Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему: «Організація навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»

Інклюзивна освіта

Для кого: Дорослі

16.11.2019

1386

63

0

Опис документу:
Презентація на тему: «Організація навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах» Презентація містить 20 слайдів. Зміст: Вступ 1. Особливості організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. 2. Етапи та зміст інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами Висновок
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація на тему: «Організація навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах» Виконала: Яц...
Слайд № 1

Презентація на тему: «Організація навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах» Виконала: Яцунська В.Р.

Зміст Вступ Особливості організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Етапи та з...
Слайд № 2

Зміст Вступ Особливості організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Етапи та зміст інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами Висновок

Вступ Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі є реальністю нашого часу. Усвідомлення переваг і ризиків – го...
Слайд № 3

Вступ Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі є реальністю нашого часу. Усвідомлення переваг і ризиків – головна умова успіху в цій непростій справі, яка потребує відмови від деяких стереотипів та оволодіння новими формами роботи. І це стосується всіх учасників педагогічного процесу.

Для успішного входження в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку необхідна організація їх навчання і виховання в інтегрованих ум...
Слайд № 4

Для успішного входження в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку необхідна організація їх навчання і виховання в інтегрованих умовах, що забезпечить соціальний, емоційний та когнітивний розвиток кожної дитини з особливостями психофізичного розвитку з тим, щоб вона відчувала себе повноцінним учасником соціального життя. Головною метою соціальної інтеграції в умовах загальноосвітнього закладу є створення умов для особистісного розвитку дитини, її творчої самореалізації та можливості бути корисною іншим людям.

Основними завданнями соціальної інтеграції є:
Слайд № 5

Основними завданнями соціальної інтеграції є:

Діти з особливостями психофізичного розвитку, як правило, мають постійну соціальну дезадаптацію, що обмежує можливість їх інтеграції в соціумі. У з...
Слайд № 6

Діти з особливостями психофізичного розвитку, як правило, мають постійну соціальну дезадаптацію, що обмежує можливість їх інтеграції в соціумі. У зв’язку з цим, вчителям та вихователям закладів освіти слід застосовувати заходи, пов’язані з покращенням стану соціальної адаптації, яка включає в себе такі напрямки:

Слайд № 7

повна інтеграція комбінована інтеграція часткова інтеграція Інтеграція може здійснюватися за однією із форм: тимчасова інтеграція
Слайд № 8

повна інтеграція комбінована інтеграція часткова інтеграція Інтеграція може здійснюватися за однією із форм: тимчасова інтеграція

діти з психологічною готовністю до спільного навчання зі здоровими однолітками та рівнем психофізичного розвитку, що відповідає віковій нормі, по 1...
Слайд № 9

діти з психологічною готовністю до спільного навчання зі здоровими однолітками та рівнем психофізичного розвитку, що відповідає віковій нормі, по 1-3 особи включаються до звичайних класів ЗНЗ; при цьому одержують корекційну допомогу за місцем навчання та проживання діти з близьким до норми рівнем психофізичного розвитку по 1-3 особи включаються до звичайних класів ЗНЗ; постійно одержують допомогу вчителя-дефектолога діти з ОПР, які неспроможні нарівні зі здоровими однолітками оволодіти освітнім стандартом, вливаються лише на частину дня до загальноосвітніх класів по 1-3 особи Повна Комбінована Тимчасова Часткова діти з особливостями психофізичного розвитку об’єднуються зі здоровими однолітками 2-4 рази на місяць для проведення спільних виховних заходів.

Для успішної інтеграції дитини з обмеженими можливостями здоров’я в систему загальноосвітньої школи необхідно: організувати медико-психологічну, со...
Слайд № 10

Для успішної інтеграції дитини з обмеженими можливостями здоров’я в систему загальноосвітньої школи необхідно: організувати медико-психологічну, соціально-психологічну і психолого-педагогічну просвіту всього населення проводити спеціальне навчання для батьків, здорових дітей та педагогічного персоналу направлене на зміну негативних соціальних установок та стереотипів щодо дітей з проблемами у розвитку.

Щоб навчання в інтегрованих (або інклюзивних) класах, групах відбувалося успішно, педагог повинен оволодіти необхідними знаннями і навичками:
Слайд № 11

Щоб навчання в інтегрованих (або інклюзивних) класах, групах відбувалося успішно, педагог повинен оволодіти необхідними знаннями і навичками:

Щоб навчання в інтегрованих (або інклюзивних) класах, групах відбувалося успішно, педагог повинен оволодіти необхідними знаннями і навичками:
Слайд № 12

Щоб навчання в інтегрованих (або інклюзивних) класах, групах відбувалося успішно, педагог повинен оволодіти необхідними знаннями і навичками:

Зміст, форми та методи навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку мають бути корекційно спрямованими Кожна тема, яка вивчає...
Слайд № 13

Зміст, форми та методи навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку мають бути корекційно спрямованими Кожна тема, яка вивчається у школі, кожний метод і прийом, використання вчителем чи вихователем, мають не лише сприяти засвоєнню знань, умінь, навичок, формування поведінки, а й повинні спрямовуватися на виправлення вад психофізичного розвитку (залежно від дефекту).

Запорукою успішної реалізації моделі інклюзивної освіти є ефективна співпраця Вчителів Батьків Учнів Відповідних фахівців
Слайд № 14

Запорукою успішної реалізації моделі інклюзивної освіти є ефективна співпраця Вчителів Батьків Учнів Відповідних фахівців

У школі має бути створена своєрідна мережа підтримки Працівники школи Всі, хто працює з дитиною з ООП Адміністрація школи Мають допомагати один одн...
Слайд № 15

У школі має бути створена своєрідна мережа підтримки Працівники школи Всі, хто працює з дитиною з ООП Адміністрація школи Мають допомагати один одному, обмінюватися знаннями, намагатися максимально використовувати місцеві ресурси для досягнення головної мети – реалізації дитиною її потенційних можливостей.

Характерною особливістю сьогодення є реконструювання системи спеціальної освіти на демократичних, гуманістичних засадах, створення в країні альтерн...
Слайд № 16

Характерною особливістю сьогодення є реконструювання системи спеціальної освіти на демократичних, гуманістичних засадах, створення в країні альтернативних моделей психолого-педагогічної підтримки, механізмів для вільного вибору форм навчання дітей, рівня і діапазону освітніх потреб. В основу цього підходу покладено два принципи:

Інклюзивне навчання організовується у загальноосвітніх навчальних закладах, незалежно від: Типу Підпорядкування Форми власності шляхом комплектуван...
Слайд № 17

Інклюзивне навчання організовується у загальноосвітніх навчальних закладах, незалежно від: Типу Підпорядкування Форми власності шляхом комплектування класів учнями з типовим розвитком та учнями з ООП

Для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу наповнюваність класу з інклюзивним навчанням повинна становити не більше як 20 учнів, із ...
Слайд № 18

Для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу наповнюваність класу з інклюзивним навчанням повинна становити не більше як 20 учнів, із них:

У роботі з інклюзивними класами дуже важливою є співпраця з додатковими фахівцями аудіологами фахівцями з працетерапії іншими спеціалістами фахівця...
Слайд № 19

У роботі з інклюзивними класами дуже важливою є співпраця з додатковими фахівцями аудіологами фахівцями з працетерапії іншими спеціалістами фахівцями з лікувальної фізкультури логопедами психологами

Висновок Отже, ефективність навчання дітей з ООП і створення підґрунтя для успішного навчально-корекційного результату забезпечують: урахування та ...
Слайд № 20

Висновок Отже, ефективність навчання дітей з ООП і створення підґрунтя для успішного навчально-корекційного результату забезпечують: урахування та реалізація нормативно-правового, науково-методичного забезпечення змісту навчально-виховного процесу, використання сучасних підходів до навчання дітей, що включають цілеспрямовану діяльність педагогів і батьків учнів та співпрацю з командою фахівців.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.