Презентація "Самооцінювання, взаємооцінювання: оцінювання без знецінювання"

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

26.01.2022

344

49

0

Опис документу:

У Концепції Нової української школи змінено підхід до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання. Оцінювання, яке не карає дитину негативними оцінками,а мотивує і надихає її на навчання.

Самооцінювання і взаємооцінювання важливі форми формувального оцінювання.

Презентація "Самооцінювання, взаємооцінювання: оцінювання без знецінювання": допоможе розібратися вчителю початкових класів з чого розпочати та де і як використовувати на практиці, які техніки використовувати для цього.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Самооцінювання, взаємооцінювання: оцінювання без знецінювання вчитель початкових класів Світлана Нехань
Слайд № 1

Самооцінювання, взаємооцінювання: оцінювання без знецінювання вчитель початкових класів Світлана Нехань

Учень ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТРАДИЦІЙНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1, 75 м
Слайд № 2

Учень ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТРАДИЦІЙНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1, 75 м

Слайд № 3

Слайд № 4

Алгоритм самооцінювання Вчимося пам’ятати мету роботи Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою - Вдалося виконати завдання? 3. Вчимо...
Слайд № 5

Алгоритм самооцінювання Вчимося пам’ятати мету роботи Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою - Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки - Завдання виконано правильно чи не зовсім? 4. Вчимося оцінювати процес навчання Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?

партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати; не передбачає порівняння себе з іншими; означає пор...
Слайд № 6

партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати; не передбачає порівняння себе з іншими; означає порівняння власного поточного рівня успішності із попередніми показниками Взаємооцінювання

Напарники
Слайд № 7

Напарники

Напарники
Слайд № 8

Напарники

Слайд № 9

Слайд № 10

Дві зірки й побажання Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні ко...
Слайд № 11

Дві зірки й побажання Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання» Побажання

Самооцінювання – це навичка для життя Незалежність і самоствердження Розуміння себе усвідомленість Впевненість Рятує від залежності чужих оцінок, н...
Слайд № 12

Самооцінювання – це навичка для життя Незалежність і самоствердження Розуміння себе усвідомленість Впевненість Рятує від залежності чужих оцінок, невпевненості, вразливості, маніпулювання, булінгу

інтерес до навчання результати навчання навчальний поступ поведінку Самооцінювання може бути спрямоване на:
Слайд № 13

інтерес до навчання результати навчання навчальний поступ поведінку Самооцінювання може бути спрямоване на:

Самооцінка особистості Реальна (адекватна) Нереальна: завищена занижена
Слайд № 14

Самооцінка особистості Реальна (адекватна) Нереальна: завищена занижена

Оцінювати самих себе – це вміння не тільки знаходити власні помилки, а й визначати власні перемоги.
Слайд № 15

Оцінювати самих себе – це вміння не тільки знаходити власні помилки, а й визначати власні перемоги.

Сигнали рукою Я розумію і можу пояснити Я все ще не розумію Я не зовсім впевнений
Слайд № 16

Сигнали рукою Я розумію і можу пояснити Я все ще не розумію Я не зовсім впевнений

Світлофор У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: зеленим - розуміння , ж...
Слайд № 17

Світлофор У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: зеленим - розуміння , жовтим - неповне розуміння, червоним - нерозуміння матеріалу. Після сигналу учитель з’ясовує: що зрозуміли? Що не зрозуміли?

Слайд № 18

«Чарівні лінієчки» Чарівні лінієчки» «Чарівні лінієчки» (самооцінка роботи в зошиті). На лінійці учні самі вибирають критерій, за яким себе хочуть ...
Слайд № 19

«Чарівні лінієчки» Чарівні лінієчки» «Чарівні лінієчки» (самооцінка роботи в зошиті). На лінійці учні самі вибирають критерій, за яким себе хочуть оцінити, ставлять відмітку “своїм” кольором. На цій же лінійці відмітки можуть поставити батьки, вчитель. Х Х Х

«Емоджи» Я розумію Я не зовсім зрозумів Мені потрібна допомога
Слайд № 20

«Емоджи» Я розумію Я не зовсім зрозумів Мені потрібна допомога

Слайд № 21

«Зоряне небо»
Слайд № 22

«Зоряне небо»

Трихвилинна пауза Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знан...
Слайд № 23

Трихвилинна пауза Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами. Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що … Я відчув/відчула… Я ставився/ставилася до …

Я здивувався, що температура лави сягає понад 1000 С Я дізнався, що поверхня Землі постійно змінюється Я дізналася, що під впливом вітру утворюютьс...
Слайд № 24

Я здивувався, що температура лави сягає понад 1000 С Я дізнався, що поверхня Землі постійно змінюється Я дізналася, що під впливом вітру утворюються піщані горби – дюни і бархани Я відчув тривогу, за людей, які проживають біля діючих вулканів

Лист самооцінювання поведінки Умію це робити Все ще тренуюся Я хороший друг, не цькую, не провокую Дотримуюся правил школи , класу Добре ставлюсь д...
Слайд № 25

Лист самооцінювання поведінки Умію це робити Все ще тренуюся Я хороший друг, не цькую, не провокую Дотримуюся правил школи , класу Добре ставлюсь до інших Швидко йду на перерву Обідаю як культурна людина Слухаю інструкції в класі і дію згідно ними Пам’ятаю, що треба піднімати руку Даю всім спокійно працювати Виконую вправи які задають,не роблю нічого іншого Умію самостійно працювати в парі, групі Самостійно виконую домашню роботу

Слайд № 26

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.