Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

презентація на тему: "Нейросенсорна слухова стимуляція. Метод Томатіс"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дорослі

30.09.2021

92

9

0

Опис документу:

За допомогою спеціально розробленого обладнання (навушники, які чергують різні звукові частоти, спеціально розроблені у лабораторіях "TOMATIS®") стимулюється мозок і покращуються слухові та моторні функції. Використовують цей метод, коли спостерігаються: труднощі навчання, мовні, емоційні, поведінкові порушення...

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Нейросенсорна слухова стимуляція. Метод Томатіс
Слайд № 1

Нейросенсорна слухова стимуляція. Метод Томатіс

За допомогою спеціально розробленого обладнання (навушники, які чергують різні звукові частоти, спеціально розроблені у лабораторіях "TOMATIS®") ст...
Слайд № 2

За допомогою спеціально розробленого обладнання (навушники, які чергують різні звукові частоти, спеціально розроблені у лабораторіях "TOMATIS®") стимулюється мозок і покращуються слухові та моторні функції

Метод TOMATIS® використовують: труднощі навчання і мовні порушення порушення уваги емоційні порушення психомоторні порушення первазивний розлад роз...
Слайд № 3

Метод TOMATIS® використовують: труднощі навчання і мовні порушення порушення уваги емоційні порушення психомоторні порушення первазивний розлад розвитку (прр) особистісний розвиток і самопочуття поліпшення голосу і музикальності підготовка до пологів засвоєння іноземних мов

Метод "TOMATIS®" використовується для корекції таких порушень як: аутизм синдром Дауна сенсомоторна алалія енурез дислексія заїкання гіперактивніст...
Слайд № 4

Метод "TOMATIS®" використовується для корекції таких порушень як: аутизм синдром Дауна сенсомоторна алалія енурез дислексія заїкання гіперактивність синдром дефіциту уваги затримка мовного розвитку затримка моторного розвитку порушення координації руху нервові тіки проблеми концентрації уваги

 Для адаптації в соціальному середовищі: дратівливість невпевненість в собі сором'язливість відсутність друзів небажання вчитися / працювати
Слайд № 5

 Для адаптації в соціальному середовищі: дратівливість невпевненість в собі сором'язливість відсутність друзів небажання вчитися / працювати

У побутовому житті втома депресії неврози апатії
Слайд № 6

У побутовому житті втома депресії неврози апатії

Найбільш помітні результати Відзначаються покращення за наступними показниками: голосові дані (мова і вокал), концентрація уваги, розуміння усної т...
Слайд № 7

Найбільш помітні результати Відзначаються покращення за наступними показниками: голосові дані (мова і вокал), концентрація уваги, розуміння усної та письмової мови, здатність до комунікації, навички читання, усне і письмове мовлення, рухові навички, швидкість, пунктуальність, відчуття ритму, впевненість в собі, поведінку в цілому (дитина спокійна, відкрита та ін.)

Особливість методу – тренування мозку та слухової системи Існує 10 “чистих” базових програм прослуховування 1-го рівня та 24 змішаних програми 2-го...
Слайд № 8

Особливість методу – тренування мозку та слухової системи Існує 10 “чистих” базових програм прослуховування 1-го рівня та 24 змішаних програми 2-го рівня. Кожна програма складається з 13 музичних треків Програми мають свою назву і спеціалізацію: вступна, основна, проблеми з емоціями, мовленням, увагою… В кожній програмі є певні рівні з різноманітною варіативністю музичних треків Музика в кожному треці відфільтровується за частотою відповідно до порушень, які коригуються  

Час прослуховування залежить від віку дитини, її можливостей та проблем Ідеальний час прослуховування – 2 години для кожного трека, тому один повни...
Слайд № 9

Час прослуховування залежить від віку дитини, її можливостей та проблем Ідеальний час прослуховування – 2 години для кожного трека, тому один повний курс за однією програмою – 26 годин за 13 днів Потім потрібно зробити перерву Другий курс – через місяць Третій – через два місяці…  для маленьких та гіперактивних дітей час прослуховування  - 20-30 хвилин Дітям з 5 років можна займатися 2-3 рази в день по 20 хвилин через 2 години  Перед курсом бажано привчити дитину до навушників

Побічні дії: Психомоторне збудження; Агресія чи аутоагресія
Слайд № 10

Побічні дії: Психомоторне збудження; Агресія чи аутоагресія

"TOMATIS®"  у цифрах: Зараз у світі біля 100 000 людей використовують метод TOMATIS® 1500 терапевтів і педагогів, ліцензованих TOMATIS Developpemen...
Слайд № 11

"TOMATIS®"  у цифрах: Зараз у світі біля 100 000 людей використовують метод TOMATIS® 1500 терапевтів і педагогів, ліцензованих TOMATIS Developpement SA, працюють більш ніж в 50 країнах світу 220 шкіл, як державних, так і приватних, оснащені навчальними пристроями "Томатіс" 50 наукових досліджень та тисячі клінічних доводять його ефективність

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.