Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод "Припущення"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

94

1

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Припущення" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД ПРИПУЩЕННЯ НА ОСНОВІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ОПОРНИХ СЛІВ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД ПРИПУЩЕННЯ НА ОСНОВІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ОПОРНИХ СЛІВ»

Мета методу - навчити учнів слухати або читати активно, аналізуючи текст; формулювати і обґрунтовувати власні припущення та гіпотези щодо розвитку ...
Слайд № 2

Мета методу - навчити учнів слухати або читати активно, аналізуючи текст; формулювати і обґрунтовувати власні припущення та гіпотези щодо розвитку подій (чи думок автора) у тексті.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на уроці під час актуалізації, для того, щоб привернути увагу учнів до змісту тек...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на уроці під час актуалізації, для того, щоб привернути увагу учнів до змісту тексту, який вони читатимуть або слухатимуть.

Організація діяльності Крок 1. До початку уроку учитель вибирає або шість слів із тексту, які вказують на ключові поняття, важливі події або головн...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. До початку уроку учитель вибирає або шість слів із тексту, які вказують на ключові поняття, важливі події або головних героїв. Ці слова записуються на дошці й вчитель говорить учням, що ці слова траплятимуться в розповіді або в тексті.

Організація діяльності Крок 2. Учитель запрошує учнів у парах подумати над словами і скласти одне-два речення, у яких були б поєднані усі ці слова ...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 2. Учитель запрошує учнів у парах подумати над словами і скласти одне-два речення, у яких були б поєднані усі ці слова (терміни). Ці речення мають коротко передавати уявлення учнів про зміст тексту, який вони читатимуть (слухатимуть). (3-4хв).

Організація діяльності Крок 3. Через 3-4 хвилини учитель пропонує кільком парам розповісти свої придумані історії. Учитель має вислухати їх, але не...
Слайд № 6

Організація діяльності Крок 3. Через 3-4 хвилини учитель пропонує кільком парам розповісти свої придумані історії. Учитель має вислухати їх, але не говорити, схожі вони чи ні на те, що має бути почуте.

Організація діяльності Крок 4. Учитель запрошує учнів уважно прослухати тексті порівняти його з тим, що вони щойно придумали. Далі вчитель запитує,...
Слайд № 7

Організація діяльності Крок 4. Учитель запрошує учнів уважно прослухати тексті порівняти його з тим, що вони щойно придумали. Далі вчитель запитує, що навели їх на більше-менш подібні думки (образи) – до прочитаного тексту.

Джерела hhttps://infourok.ru/material.html?mid=98200 Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Hal...
Слайд № 8

Джерела hhttps://infourok.ru/material.html?mid=98200 Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://skyteach.ru/2018/01/08/kak-provesti-interesnyiy-urok-angliyskogo-yazyika-v-nachalnoy-shkole

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили