Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод "Сенквейн"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

60

2

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Сенквейн" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «СЕНКВЕЙН»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «СЕНКВЕЙН»

Мета методу – навчити учнів знаходити в інформаційному матеріалі найсуттєвіші елементи, робити висновки та коротко формулювати.
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів знаходити в інформаційному матеріалі найсуттєвіші елементи, робити висновки та коротко формулювати.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на етапі рефлексії порції навчального матеріалу або підбиття підсумків уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на етапі рефлексії порції навчального матеріалу або підбиття підсумків уроку.

Організація діяльності «Сенквейн» від французького слова п’ять. Деякі кажуть, що у вільному перекладі це означає п’ять натхнень, або «п’ять удач». ...
Слайд № 4

Організація діяльності «Сенквейн» від французького слова п’ять. Деякі кажуть, що у вільному перекладі це означає п’ять натхнень, або «п’ять удач». Сенквейн – це вірш, але незвичайний, написаний за певними правилами.

Організація діяльності Учитель пропонує учням під час формулювання підсумку уроку або після опрацювання тексту, написати сенквейн до основного поня...
Слайд № 5

Організація діяльності Учитель пропонує учням під час формулювання підсумку уроку або після опрацювання тексту, написати сенквейн до основного поняття уроку або тексту:

Організація діяльності Перший рядок – поняття, якому зазвичай присвячений вірш, зазвичай іменник. Другий рядок – два прикметники, що визначають цей...
Слайд № 6

Організація діяльності Перший рядок – поняття, якому зазвичай присвячений вірш, зазвичай іменник. Другий рядок – два прикметники, що визначають цей іменники і описують ваше уявлення про нього.

Організація діяльності Третій рядок – три дієслова, що показують, що «робить» поняття або що з ним відбувається. Четвертий рядок – фраза з чотирьох...
Слайд № 7

Організація діяльності Третій рядок – три дієслова, що показують, що «робить» поняття або що з ним відбувається. Четвертий рядок – фраза з чотирьох слів, що передає ваше ставлення до поняття (може бути у формі запитання-звернення).

Організація діяльності П’ятий рядок – одне-два слова, через які людина висловлює свої почуття, асоціації, пов’язані з даним словом.
Слайд № 8

Організація діяльності П’ятий рядок – одне-два слова, через які людина висловлює свої почуття, асоціації, пов’язані з даним словом.

Наприклад: Канікули Світлі, незабутні Відпочиваємо, розслабляємося, любимо Щасливий час, бажаний для усіх Щастя
Слайд № 9

Наприклад: Канікули Світлі, незабутні Відпочиваємо, розслабляємося, любимо Щасливий час, бажаний для усіх Щастя

Джерела https://kartinkin.com/4043-fon-birjuza.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halp...
Слайд № 10

Джерела https://kartinkin.com/4043-fon-birjuza.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.