До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
6
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація на тему "Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови з професійним спрямуванням".

Опис документу:
Презентація містить виклад методів на уроках української мови з професійним спрямуванням та ілюстративні приклади до них. Розрахована для учні професійно - технічних закладів, викладачів, учителів ДНЗ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови з професійним спрямуванням. «Єдина відома розкіш — це розкіш спілкування з людь...
Слайд № 1

Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови з професійним спрямуванням. «Єдина відома розкіш — це розкіш спілкування з людьми».  А. де Сент-Екзюпері

Слайд № 2

Слайд № 3

Метод емпатії На уроках мови створюю всі необхідні умови для формування емпатійної здатності, для подолання емоційної «глухоти». Вчу дітей з довіро...
Слайд № 4

Метод емпатії На уроках мови створюю всі необхідні умови для формування емпатійної здатності, для подолання емоційної «глухоти». Вчу дітей з довірою і співчуттям ставитись до незнайомих емоційних станів, які відкриваються їм у текстах. Діти стають емоційно і духовно багатшими. Головне завдання  –  зробити вивчення твору близьким для дітей, таким, що спонукає до роздумів, почуттєвих реакцій (радість, біль, жаль, сум, гнів, обурення). Текст повинен сприйматися не лише розумом, але й серцем, схвилювати дитину, знайти відгук у її душі, тільки тоді особистість  навчиться співпереживати, співчувати.

Комунікативний практикум Пізнавальна тема уроку: «Підкорювачі вершин» Прочитайте текст, визначте його тему. У якому реченні сформульовано основну д...
Слайд № 5

Комунікативний практикум Пізнавальна тема уроку: «Підкорювачі вершин» Прочитайте текст, визначте його тему. У якому реченні сформульовано основну думку тексту. Дайте відповіді на запитання й виконайте завдання. · Що таке альпінізм? · Якими рисами характеру повинен володіти спортсмен-альпініст? Що він повинен уміти? · Чого вчить нас ставлення альпіністів один до одного? Альпіністи Той, хто якось захопився альпінізмом, пронесе любов до нього через усе життя. У горах альпіністи йдуть рівно, спокійно, кожен крок роблять обережно. Одягнені вони по-похідному. До високогірної мандрівки спортсмени готуються наполегливо, довго й ретельно. Вони повинні уміти робити все: правильно укласти рюкзак, уміло розвести багаття, вільно, швидко та точно орієнтуватися на місцевості, зокрема за картою та компасом.Альпіністи знають, що таке небезпека і справжня дружба. Завжди і всюди вони намагаються ставитися один до одного уважно, турботливо, по-товариськи. Ніколи й ніде альпініст не залишить товариша в біді (З журналу).      Знайдіть у тексті слова, які пояснюють дієслова і вказують на ознаку дії. На які питання вони відповідають? Як називаються?

Евристичне спостереження Учні аналізують мовний матеріал, текст. Ефекту досягають за рахунок здійснення пошукової діяльності. Спрямовую пошуки учні...
Слайд № 6

Евристичне спостереження Учні аналізують мовний матеріал, текст. Ефекту досягають за рахунок здійснення пошукової діяльності. Спрямовую пошуки учнів, «націлюю» на можливі висновки. Учні вчаться бачити головне, робити висновки, самостійно здобувати знання за допомогою спостереження, відкриваючи для себе щось нове.  Спостереження є джерелом знань. Метод дослідження Учням даю завдання, яке вони виконують самостійно, лише направляю в необхідному руслі дослідницьку діяльність. Цей метод забезпечує розвиток в учнів творчих здібностей, формує самостійність, створює умови для природного самовираження дітей, дозволяє обрати свій спосіб роботи, фіксації матеріалу.

Метод помилок. Редагування Метод помилок використовую для закріплення матеріалу, контролю знань. Завдання учнів полягає в тому, щоб виявити і поясн...
Слайд № 7

Метод помилок. Редагування Метод помилок використовую для закріплення матеріалу, контролю знань. Завдання учнів полягає в тому, щоб виявити і пояснити помилку в процесі колективного обговорення. Це може бути виявлення орфографічних, пунктуаційних, граматичних та лексичних помилок у тексті. Визначте види  помилок, відредагуйте і запишіть виправлені речення. Так було: У салоні стало ще більш просторніше й затишніше. Ми дуже близько наблизились до автомобіля. Звістку жінка сприйняла рівнодушно Роман обратно забув принести дискету. Завдяки хворобі вона відстала з математики. Аптека працює круглосуточно. Треба так: У салоні стало більш просторо і затишно. Ми дуже близько підійшли до автомобіля. Звістку жінка сприйняла байдуже. Роман знову забув принести дискету. Через хворобу вона не встигала з математики. Аптека працює цілодобово.

Креативні методи на уроках української мови Бліц-турнір Організовуючи роботу, учні об’єднуються у дві групи (команди). Змагання, що проводиться в к...
Слайд № 8

Креативні методи на уроках української мови Бліц-турнір Організовуючи роботу, учні об’єднуються у дві групи (команди). Змагання, що проводиться в короткі терміни порівняно зі звичайним часом, викликає в учнів інтерес. Вони вчаться не тільки правильно й точно формулювати запитання, але й давати чіткі, змістовні відповіді.  Представники однієї групи ставлять запитання до учнів іншої і навпаки. Якщо учасники не можуть дати відповіді на поставлене питання, допомагають учні класу.  «Вільне письмо» Дана стратегія допомагає зібрати докупи свої думки через їх записування без зупинки. Стратегію «Вільне письмо» варто використовувати на етапі усвідомлення матеріалу. Наприклад, написати етюд «Зимовий ранок», використовуючи прислівники, що пишуться разом, окремо, через дефіс.

Скарбниця слова Скарбниця слова – різновид творчої роботи, що сприяє розвиткові  комунікативних та креативних здібностей учнів. Пропоную учням стат...
Слайд № 9

Скарбниця слова Скарбниця слова – різновид творчої роботи, що сприяє розвиткові  комунікативних та креативних здібностей учнів. Пропоную учням стати авторами афоризмів й продовжити думку. Цей прийом допомагає долати стереотипи, правильніше висловлюватися щодо запропонованих тем, по суті й переконливо, порівнювати з іншими судженнями. Наприклад: Дружити … Посмішка… Життя…

Дякую за увагу !
Слайд № 10

Дякую за увагу !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.