Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод вилучення зайвого"

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод вилучення зайвого" у другому класі
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ВИЛУЧЕННЯ ЗАЙВОГО»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ВИЛУЧЕННЯ ЗАЙВОГО»

Мета методу – навчити учнів знаходити і використовувати критерії подібності, аналізувати низку понять, дій, предметів чи явищ.
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів знаходити і використовувати критерії подібності, аналізувати низку понять, дій, предметів чи явищ.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній чи підсумковій частині уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній чи підсумковій частині уроку.

Організація діяльності Вчителю потрібне набір карток із зображеннями кількох предметів на кожній. Крок 1. Одна за одною картки пред’являються учнев...
Слайд № 4

Організація діяльності Вчителю потрібне набір карток із зображеннями кількох предметів на кожній. Крок 1. Одна за одною картки пред’являються учневі. Крок 2. Із намальованих на кожній картинці чотирьох предметів він має вилучити один предмет, а іншим дати спільну назву. Крок 3. Коли зайвий предмет вилучено, учень має пояснити, чому він вилучив саме цей предмет.

Учням також можна запропонувати бланк із словами. Наприклад, у кожному рядку написано п’ять слів, з яких чотири можна об’єднати в одну групу і дати...
Слайд № 5

Учням також можна запропонувати бланк із словами. Наприклад, у кожному рядку написано п’ять слів, з яких чотири можна об’єднати в одну групу і дати їй назву, а одне слово до цієї групи не належить. Його потрібно знайти і вилучити (викреслити).

Учням також можна запропонувати бланк із словами. Наприклад, у кожному рядку написано п’ять слів, з яких чотири можна об’єднати в одну групу і дати...
Слайд № 6

Учням також можна запропонувати бланк із словами. Наприклад, у кожному рядку написано п’ять слів, з яких чотири можна об’єднати в одну групу і дати їй назву, а одне слово до цієї групи не належить. Його потрібно знайти і вилучити (викреслити).

Приклади завдань Знайди закономірність. Яке наступне число? 0, 4, 8, 12…(+4: 6, 20) 2, 4, 8, 16… (*2 : 32) 1, 2, 4, 7 … (+1, +2, + 3, … : 11) Знайд...
Слайд № 7

Приклади завдань Знайди закономірність. Яке наступне число? 0, 4, 8, 12…(+4: 6, 20) 2, 4, 8, 16… (*2 : 32) 1, 2, 4, 7 … (+1, +2, + 3, … : 11) Знайди «зайве» число і поясни, чому ти зробив такий вибір: 60, 24, 402, 33, 46.

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 8

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://uk.play-azlabs.com/obrazovanie/86281-logicheskie-zadachi-dlya-detey-6-7-let-s-otvetami.html http://osvita.mkrada.gov.ua/zahalna-serednia-osvita/23867/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.