Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Презентація - педрада "Про педагогічний досвід вчителів,вихователів д/п з формування та розвитку компетентної особистості" Поздимирський НВК

Інтерактивні методи навчання

Для кого: Дорослі

09.03.2021

144

3

0

Опис документу:
У презентації розкрито одне із питань засідання педагогічної ради №3 у Поздимирському НВК. Висвітлено основне завдання педагогічного колективу на сьогодні.Пропоную познайомитися з досвідом педагогів та вихователів д/п з формування компетентної особистості на різних уроках. А також розміщено ухвалу по даному питанню.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПЕДРАДА-ПРЕЗЕНТАЦІЯ Поздимирський НВК - 2021 - Про педагогічнийдосвід вчителів,вихователів д/п зформуваннятарозвиткукомпетентноїособистості  
Слайд № 1

ПЕДРАДА-ПРЕЗЕНТАЦІЯ Поздимирський НВК - 2021 - Про педагогічнийдосвід вчителів,вихователів д/п зформуваннятарозвиткукомпетентноїособистості  

Завдання вчителя сьогодні: Не тільки дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати людину, здатну приймати рішення, мати свою позицію, бр...
Слайд № 2

Завдання вчителя сьогодні: Не тільки дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати людину, здатну приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, творчо мислити, вміти займатися самоосвітою, критично оцінювати інформацію, співпрацювати в колективі, вміти братися за справу, вміти домовлятися, адаптуватися до умов життя, здатну до мобільності ,швидкої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною, людиною, яка ставить мету і досягає успіху. 

У дидактичному вимірі результат компетентнісної освіти підкреслюємо таким виявом Індивідуальності учня: Знання «Я знаю що…» Діяльність « Я вмію це ...
Слайд № 3

У дидактичному вимірі результат компетентнісної освіти підкреслюємо таким виявом Індивідуальності учня: Знання «Я знаю що…» Діяльність « Я вмію це зробити… Я можу… Я роблю…» Творчість «Я створюю… Я придумую…» Емоційно-ціннісна сфера «Я прагну… Я хочу…»

Формування особистості у дошкільному підрозділі
Слайд № 4

Формування особистості у дошкільному підрозділі

У 1 класі Л.В.Гук створює умови, щоб учні не просто запам'ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, творили Діяльнісна компетентність
Слайд № 5

У 1 класі Л.В.Гук створює умови, щоб учні не просто запам'ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, творили Діяльнісна компетентність

1 клас Зробили самі - отримали задоволення Соціокультурна та трудова компетентність
Слайд № 6

1 клас Зробили самі - отримали задоволення Соціокультурна та трудова компетентність

ЯДС. Досліджуємо властивості повітря. Прийом «Фантастичні гіпотези» На уроці у 2 класі .Вчитель Г.В.Садловська
Слайд № 7

ЯДС. Досліджуємо властивості повітря. Прийом «Фантастичні гіпотези» На уроці у 2 класі .Вчитель Г.В.Садловська

Робота в групах з деформованим текстом. Діалог. Українська мова Досліджуємо дієслова 2 клас.Мовленнєві компетентності
Слайд № 8

Робота в групах з деформованим текстом. Діалог. Українська мова Досліджуємо дієслова 2 клас.Мовленнєві компетентності

У процесі навчання О.Г.Скуба виховує у школярів почуття громадянської компетентнції 
Слайд № 9

У процесі навчання О.Г.Скуба виховує у школярів почуття громадянської компетентнції 

Учні 3 класу постійно у пошуку нових знань через власне дослідження
Слайд № 10

Учні 3 класу постійно у пошуку нових знань через власне дослідження

Бібліотечно-бібліографічна компетентність на уроці літературного читання 4 клас.Полікультурна компетентність
Слайд № 11

Бібліотечно-бібліографічна компетентність на уроці літературного читання 4 клас.Полікультурна компетентність

Навчання дітей існувати разом – провідна думка Н.З.Стельмащук Загальнокультурна компетентність
Слайд № 12

Навчання дітей існувати разом – провідна думка Н.З.Стельмащук Загальнокультурна компетентність

Соціальну і природознавчу компетентності формує вчитель під час роботи у групах
Слайд № 13

Соціальну і природознавчу компетентності формує вчитель під час роботи у групах

Н.Г.Михалюк допомагає учням у формуванні компетентності з інформаційних і комунікаційних технологій, які передбачають здатність володіти й оперуват...
Слайд № 14

Н.Г.Михалюк допомагає учням у формуванні компетентності з інформаційних і комунікаційних технологій, які передбачають здатність володіти й оперувати інформацією та легко і цікаво закріплювати знання

На уроках літератури учні набувають навичок самопрезентації (комунікативна компетентність)
Слайд № 15

На уроках літератури учні набувають навичок самопрезентації (комунікативна компетентність)

Е.Т.Михалюк розвиває комунікативну компетентність — здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії
Слайд № 16

Е.Т.Михалюк розвиває комунікативну компетентність — здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії

Здатність спілкуватися німецькою мовою набувають учні під керівництвом Г.В.Покотило
Слайд № 17

Здатність спілкуватися німецькою мовою набувають учні під керівництвом Г.В.Покотило

Прийоми «Перевтілення» «Інсценування»,  «Ток-шоу» - сприяють у засвоєнні нової лексики Мовленнєва компетенція
Слайд № 18

Прийоми «Перевтілення» «Інсценування»,  «Ток-шоу» - сприяють у засвоєнні нової лексики Мовленнєва компетенція

Міжпредметну компетентність на уроках зарубіжної літератури практично формує Л.Д.Бузікевич  
Слайд № 19

Міжпредметну компетентність на уроках зарубіжної літератури практично формує Л.Д.Бузікевич  

Спільний пошук шляхів,як легко навчатися ,організовує на уроках геометрії у 8 класі Л.В.Горбай
Слайд № 20

Спільний пошук шляхів,як легко навчатися ,організовує на уроках геометрії у 8 класі Л.В.Горбай

  Під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач і вправ вчитель розвиває математичну компетентність
Слайд № 21

  Під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач і вправ вчитель розвиває математичну компетентність

Навчально-пізнавальна компетентність С.В.Гук створює умови для розвитку та самореалізації учнів;організація навчально-ігрової,навчально-пошукової, ...
Слайд № 22

Навчально-пізнавальна компетентність С.В.Гук створює умови для розвитку та самореалізації учнів;організація навчально-ігрової,навчально-пошукової, дослідницької діяльності учнів має позитивні результати

Створення ситуацій розуміння, для чого в житті це знадобиться, де і коли можна застосувати отримані знання ,уміння, спонукають учнів до власних дум...
Слайд № 23

Створення ситуацій розуміння, для чого в житті це знадобиться, де і коли можна застосувати отримані знання ,уміння, спонукають учнів до власних думок і пропозицій

На уроках християнської етики звертаються до мудрості українського народу Аксіологічна компетентність
Слайд № 24

На уроках християнської етики звертаються до мудрості українського народу Аксіологічна компетентність

 предметну природознавчу компетентність  фомує М.А.Яремчук ,привчаючи учнів розв’язувати соціально і особистісно значущі практичні та пізнавальні п...
Слайд № 25

 предметну природознавчу компетентність  фомує М.А.Яремчук ,привчаючи учнів розв’язувати соціально і особистісно значущі практичні та пізнавальні проблемні завдання у сфері відносин “людина — природа”;

Слайд № 26

  Н.М. Цар розуміє ,що треба так вивчати математику, щоб вона була корисна, захоплююча і водночас цікавою
Слайд № 27

  Н.М. Цар розуміє ,що треба так вивчати математику, щоб вона була корисна, захоплююча і водночас цікавою

Трудові технології з М.М.Гуменюк розвивають творчі та індивідуальні можливості кожного учня Соціально – трудова компетентність
Слайд № 28

Трудові технології з М.М.Гуменюк розвивають творчі та індивідуальні можливості кожного учня Соціально – трудова компетентність

М.В.Мудрик велику увагу приділяє формуванню здоров'язберігаючій компетенції
Слайд № 29

М.В.Мудрик велику увагу приділяє формуванню здоров'язберігаючій компетенції

Естетичні компетенції на уроках музичного мистецтва формуються творчим учителем І.М.Мудрик
Слайд № 30

Естетичні компетенції на уроках музичного мистецтва формуються творчим учителем І.М.Мудрик

Ухвалили:  1.Вчителям,вихователям д/п: 1.1.Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних...
Слайд № 31

Ухвалили:  1.Вчителям,вихователям д/п: 1.1.Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін; (до 20.03.2021р.) 1.2. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, проваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів та вихованців д/п ключових компетентностей; ( упродовж семестру) 2.Заступнику директора школи з НВР Михалюк Е.Т.: 2.1.Продовжити роботу педагогічного колективу над формуванням в учнів компетентностей саморозвитку та самоосвіти (упродовж семестру) 2.2.Направити зусилля на практичну реалізацію інноваційних педагогічних технологій як одного із засобів формування самоосвітньої компетентності учнів. 2.3.Впроваджувати в практику роботи досвід кращих вчителів з з формування та розвитку компетентної особистості.Поширювати досвід роботи над проблемою на Інтернет сайтах та групах. (постійно) 3.Керівникам ШМО: 3.1.Розробити систему уроків з організації повторення тем,які не засвоїли учні 1-9 кл.,з метою ліквідації прогалин у знаннях. (до 15.03. 2021р.) 3.2.На підсумкових засіданнях проаналізувати вплив викладання конкретних навчальних предметів на формування ключових компетентностей. (до 10.05.2021р.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.