Презентація . Методика проведення майстер-класу

Опис документу:
Мета : Створити умови для ефективного розповсюдження власного педагогічного досвіду, формування індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності, ведення науково-дослідницької роботи вчителя. Рекомендовано для заступників директорів, вчителів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Методика проведення майстер-класу Управління освіти міської ради м. Костянтинівка Міський методичний кабінет Міське методичне об'єднання вчителів т...
Слайд № 1

Методика проведення майстер-класу Управління освіти міської ради м. Костянтинівка Міський методичний кабінет Міське методичне об'єднання вчителів трудового навчання

Мета майстер-класу: Хотєнкова Олена Миколаївна, вчитель трудового навчання ЗОШ № 4, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “ Вчитель методист ”
Слайд № 2

Мета майстер-класу: Хотєнкова Олена Миколаївна, вчитель трудового навчання ЗОШ № 4, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “ Вчитель методист ”

Що таке майстер-клас? Майстер-клас – це відкрита педагогічна система, що дозволяє демонструвати нові можливості педагогіки розвитку і свободи, що п...
Слайд № 3

Що таке майстер-клас? Майстер-клас – це відкрита педагогічна система, що дозволяє демонструвати нові можливості педагогіки розвитку і свободи, що показує способи подолання консерватизму і рутини Майстер-клас – це особливий жанр узагальнення та поширення педагогічного досвіду Майстер-клас – це ефективна форма передачі знань і умінь, обміну досвідом навчання і виховання,центральною ланкою якої є демонстрація оригінальних методів освоєння певного змісту за активної ролі всіх учасників заняття

Мета майстер-класу: Створити умови для ефективного розповсюдження власного педагогічного досвіду, формування індивідуального стилю творчої педагогі...
Слайд № 4

Мета майстер-класу: Створити умови для ефективного розповсюдження власного педагогічного досвіду, формування індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності, ведення науково-дослідницької роботи вчителя

Принцип майстер-класу: “Я знаю, як це робити. Я навчу вас ”
Слайд № 5

Принцип майстер-класу: “Я знаю, як це робити. Я навчу вас ”

Завдання майстер-класу: Створення умов для професійного самовдосконалення педагогів; Розвиток досвіду роботи з проектування адаптивного освітнього ...
Слайд № 6

Завдання майстер-класу: Створення умов для професійного самовдосконалення педагогів; Розвиток досвіду роботи з проектування адаптивного освітнього середовища; Вивчення авторської моделі занять в режимі демонстрованої педагогічної технології; Впровадження вчителем-майстром педагогічного досвіду шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності

Умови створення майстер-класу Досвід роботи не менше 5 років Інноваційний підхід до професійної діяльності Морально-вольові якості педагога Робота ...
Слайд № 7

Умови створення майстер-класу Досвід роботи не менше 5 років Інноваційний підхід до професійної діяльності Морально-вольові якості педагога Робота педагога з вивчення передового педагогічного досвіду, самоосвіта Раціональна організація праці, інформаційно-технологічна підтримка Систематизація досвіду Науковий підхід до професійної діяльності

Найважливіші особливості майстер-класу Новий підхід до філософії навчання, ламає усталені стереотипи; Метод самостійної роботи в малих групах, що д...
Слайд № 8

Найважливіші особливості майстер-класу Новий підхід до філософії навчання, ламає усталені стереотипи; Метод самостійної роботи в малих групах, що дозволяє провести обмін думками; Створення умов для включення всіх в активну діяльність; Постановка проблемного завдання і рішення його через програвання різних ситуацій Прийоми, що розкривають творчий потенціал як Майстра, так і учасників майстер-класу Форми, методи, технології повинні пропонуватися, а не нав'язуватися учасникам; Форма взаємодії – співпраця, співтворчість, спільний пошук процес пізнання набагато важливіше, цінніше, ніж самі знання

Технологія та складові проведення майстер-класу
Слайд № 9

Технологія та складові проведення майстер-класу

Технологія та складові проведення майстер-класу
Слайд № 10

Технологія та складові проведення майстер-класу

Позиція Майстра: Перш за все, позиція консультанта і радника, який допомагає організувати навчальну роботу, осмислити наявність просування в освоєн...
Слайд № 11

Позиція Майстра: Перш за все, позиція консультанта і радника, який допомагає організувати навчальну роботу, осмислити наявність просування в освоєнні способів діяльності. Це м'яке, демократичне, непомітне керівництво діяльністю

Слайд № 12

Дякую за увагу! Натхнення та творчості, вам, колеги!
Слайд № 13

Дякую за увагу! Натхнення та творчості, вам, колеги!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!