! В а ж л и в о
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
7
міс.
1
4
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація на тему "Шалва Амонашвілі. Гуманна педагогіка"

Опис документу:
Гуманна педагогіка повністю орієнтована на особистість дитини й заперечує владний підхід до виховання та навчання. Амонашвілі певний: у виховання нема зворотного шляху. Дитина не тільки готується до життя — живе тут і зараз, а вчитель має побудувати освітній процес так, щоб учень міг змінювати, покращувати умови життя, а не пристосовуватися до обставин. Звідси й принцип Школи Життя — розвивати та виховувати дитину за допомогою самого життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготували: Студентки групи ПО-24 Мозіль Руслана Негрич Ангеліна Рутковська Софія Стефурак Леся Шалва Амонашвілі гуманна педагогіка
Слайд № 1

Підготували: Студентки групи ПО-24 Мозіль Руслана Негрич Ангеліна Рутковська Софія Стефурак Леся Шалва Амонашвілі гуманна педагогіка

«Нехай педагог завжди поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними! Тоді і діти будуть поспішати і від усього серця радіти кожній зустрічі зі св...
Слайд № 2

«Нехай педагог завжди поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними! Тоді і діти будуть поспішати і від усього серця радіти кожній зустрічі зі своїм педагогом»

Біографічні відомості   Шалва Амонашвілі – радянський, грузинський, російський педагог і психолог, дійсний член АПН СРСР (1989-1991), дійсний член ...
Слайд № 3

Біографічні відомості   Шалва Амонашвілі – радянський, грузинський, російський педагог і психолог, дійсний член АПН СРСР (1989-1991), дійсний член Російської академії освіти, іноземний член Національної академії педагогічних наук України (з 2006 р), доктор психологічних наук (1973), професор (1980), Почесний член Софійського університету.

Розробник оригінальної концепції гуманної педагогіки. Гуманна педагогіка орієнтована на особистість дитини, абсолютне заперечення авторитарної, імп...
Слайд № 4

Розробник оригінальної концепції гуманної педагогіки. Гуманна педагогіка орієнтована на особистість дитини, абсолютне заперечення авторитарної, імперативної (наказової) педагогіки. Педагогічні ідеї

Основні методичні підходи Технологія навчання дітей з шестирічного віку. Все навчання стимулює активність і самодіяльність дітей. Навчання з включе...
Слайд № 5

Основні методичні підходи Технологія навчання дітей з шестирічного віку. Все навчання стимулює активність і самодіяльність дітей. Навчання з включенням типових помилок, що привчає дітей постійно думати самостійно, слухати, перевіряти, критично сприймати всю інформацію, що надходить.

Формування у дітей здібностей до оцінки та самооцінки при безоцінковому навчанні. Вся виховна система побудована не за принципом підготовки дитини ...
Слайд № 6

Формування у дітей здібностей до оцінки та самооцінки при безоцінковому навчанні. Вся виховна система побудована не за принципом підготовки дитини до життя, а на основі розуміння дитинства як найважливішого життєвого етапу, зі своїми складними проблемами і переживаннями, які повинні розумітися і прийматися педагогом.

Закони вчителя: любити дитину, розуміти дитину, поповнюватися оптимізмом до дитини. Принципи: одухотворення середовища навколо дитини, повага до ос...
Слайд № 7

Закони вчителя: любити дитину, розуміти дитину, поповнюватися оптимізмом до дитини. Принципи: одухотворення середовища навколо дитини, повага до особистості дитини, терпіння в процесі становлення дитини. Заповіді: вірити в безмежність дитини, в свої педагогічні здібності, в силу гуманного підходу до дитини. Основні установки

Особистісні якості вчителя: доброта, відвертість і щирість, відданість. Ш. А. Амонашвілі висуває таку установку в вихованні: прийняття будь-якого у...
Слайд № 8

Особистісні якості вчителя: доброта, відвертість і щирість, відданість. Ш. А. Амонашвілі висуває таку установку в вихованні: прийняття будь-якого учня таким, яким він є: «ми повинні бути людьми доброї душі і любити дітей такими, якими вони є». «Розуміти дітей - означає стати на їхню позицію».

Той, хто заперечує, – бідний. Той, хто стверджує, – багатий. Дитині не потрібні заборони, вони навіть шкідливі. Вилучіть усі слова-заперечення. Пед...
Слайд № 9

Той, хто заперечує, – бідний. Той, хто стверджує, – багатий. Дитині не потрібні заборони, вони навіть шкідливі. Вилучіть усі слова-заперечення. Педагоги за покликанням знають: не можна вибудовувати справжню педагогіку, заперечуючи право дитини на пустощі. Яка це нудьга для педагога - працювати з дітьми, що мають високу свідомість і поведінку, збагачену життєвим досвідом дорослих! 

Але чи варто визначати успіх дитини у цифрах? Нестандартним є і ставлення Амонашвілі до оцінки. Над цим не раз замислювався великий гуманіст Сухомл...
Слайд № 10

Але чи варто визначати успіх дитини у цифрах? Нестандартним є і ставлення Амонашвілі до оцінки. Над цим не раз замислювався великий гуманіст Сухомлинський. Сьогодні практично неможливо послабити зосереджену в оцінці владу, що проявляється в імперативній, наказовій, авторитарній спрямованості.  На думку, Амонашвілі, червоний колір ручки, який злякує дитину, варто замінити на зелений. А оцінки варто скасувати на користь змістовних пояснень.

Частиною гуманної педагогіки є «посмішка» ☺ Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – ц...
Слайд № 11

Частиною гуманної педагогіки є «посмішка» ☺ Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок вчителя – дати радість пізнання. Учитель – творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе.

Школа постійно мала б усміхатися, адже вона життя тримає. Усмішка школи – це її вчитель. Усмішка вчителя – його серце. Усмішка – це знак якості, по...
Слайд № 12

Школа постійно мала б усміхатися, адже вона життя тримає. Усмішка школи – це її вчитель. Усмішка вчителя – його серце. Усмішка – це знак якості, поліпшення нашого буття.   

Посмішка – прояв життя!
Слайд № 13

Посмішка – прояв життя!

Шестирічні діти – особливий народ у країні дитинства. Вчителеві необхідно знати: які можуть виникнути проблеми в роботі з дітьми-шестирічками, що п...
Слайд № 14

Шестирічні діти – особливий народ у країні дитинства. Вчителеві необхідно знати: які можуть виникнути проблеми в роботі з дітьми-шестирічками, що працювати з ними потрібно інакше, до кінця усвідомлюючи, що за партами сидять інші діти, а не такі самі або майже такі, як семирічні, як визначити свою педагогічну позицію й обумовлені нею форми та методи навчання, виховання і, що найголовніше, спілкування з шестирічними.

За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перши...
Слайд № 15

За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач. Педагог виділяє по 10 питань, на які він категорично відповідає «так» чи «ні». 

Питання, на які дається відповідь "ні!”: Чи можна використовувати в підготовчому класі досвід роботи з першим класом без змін? Чи можна заставляти ...
Слайд № 16

Питання, на які дається відповідь "ні!”: Чи можна використовувати в підготовчому класі досвід роботи з першим класом без змін? Чи можна заставляти дитину одразу виконувати накази та розпорядження вчителя? Чи можна дітям ставити оцінки? Чи можна давати дітям обов'язкові домашні завдання? Чи можна говорити в класі хто з дітей вчиться краще? Чи можна вимагати від дітей, щоб вони сиділи на уроках «не рухаючись»? Чи потрібно забирати в дитини іграшки, які вона принесла до школи? Чи можна залишати дітей на другий рік? Чи можна вимагати дітей приходити в шкільній формі з портфелями? Чи можна приймати в підготовчий клас дітей, яким до 6 років залишається 2-3 місяці?

Питання з відповіддю «так!»: Чи потрібна спеціальна методика для викладання в підготовчому класі? Чи можна використовувати тут досвід виховної робо...
Слайд № 17

Питання з відповіддю «так!»: Чи потрібна спеціальна методика для викладання в підготовчому класі? Чи можна використовувати тут досвід виховної роботи з старшими дошкільнятами з дитячих садків? Чи потрібно заохочувати дітей, щоб вони йшли попереду вчителя у вивченні матеріалу? Чи може педагог спеціально робити помилки, щоб діти знаходили та виправляли їх? Чи потребує педагог бути артистичним в роботі з дітьми? Чи можна давати дітям різні завдання на їх вільний вибір? Чи потрібно посилювати самостійну роботу дітей? Чи потрібно давати батькам характеристики дітей та готувати для них пакети з роботами дитини? Чи потрібно, щоб діти оцінювали урок? Чи потрібно проводити відкриті уроки для батьків?

Перелік цих питань систематизує досвід та уявлення Шалви Амонашвілі про виховання та навчання дітей шестирічного віку в підготовчих класах школи, п...
Слайд № 18

Перелік цих питань систематизує досвід та уявлення Шалви Амонашвілі про виховання та навчання дітей шестирічного віку в підготовчих класах школи, про навчання дітей в початковій школі.

Слайд № 19

Дякуємо за увагу 
Слайд № 20

Дякуємо за увагу 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись