Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Презентація методу розвитку критичного мислення "Метод 6 W"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

51

3

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод 6 W" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД 6 W»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД 6 W»

Мета методу – навчити учнів будувати ланцюжок запитань для аналізу теми, пошуку нового.
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів будувати ланцюжок запитань для аналізу теми, пошуку нового.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній та підсумковій частині уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній та підсумковій частині уроку.

Організація діяльності Метод полягає у тому, що учні ставлять до партнерів/ок запитання «Чому?», англійською мовою «Why?» (звідси походить назва ме...
Слайд № 4

Організація діяльності Метод полягає у тому, що учні ставлять до партнерів/ок запитання «Чому?», англійською мовою «Why?» (звідси походить назва методу), на кожну репліку партнера.

Організація діяльності Звичайно тільки шістьма запитаннями «Чому?» («Why?») не завжди можна обмежитись, тому назва стратегії МЕТОД 6 W є досить умо...
Слайд № 5

Організація діяльності Звичайно тільки шістьма запитаннями «Чому?» («Why?») не завжди можна обмежитись, тому назва стратегії МЕТОД 6 W є досить умовною. Але побудова такого ланцюжка питань корисна, тому, що це дає змогу дізнатися про відому тему, дуже багато нового, того, про що ми раніше ніколи не замислювалися.

Організація діяльності Учитель пропонує учням побудувати ланцюжок запитань, працюючи в парах, застосовуючи МЕТОД 6 W.
Слайд № 6

Організація діяльності Учитель пропонує учням побудувати ланцюжок запитань, працюючи в парах, застосовуючи МЕТОД 6 W.

Організація діяльності Наприклад: Чому потрібно ходити до школи? Щоб вчитися. Чому потрібно вчитися? Щоб бути грамотним. Чому потрібно бути грамотн...
Слайд № 7

Організація діяльності Наприклад: Чому потрібно ходити до школи? Щоб вчитися. Чому потрібно вчитися? Щоб бути грамотним. Чому потрібно бути грамотним? Щоб багато знати. Чому потрібно багато знати? Щоб отримати хорошу роботу. Чому потрібна хороша робота? Щоб багато заробляти.

Джерела https://volna.org/fonyi-dlya-prezentatsiy/10-golubyih-fonov-dlya-prezentatsiy.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-...
Слайд № 8

Джерела https://volna.org/fonyi-dlya-prezentatsiy/10-golubyih-fonov-dlya-prezentatsiy.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://life.pravda.com.ua/society/2020/02/7/239825/ https://www.meme-arsenal.com/create/template/516315 https://genderindetail.org.ua/spetsialni-rubriki/heforshe/chomu-v-shkolah-malo-uchiteliv-cholovikiv-i-chi-e-tse-problemoyu-1341020.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.