і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація проекту « Імітація косівської кахлі»

Опис презентації окремими слайдами:
Проект Впровадження педагогічної інновації.
Слайд № 1

Проект Впровадження педагогічної інновації.

Тема проекту Впровадження інноваційної технології « Імітація косівської кахлі»
Слайд № 2

Тема проекту Впровадження інноваційної технології « Імітація косівської кахлі»

Технологічний паспорт проекту Тип – практично – орієнтований. Вид – інноваційний. Цільове призначення – впровадження педагогічної технології. Трива...
Слайд № 3

Технологічний паспорт проекту Тип – практично – орієнтований. Вид – інноваційний. Цільове призначення – впровадження педагогічної технології. Тривалість – середньотривалий.

Автор проекту Федів Ігор Степанович, Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14.
Слайд № 4

Автор проекту Федів Ігор Степанович, Івано – Франківська ЗШ І-ІІІ ст. №14.

Цільова група Вчителі, що викладають образотворче мистецтво, учні 7-их класів.
Слайд № 5

Цільова група Вчителі, що викладають образотворче мистецтво, учні 7-их класів.

Проблема Несформованість ціннісних знань учнів про народні ремесла рідного краю; Низька мотивація до творчої діяльності; Слабке бачення школярами м...
Слайд № 6

Проблема Несформованість ціннісних знань учнів про народні ремесла рідного краю; Низька мотивація до творчої діяльності; Слабке бачення школярами можливостей використання етнотрадицій у сучасному світі.

Актуальність Впровадження даної технології допоможе учителям урізноманітнити подачу програмового матеріалу. Розвине обізнаність і самовираження учн...
Слайд № 7

Актуальність Впровадження даної технології допоможе учителям урізноманітнити подачу програмового матеріалу. Розвине обізнаність і самовираження учнів у сфері культури, як одну із ключових компетентностей. Мотивуватиме школярів до глибшого пізнання мистецької спадщини України і усвідомлення її внеску у світову скарбницю. Фрмування готового мистецького предмету, як кінцевого результату творчої діяльності, сприятиме розвитку внутрішньої потреби учня до самовираження.

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до інноваційної діяльності. Сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу й розвитку в учнів ключових...
Слайд № 8

Мета проекту Сформувати готовність вчителя до інноваційної діяльності. Сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу й розвитку в учнів ключових компетентностей. Виховувати ціннісне ставлення до культурної спадщини країни і гордість за вагомий вклад у світову мистецьку скарбницю.

Завдання 1.Зібрати та систематизувати інформацію про косівську кераміку. 2.Розробити технологію “Імітація косівської кахлі” на практиці власної роб...
Слайд № 9

Завдання 1.Зібрати та систематизувати інформацію про косівську кераміку. 2.Розробити технологію “Імітація косівської кахлі” на практиці власної роботи. 3.Узагальнити власний досвіт роботи, щодо виконання даної технології. 4.Укласти дидактичний матеріал по даній технології.

Очікувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують практичні завдання. 2. Урізноманітнення подачі програмового матеріалу....
Слайд № 10

Очікувані результати 1.Підвищення кількості учнів, які вмотивовано виконують практичні завдання. 2. Урізноманітнення подачі програмового матеріалу. 3. Сформованість обізнаності і самовираження учнів у сфері культури рідного краю. 4.Підвищення якості освітніх послуг, ефективності учбового процесу.

Кінцевий результат 1. Сформованість готовності вчителя до використання технології «Імітація косівської кахлі». 2. Впровадження даної технології на ...
Слайд № 11

Кінцевий результат 1. Сформованість готовності вчителя до використання технології «Імітація косівської кахлі». 2. Впровадження даної технології на уроках образотворчого мистецтва для учнів 7-их класів. 3. Випуск посібника для вчителів. 4. Підвищенні в учнів рівня життєвих компетентностей.

Механізм реалізації проекту 1.Проанализувати навчально - методичну, наукову літературу. 2.Визначити місце проекту в системі мистецької освіти. 3.Ст...
Слайд № 12

Механізм реалізації проекту 1.Проанализувати навчально - методичну, наукову літературу. 2.Визначити місце проекту в системі мистецької освіти. 3.Створити методичні розробки та апробувати їх на власному досвіді. 4.Провести самоаналіз ефективності інновації .

Термін реалізації проекту (червень 2017 - червень 2018) “Підготовчий етап”- червень - листопад 2017. “Практичний етап”- жовтень - березень -2017 - ...
Слайд № 13

Термін реалізації проекту (червень 2017 - червень 2018) “Підготовчий етап”- червень - листопад 2017. “Практичний етап”- жовтень - березень -2017 - 2018. “Підсумковий етап”- березень – червень 20018.

План реалізації
Слайд № 14

План реалізації

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговор...
Слайд № 15

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підготовчий Діагностика готовностідопроектно– впроваджувальної діяльності. Вибір та обговорення теми. Ознайомленнядирекції з темою проекту. Опрацювання науково - методичноїлітератури. Розробка уроків. Розробка унаочнення,зразків,роздатковогоматеріалу. червень2017 червень2017 червень2017 червень – жовтень 2017 червень – листопад 2017 члени МО члени МО автор члени МО члени МО члени МО бібліотечна база, інтернетресурс кошти вчителя члени МО члени МО дирекція вчителі вчителі вчителі

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Відвідування музею Апробаціявикористання технології Збір дидактичного матеріалу ...
Слайд № 16

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Практичний Відвідування музею Апробаціявикористання технології Збір дидактичного матеріалу Підготовкавиставки учнівських робіт. Аналіз ефективності технології. Підготовкапрезентації результатів проекту. жовтень 2017 січень-лютий 2018 лютий -березнь 2018 лютий -березнь 2018 березен 2018 березень 2018 вчителі,учні вчителі,учні члени МО вчителі,учні члени МО члени МО кошти батьків кошти вчителів мат.базашколи учнівські роботи вчителі, учні вчителі, учні вчителі, члени МО члени МО члени МО

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – ...
Слайд № 17

Етап Назва Термін Виконавці Ресурси матеріальні людські Підсумковий Виставка учнівських робіт. Презентація проектуна педраді. Проведення майстер – класу. Оформлення дидактичного матеріалу у вигляді буклету. Діагностика готовностідопроектно–впроваджувальноїдіяльності. березень - квітень 2018 квітень 2018 квітень 2018 червень 2018 червень 2018 члени МО члени МО члени МО члени МО члени МО Учнівські роботи, приміщення школи мат. база школи кошти вчителя кошти спонсорів учні, батьки, вчителі педрада члени МО члени МО члени МО

Висновок
Слайд № 18

Висновок

Важливим є те,що нове знання не тільки відкривається на уроці, але й обґрунтовується, тактильно закріплюється і включається в єдину систему знань, ...
Слайд № 19

Важливим є те,що нове знання не тільки відкривається на уроці, але й обґрунтовується, тактильно закріплюється і включається в єдину систему знань, умінь та навичок. Технологія дозволяє вчителю наочно показати, а школяреві краще запам’ятати особливості косівської кераміки в цілому та керамічної кахлі зокрема. Важливим моментом є те,що учні самостійно підготовляють основу для кахлі (солоне тісто) і саме на цьому етапі відбувається позитивна установка на роботу, орієнтація школярів на місце даного завдання в системі національної культури. Практичне застосування, зробленого власними руками виробу (прикраса,сувенір, подарунок,оформлення інтер’єру класу,школи), ставить перед учнем особистісно-значимі цілі.

Виникає чітка мотивація учбової діяльності, зацікавленість в кінцевому результаті. Площинне зображення композиції кахлі, доступність сюжетних ліній...
Слайд № 20

Виникає чітка мотивація учбової діяльності, зацікавленість в кінцевому результаті. Площинне зображення композиції кахлі, доступність сюжетних лінійдодає впевненості учневі у власних силах. На мою думку, найбільш ефективним шляхом впровадження цієї технології є застосування ”Імітації косівської кахлі”для учнів 7-их класів. Як показує практика, технологія ”Імітація косівської кахлі” розрахована на розвиток творчого потенціалу учня, забезпечує можливість кожному школяреві виявити себе, піднімає національну самосвідомість. Дана технологія гармонійно вписується в систему особистісно орієнтованого навчання: чітко формулюється пізнавальне завдання;працює творче мислення;йде пошук нових знань,способу дій.

ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ”ІМІТАЦІЯ КОСІВСЬКОЇ КАХЛІ” Засвоєння нових знань Застосування нових знань Узагальнення і систематизація знань Навчання Техно...
Слайд № 21

ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ”ІМІТАЦІЯ КОСІВСЬКОЇ КАХЛІ” Засвоєння нових знань Застосування нових знань Узагальнення і систематизація знань Навчання Технологія “Імітація косівської кахлі Виховання Нетрадиційні уроки Інтегровані уроки Особистісно орієнтовані уроки Практичне застосування Національне Культурологічне Текст надписи

Зразки робіт
Слайд № 22

Зразки робіт

Послідовність розпису
Слайд № 23

Послідовність розпису

Макет печі
Слайд № 24

Макет печі

Елементи печі
Слайд № 25

Елементи печі

Елементи печі
Слайд № 26

Елементи печі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Впровадження даної технології допоможе учителям урізноманітнити подачу програмового матеріалу. Розвине обізнаність і самовираження учнів у сфері культури, як одну із ключових компетентностей.
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Образотворче мистецтво
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    114
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    CE529022
  • Вподобань
    1
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь