Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод "Дерево передбачень""

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Дерево передбачень"" у другому класі
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ДЕРЕВО ПЕРЕДБАЧЕНЬ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ДЕРЕВО ПЕРЕДБАЧЕНЬ»

Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів будувати припущення щодо розвитку сюжетної лінії в оповіданні, повісті або систематизувати зроблені учнями припущення.
Слайд № 3

Мета методу – навчити учнів будувати припущення щодо розвитку сюжетної лінії в оповіданні, повісті або систематизувати зроблені учнями припущення.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку.
Слайд № 4

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку.

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням перед читанням тексту чи аналізом реальної ситуації скласти блок-схему «дерево передбачень, т...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням перед читанням тексту чи аналізом реальної ситуації скласти блок-схему «дерево передбачень, тобто, орієнтуючись на назву тексту, передбачити елементи його змісту. Якщо йдеться про проблему, яку потрібно розв’язати, можна передбачити варіанти розвитку ситуації.

Організація діяльності Крок 2. Учитель пояснює, що кожне передбачення має бути обґрунтованим.
Слайд № 6

Організація діяльності Крок 2. Учитель пояснює, що кожне передбачення має бути обґрунтованим.

Організація діяльності Крок 3. Результати роботи зображують у вигляді дерева, де сама тема – це «стовбур» дерева, «листочки» - передбачення, «гілоч...
Слайд № 7

Організація діяльності Крок 3. Результати роботи зображують у вигляді дерева, де сама тема – це «стовбур» дерева, «листочки» - передбачення, «гілочки» - аргументи, обґрунтування передбачень.

Прикладом застосування цього методу можу бути робота з українською народною казкою «Кривенька качечка». До читання тексту учням пропонується передб...
Слайд № 8

Прикладом застосування цього методу можу бути робота з українською народною казкою «Кривенька качечка». До читання тексту учням пропонується передбачити «Про що йтиметься у казці з таким героєм?» З відповідей учнів будується дерево передбачень. Потім відбувається читання тексту.

Після читання тексту вчитель пропонує учням таке завдання: Прочитайте наші передбачення: про якого іншого героя вони розповідають? Якою може бути к...
Слайд № 9

Після читання тексту вчитель пропонує учням таке завдання: Прочитайте наші передбачення: про якого іншого героя вони розповідають? Якою може бути казка про нього?

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 10

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ chrome-extension://fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho/html/site_status_block_page.html https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2019/11/ecolog-obizn-ta-erud.pdf

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.