уроків. Навчальний рік у Японії починається 1 квітня і закінчується в березні. Він складається з трьох семестрів, розділених 40-денними канікулами в липні-серпні і зимовими - наприкінці грудня. Школярі відвідують заняття в середньому 240 днів у році.

Професійну освіту у Японії здобувають у школах різного типу. Здебільшого це приватні, платні школи з вузькою спеціалізацією. Термін навчання колива...
Слайд № 14

Професійну освіту у Японії здобувають у школах різного типу. Здебільшого це приватні, платні школи з вузькою спеціалізацією. Термін навчання коливається від кількох місяців до 1-2 років на базі обов'язкової школи. Половину учнів становлять дівчата. У Японії діють такі типи навчальних закладів: - З 1962 р. – школи з курсом навчання 5 років (здебільшого це державні технічні коледжі, які готують учнів на базі обов'язкової школи за спеціальностями інженерного профілю); - З 1976 р. – школи професійної спеціальної підготовки двох типів: 1) з курсом навчання 3 роки на базі обов'язкової школи; 2) 1-2 річні на базі старшої середньої школи. 87% цих шкіл належать приватним фірмам і корпораціям, що значною мірою впливає на майбутнє працевлаштування випускників.; - Навчальні центри на фірмах, які готують кваліфікованих робітників для певного робочого місця або операції шляхом інтенсивного індивідуально-груповго навчання на основі загальноосвітньої шкільної підготовки. Фірми також беруть на себе підготовку кадрів.

У Японії близько 600 університетів. Загальна чисельність студентів перевищує 2,5 млн. чоловік. Найпрестижнішими державними університетами є Токійсь...
Слайд № 15

У Японії близько 600 університетів. Загальна чисельність студентів перевищує 2,5 млн. чоловік. Найпрестижнішими державними університетами є Токійський (заснований у 1877 році, має 11 факультетів), університет Кіото (1897 рік, 10 факультетів) і університет в Осаці (1931 рік, 10 факультетів). За ними в рейтингу випливають університети Хоккайдо і Тохоку. З приватних найбільш відомі університети Тюо, Ніхон, Васеда, Мейдзи, Токай і Кансайский університет в Осаці. Система вищого освіти Японії містить у собі : - університети повного циклу (4 роки). Навчання продовжується 4 роки, на медичному і ветеринарному факультетах - 6 років. Після закінчення основного 4-літнього курсу навчання в університеті випускник може надійти в чи магістратуру, докторантуру. Термін навчання в магістратурі в японських вузах - 2 роки. Докторантура припускає 5 років навчання. ;

Університет Кіото. Токійський університет. Хоккайдо-університет Веседа університет
Слайд № 16

Університет Кіото. Токійський університет. Хоккайдо-університет Веседа університет

- університети прискореного циклу (2 роки) термін навчання складає 2 роки, але для бажаючих одержати спеціальність медичної сестри термін навчання ...
Слайд № 17

- університети прискореного циклу (2 роки) термін навчання складає 2 роки, але для бажаючих одержати спеціальність медичної сестри термін навчання складає 3 роки. Близько 60% студентів університетів прискореного циклу складають дівчини. Вони спеціалізуються на таких напрямках, як економіка, література, іноземні мови, педагогіка, соціальний захист; - професійні коледжі. Цей вид вищої освіти в Японії орієнтований на тих, хто бажає одержати вузько технічне освіти. Термін навчання в цьому випадку не більш 3-х років; - технічні інститути.Термін навчання складає 5 років. Вони дають широку технічну підготовку своїм студентам. Випускники таких інститутів улаштовуються на роботу у фірми і дослідницькі центри, зв'язані з розробкою нової передової технології і ноу-хау. У технічних інститутах готують також фахівців торгового флоту.

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація "Система освіти Японії"
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Клас
    12 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    816
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    30
  • Номер матеріала
    PH231524
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь