Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод "Фішбоун "

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

76

5

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Фішбоун " на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ФІШБОУН»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ФІШБОУН»

Мета методу - навчити учнів аналізувати текст, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, робити висновки на основі поведеного аналізу.
Слайд № 2

Мета методу - навчити учнів аналізувати текст, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, робити висновки на основі поведеного аналізу.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на уроці під час роботи з текстами в основній частині уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на уроці під час роботи з текстами в основній частині уроку.

Організація діяльності Цей різновид графічного організатора учитель малює на дошці під час обговорення.
Слайд № 4

Організація діяльності Цей різновид графічного організатора учитель малює на дошці під час обговорення.

У голові скелета записується проблема, яку розглядатимуть в навчанні. На самому скелеті є верхні і нижні кісточки. На верхніх кісточках зазначаютьс...
Слайд № 5

У голові скелета записується проблема, яку розглядатимуть в навчанні. На самому скелеті є верхні і нижні кісточки. На верхніх кісточках зазначаються причини виникнення проблеми, на нижніх виписуються факти, що підтверджують наявність сформульованих причин. Або на верхніх – прояви проблеми, а на нижніх – причини цих провів.

Інший варіант – записують думки та факти, які їх підтверджують чи спростовують. Головний принцип полягає в тому, що верхній і нижній ряд записів ма...
Слайд № 6

Інший варіант – записують думки та факти, які їх підтверджують чи спростовують. Головний принцип полягає в тому, що верхній і нижній ряд записів мають бути логічно пов’язані.

«Риб’ячий хвіст» містить висновок з міркувань.
Слайд № 7

«Риб’ячий хвіст» містить висновок з міркувань.

Прийом «Фішбоун» надає можливість: візуалізувати взаємозв'язки між причинами і наслідками; ранжувати фактори за ступенем їх значущості; розвивати к...
Слайд № 8

Прийом «Фішбоун» надає можливість: візуалізувати взаємозв'язки між причинами і наслідками; ранжувати фактори за ступенем їх значущості; розвивати критичне мислення; організувати роботу учасників в парах або групах.

Метод потребує постійного заохочення учнів до пошуку в тексті фактів і думок, зв’язків з ними.
Слайд № 9

Метод потребує постійного заохочення учнів до пошуку в тексті фактів і думок, зв’язків з ними.

Джерела https://kartinkin.com/4043-fon-birjuza.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halp...
Слайд № 10

Джерела https://kartinkin.com/4043-fon-birjuza.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://emmanuil.org.ua/2020/11/17/fishbone-diagram/ https://school58.org/teachers/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%96%D1%8F/blog/fishboun https://www.youtube.com/watch?v=sT4sTzpAP3E https://naurok.com.ua/z-vlasnogo-dosvidu-vikoristannya-tehnologiy-kritichnogo-mislennya-na-urokah-v-pochatkovih-klasah-145491.html https://vseosvita.ua/library/organizacia-samostijnoi-roboti-ucniv-pocatkovoi-skoli-v-umovah-sucasnogo-osvitnogo-seredovisa-210786.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.