Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Оцінювання результатів навчання учнів 4 класу за підсумками виконання тематичних діагностувальних робіт з математики"

НУШ

Для кого: 4 Клас

22.10.2021

223

29

0

Опис документу:

Презентація створена для вчителів 4 класів і допоможе оцінити результати навчання учнів за підсумками виконання тематичних діагностувальних робіт з математики у зошиті "Математика. 4 клас : моніторинг навчальних досягнень" Онопрієнко О.В., Скворцової С.О. Характеристика результатів навчання з математичної освітньої галузі за новим свідоцтвом досягнень.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностувальних робіт з математики ( Зошит "Математика. 4 клас : моніторинг нав...
Слайд № 1

Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностувальних робіт з математики ( Зошит "Математика. 4 клас : моніторинг навчальних досягнень" Онопрієнко О.В., Скворцова С.О.) Вчитель: Книш Т.І.

Тематична робота №1 “Узагальнюємо та систематизуємо вивчене у 3 класі” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Чита...
Слайд № 2

Тематична робота №1 “Узагальнюємо та систематизуємо вивчене у 3 класі” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1, 2 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 3-8 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 3, 4, 6 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 7, 8 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 8

Тематична робота №2 “Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, з...
Слайд № 3

Тематична робота №2 “Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 1-5 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 2, 3 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 4, 5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

Тематична робота №3 “Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, запису...
Слайд № 4

Тематична робота №3 “Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1, 2, 3, 4, 6, 7 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 5, 8 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 5 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 8 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 8

Тематична робота №4 “Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, запис...
Слайд № 5

Тематична робота №4 “Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1, 2, 3 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 1-6 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 1, 2, 3, 5 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 4, 6 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 4

Тематична робота №5 “Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Ч...
Слайд № 6

Тематична робота №5 “Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 1-5 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 3 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 4, 5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 4, 5

Тематична робота №6 “Вивчаємо письмове множення і ділення на двоцифрове та трицифрове числа” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягне...
Слайд № 7

Тематична робота №6 “Вивчаємо письмове множення і ділення на двоцифрове та трицифрове числа” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 1-4 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 1-4 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 5, 6 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 5, 6

Тематична робота №7 “Знаходимо площі фігур. Вивчаємо дроби” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує,...
Слайд № 8

Тематична робота №7 “Знаходимо площі фігур. Вивчаємо дроби” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1-3 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 4, 5, 7 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 6, 7 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур 4, 7 Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 4 -7

Тематична робота №8 “Вимірюємо час. Узагальнюємо вивчене в 4 класі.” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає,...
Слайд № 9

Тематична робота №8 “Вимірюємо час. Узагальнюємо вивчене в 4 класі.” Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 1-6 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 2 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 1, 3, 4, 5, 6

Узагальнювальна робота Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає ро...
Слайд № 10

Узагальнювальна робота Характеристика результатів навчання усвідоцтві досягнень Номер завдання Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 1 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 2-9 Читаєі записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною 2, 5, 6 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіброзв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок 8 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти згеометричних фігур 3, 4, 9 Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання 4, 7, 8,9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.