презентація "Реалізація технології розвитку критичного мислення на уроках історії "

Інтерактивні методи навчання

Для кого: Дорослі

21.07.2021

69

2

0

Опис документу:
Презентація допомагає розкрити суть, цілі, завдання критичного мислення; допомагає познайомитися з ознаками і діяльністю учня, який критично мислить.; дає можливість проаналізувати вправи, які можна використовувати на різних етапах уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Реалізація технології розвитку критичного мислення на уроках історії як засіб формування компетентного учня Вчитель історії Чуприна М.П. ProPowerPo...
Слайд № 1

Реалізація технології розвитку критичного мислення на уроках історії як засіб формування компетентного учня Вчитель історії Чуприна М.П. ProPowerPoint.Ru

Технологія розвитку критичного мислення - вміле відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження. М. Ліпман ProPow...
Слайд № 2

Технологія розвитку критичного мислення - вміле відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження. М. Ліпман ProPowerPoint.Ru

Історіографія ProPowerPoint.Ru
Слайд № 3

Історіографія ProPowerPoint.Ru

Цілі та завдання ProPowerPoint.Ru
Слайд № 4

Цілі та завдання ProPowerPoint.Ru

Критичне мислення-це… науковий тип мислення, який використовується для розв'язання неординарних практичних задач, включає в себе загальне та предме...
Слайд № 5

Критичне мислення-це… науковий тип мислення, який використовується для розв'язання неординарних практичних задач, включає в себе загальне та предметне мислення, характеризується усвідомленістю, самостійністю, рефлексивністю, цілеспрямованістю, обґрунтованістю, контрольованістю та самоорганізованістю ProPowerPoint.Ru

Критичне мислення-це… процес обмірковування власних думок та причин виникнення певної точки зору, що передбачає послідовний ланцюжок операцій мисле...
Слайд № 6

Критичне мислення-це… процес обмірковування власних думок та причин виникнення певної точки зору, що передбачає послідовний ланцюжок операцій мислення ProPowerPoint.Ru

Характеристики КМ ProPowerPoint.Ru
Слайд № 7

Характеристики КМ ProPowerPoint.Ru

Ознаки людини, яка мислить критично ProPowerPoint.Ru
Слайд № 8

Ознаки людини, яка мислить критично ProPowerPoint.Ru

Діяльність учня, який критично мислить Спростовує хибні судження Самостійно вирішує проблеми Пошук відповіді на різноманітні проблеми Аналізує, вия...
Слайд № 9

Діяльність учня, який критично мислить Спростовує хибні судження Самостійно вирішує проблеми Пошук відповіді на різноманітні проблеми Аналізує, виявляє позитивне і негативне Самостійно мислить Генератор геніальних ідей ProPowerPoint.Ru

Структура уроку з використанням технології критичного мислення Віра в учнів ProPowerPoint.Ru
Слайд № 10

Структура уроку з використанням технології критичного мислення Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Віра в учнів Мета І фази (актуалізація) Мета ІІ фази (усвідомленнязмісту) Мета ІІІ фази (рефлексія) Оживити наявні знання. Порівняти очікування учн...
Слайд № 11

Віра в учнів Мета І фази (актуалізація) Мета ІІ фази (усвідомленнязмісту) Мета ІІІ фази (рефлексія) Оживити наявні знання. Порівняти очікування учнів з тим, що вивчається. Узагальнити основні ідеї. Оцінитирівень знань. Виявити основні моменти. Обмінятися думками. Визначити мету навчання. Зробитиузагальнення і висновки. Виявити особисте ставлення. Зосередити увагу на темі. Поєднати змістматеріалу з особистим досвідом учнів. Перевірити ці ідеїна практиці. Представити контекст для розуміння нового матеріалу. Поставити проблемне питання. Оцінити процес навчання. ProPowerPoint.Ru

Етапи уроку ProPowerPoint.Ru
Слайд № 12

Етапи уроку ProPowerPoint.Ru

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru
Слайд № 13

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru

Виклик Метод інциденту співвіднесіть, спираючись на опорні знання, отримане вами поняття з необхідною групою джерел; спрогнозуйте можливі шляхи про...
Слайд № 14

Виклик Метод інциденту співвіднесіть, спираючись на опорні знання, отримане вами поняття з необхідною групою джерел; спрогнозуйте можливі шляхи продовження подій; запропонуйте свій варіант розв`язання ситуації, обґрунтувавши його. ProPowerPoint.Ru

Вправа “З-Х-Д” Віра в учнів Знаємо Хочемо дізнатися Дізнались ProPowerPoint.Ru
Слайд № 15

Вправа “З-Х-Д” Віра в учнів Знаємо Хочемо дізнатися Дізнались ProPowerPoint.Ru

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru
Слайд № 16

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru

Скрайбінг Віра в учнів ProPowerPoint.Ru
Слайд № 17

Скрайбінг Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Види скрайбінгу Скрайбінг-фасілітація – супроподження розповіді схематичними малюнками, графіками, діаграмами тощо у реальному часі. Відеоскрайбінг...
Слайд № 18

Види скрайбінгу Скрайбінг-фасілітація – супроподження розповіді схематичними малюнками, графіками, діаграмами тощо у реальному часі. Відеоскрайбінг – короткі яскраві відео пояснення з певних питань, які супроводжуються схематичними малюнками, класичним прикладом такої візуалізації є принцип викладання youtube-каналів «Научпок», «Цікава наука» тощо. В залежності від форм залучення наочності виділяють такі різновиди скрайбінгу: мальований, аплікаційний, магнітний, фланелеграфний, 3D-скрайбінг . «На Урок» рекомендує такі інструменти для створення відеоскрайбінгу: PowerPoint  PowToon  GoAnimate  SparkolVideoScribe Animaker Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

В голові записується проблема, верхній ряд кісток – фіксуються причини події, нижній – факти та аргументи,а у хвості розміщується висновок, який є ...
Слайд № 19

В голові записується проблема, верхній ряд кісток – фіксуються причини події, нижній – факти та аргументи,а у хвості розміщується висновок, який є результатом створеного графічного аналізу. ProPowerPoint.Ru

Читання тексту з позначками –INSERT Віра в учнів I–interaktive–“V”або“+” Знайома інформація (я це вже знав) N–notinq- “-” Нова інформація для мене(...
Слайд № 20

Читання тексту з позначками –INSERT Віра в учнів I–interaktive–“V”або“+” Знайома інформація (я це вже знав) N–notinq- “-” Нова інформація для мене(це для мене нове,невідме) S – system - “!” Суперечлива інформація (я думав інакше) E –effektive– “?” Недостатня інформація(про це хотілося б дізнатися більше) R,T –readinqandtbinkinq Читання та продумування ProPowerPoint.Ru

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru
Слайд № 21

Методична модель пізнавального процесу ProPowerPoint.Ru

Рефлексія Яку оцінку ми можемо дати ? Доведіть свою думку конкретними прикладами ProPowerPoint.Ru
Слайд № 22

Рефлексія Яку оцінку ми можемо дати ? Доведіть свою думку конкретними прикладами ProPowerPoint.Ru

. Віра в учнів Метод "Коло знань ЩО? Предмет, об’єкт, термін, явище, що потребує пояснення ЯКА? ЯКИЙ? ЯКЕ? Якісні характеристики предмета, об’єкта,...
Слайд № 23

. Віра в учнів Метод "Коло знань ЩО? Предмет, об’єкт, термін, явище, що потребує пояснення ЯКА? ЯКИЙ? ЯКЕ? Якісні характеристики предмета, об’єкта, терміна, явища ЧОМУ? Пояснення причини, яка обумовлює якісні характеристики ДЛЯ ЧОГО? Пояснення основного призначення предмета за даною якісною характеристикою ProPowerPoint.Ru

«СИНКВЕЙК»(сенкан) 1.Війна 1.Анексія 2.Кривава, жахлива 2.Підступна, таємна 3.Вбиває, знищує, 3.Забирає, приєднує, руйнує обманює 4.Веде людство до...
Слайд № 24

«СИНКВЕЙК»(сенкан) 1.Війна 1.Анексія 2.Кривава, жахлива 2.Підступна, таємна 3.Вбиває, знищує, 3.Забирає, приєднує, руйнує обманює 4.Веде людство до 4.Насильно привласнює катастрофи чужі землі 5.Розруха 5.Крадіжка ProPowerPoint.Ru

Найбільш ефективні методи розвитку КМ під час аналізу: Віра в учнів історичноїподії: історичногодокументу: історичногодіяча: Рамка,цілі Щоденникпод...
Слайд № 25

Найбільш ефективні методи розвитку КМ під час аналізу: Віра в учнів історичноїподії: історичногодокументу: історичногодіяча: Рамка,цілі Щоденникподвійнихзаписів Кубування Дискусія в групах Читанняв групах (парах) «Джигсоу» 6капелюхів Спрямованечитанняіміркування Семантичнакарта Фішбоун Подвійнакарта Гронування Проблемнізапитання Інсерт Взаємненавчання ProPowerPoint.Ru

Хай ті, хто знають, розкажуть тим, які не знають. ProPowerPoint.Ru
Слайд № 26

Хай ті, хто знають, розкажуть тим, які не знають. ProPowerPoint.Ru

Інтерактивні технології кооперативного навчання - це технологія навчання в невеликих групах, коли створюється можливість обговорення кожної проблем...
Слайд № 27

Інтерактивні технології кооперативного навчання - це технологія навчання в невеликих групах, коли створюється можливість обговорення кожної проблеми, доведення, аргументування власного погляду. Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Характеристики кооперативного навчання: - об'єднання у групи для позитивної взаємозалежності; - нові стилі організації роботи у класі; - розвиток соціальних навичок; -підвищення мотивації учнів; -організація уроків з метою розвитку співпраці, критичного мислення. ProPowerPoint.Ru

Методи кооперативного навчання: Place-mate (метод серветки); Робота в малих групах; Метод підшипника; Думай - працюй у парі – ділись; Кажи та перек...
Слайд № 28

Методи кооперативного навчання: Place-mate (метод серветки); Робота в малих групах; Метод підшипника; Думай - працюй у парі – ділись; Кажи та переключайся; «Складана картинка»; Міні-проекти; Кути; Акваріум; Ротаційні трійки та інші. ProPowerPoint.Ru

Віра в учнів ProPowerPoint.Ru
Слайд № 29

Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Запропоновані методи заставляють дитину говорити. Говорінню передує процес мислення, а мисленню – процес запам’ятовування. Якщо дитина не знає навч...
Слайд № 30

Запропоновані методи заставляють дитину говорити. Говорінню передує процес мислення, а мисленню – процес запам’ятовування. Якщо дитина не знає навчальний матеріал, вона не зможе правильно сформулювати ВІДПОВІДЬ. Чим частіше ми звертаємо увагу на правильно побудовані відповіді, тим краще учні починають мислити. Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Вид практичної роботи Скрапбукінг – вид ручної творчості, в основі якої лежить декоративне оформлення фотоальбомів,що складаються з окремих листів,...
Слайд № 31

Вид практичної роботи Скрапбукінг – вид ручної творчості, в основі якої лежить декоративне оформлення фотоальбомів,що складаються з окремих листів, кожен з яких висловлює закінчену думку, виражену фотоколажем. При оформленні скрапбуків також використовують і журналінг. Журналінг- це тексти на скрап-сторінках. Вони можуть виглядати як прості підписи до фотографій, так і короткі коментарі, вірші, історії, і цілі есе. ProPowerPoint.Ru

СКРАПБУКІНГ Віра в учнів ProPowerPoint.Ru
Слайд № 32

СКРАПБУКІНГ Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Найгірший ворог для учнів – сам педагог. Під час уроку вчитель нерідко поспішає і відповідає на поставлені питання сам, економлячи час – допомагає ...
Слайд № 33

Найгірший ворог для учнів – сам педагог. Під час уроку вчитель нерідко поспішає і відповідає на поставлені питання сам, економлячи час – допомагає учневі знайти відповідь. Це тільки шкодить дитині. Свого часу Авраам Лінкольн зауважив, що неможливо допомогти людині, роблячи за неї те, що вона повинна і може зробити сама. Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її. Б. Паскаль Віра в учнів ProPowerPoint.Ru
Слайд № 34

Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її. Б. Паскаль Віра в учнів ProPowerPoint.Ru

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.