Презентація "Корпоративна соціальна відповідальність"

Опис документу:
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) - це концепція, відповідно до якої організації враховують інтереси суспільства, беручи на себе відповідальність за вплив їх діяльності на замовників, постачальників, працівників, акціонерів, місцеві спільноти та інші зацікавлені сторони суспільної сфери. Це зобов'язання виходить за рамки встановленого законом і припускає, що організації добровільно приймають додаткові заходи для підвищення якості життя працівників та їх сімей, а також місцевого співт

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)
Слайд № 1

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)

Основні напрями КСВ права людини; трудові відносини; корпоративне управління; навколишнє середовище; відносини із споживачами; залучення та розвито...
Слайд № 2

Основні напрями КСВ права людини; трудові відносини; корпоративне управління; навколишнє середовище; відносини із споживачами; залучення та розвиток громади.

Про історію КСВ Почала розвиватися з 1950-х рр. – перші дискусії щодо того, що обов’язки бізнесу перед суспільством не мають обмежуватися тільки ек...
Слайд № 3

Про історію КСВ Почала розвиватися з 1950-х рр. – перші дискусії щодо того, що обов’язки бізнесу перед суспільством не мають обмежуватися тільки економічними та правовими нормами 1960-70 рр. – поширення в звітах компаній даних про вплив діяльності на екологію 1980-ті рр. – перші соціальні аудити Еволюція теорії КСВ в часі (теорії корпоративного егоїзму, корпоративного альтруїзму, розумного егоїзму тощо) 1990-ті рр. – врахування аналітиками етичності компаній щодо їх співробітників, клієнтів, інвесторам та постачальників Стала частиною поточного сьогодення в останнє десятиріччя, особливо в Північній Америці та Західній Європі В останні роки стала невід’ємною частиною діяльності компаній в Україні та Росії

Ще про історію ЧИННИКИ Глобалізація, розвиток транснаціональних компаній Інформатизація суспільства (поширення обізнаності громадськості з екологіч...
Слайд № 4

Ще про історію ЧИННИКИ Глобалізація, розвиток транснаціональних компаній Інформатизація суспільства (поширення обізнаності громадськості з екологічними та етичними питаннями) Зростання тиску з боку організованих груп активістів (захисників довкілля, феміністського руху, поборників інтересів споживачів тощо)

Інтерпретації КСВ Теорія корпоративного егоізму Єдина відповідальність бізнесу – збільшення прибутку для своїх акціонерів Нобелівський лауреат по э...
Слайд № 5

Інтерпретації КСВ Теорія корпоративного егоізму Єдина відповідальність бізнесу – збільшення прибутку для своїх акціонерів Нобелівський лауреат по экономіці Мілтон Фрідман: «боротьба з бідністю – функція не приватного бізнесу. Це справа держави. Наша справа –заробляти гроші для акціонерів та клієнтів в рамках закону. Інших обов’язків у нас немає. Ми сплачуємо податки і більше нічого не повинні нікому, крім бога та совісті» Основний недолік – часова обмеженість. Компанія в довготерміновій перспективі може виграти від покращення корпоративного іміджу, розвитку відносин з місцевим співтовариством

Теорія корпоративного альтруїзму Бізнес має турбуватися не тільки про зростання прибутку, а і робити максимальний внесок в вирішення суспільних про...
Слайд № 6

Теорія корпоративного альтруїзму Бізнес має турбуватися не тільки про зростання прибутку, а і робити максимальний внесок в вирішення суспільних проблем, в підвищення якості життя громадян та в збереження довкілля Комітет з економічного розвитку: «Корпорації зобов’язані вносити значний внесок в покращення якості американського життя» Теорія розумного егоїзму КСВ – це просто «гарний бізнес», оскільки скорочує довготермінові втрати прибутку. Витрати на соціальні та благодійні програми хоча і скорочують поточний прибуток, в довготерміновій перспективі за захунок сприятливого соціального оточення сприяють стабільному прибутку. Філантропічні та спонсорські програми сприяють законному зниженню бази оподаткування компанії та дають хороший «ефект публічності». Саме в цьому є основна мотивація соціальної діяльності компанії

Піраміда Керолла Концепція обов’язків Економічний: заробляти достатній прибуток на власний акціонерний капітал для задоволення акціонерів, надавати...
Слайд № 7

Піраміда Керолла Концепція обов’язків Економічний: заробляти достатній прибуток на власний акціонерний капітал для задоволення акціонерів, надавати продукцію, що варта сплачених за неї грошей, для задоволення покупців, створювати нові робочі місця та нові матеріальні цінності для свого бізнесу, заохочувати інновації Правовий: дотримуватися закону Етичний: бути моральною, чесною, справедливою, поважати права людей, уникати шкоди чи соціально кривди, запобігати завданню шкоди іншими Філантропічний: вести корисну діяльність для суспільства Philanthropic Responsibilities Be a good corporate citizen. Ethical Responsibilities Be ethical. Legal Responsibilities Obey the law. Economic Responsibilities Be profitable.

Визначення КСВ Міжнародна організація праці (МОП) КСВ – добровільна ініціатива ділових кіл, яка стосується діяльності, що перевищує просту вимогу д...
Слайд № 8

Визначення КСВ Міжнародна організація праці (МОП) КСВ – добровільна ініціатива ділових кіл, яка стосується діяльності, що перевищує просту вимогу дотримання букви закону Зелена книга Європейського союзу КСВ - інтеграція соціальних та екологічних аспектів у щоденну комерційну діяльність підприємств та в їхню взаємодію з зацікавленими сторонами на добровільній основі Форум соціально відповідального бізнесу (Україна) КСВ - відповідальне ставлення будь-якої компанії до свого продукту або послуги, до споживачів, працівників, партнерів; активна соціальна позиція компанії, що полягає в гармонійному співіснуванні, взаємодії та постійному діалозі із суспільством, участі у вирішенні найгостріших соціальних проблем

Функції підприємства у сфері КСВ Компанія – роботодавець (створює робочі місця, платить «білу» зарплату) Компанія – виробник (створює якісні товари...
Слайд № 9

Функції підприємства у сфері КСВ Компанія – роботодавець (створює робочі місця, платить «білу» зарплату) Компанія – виробник (створює якісні товари і послуги) Компанія - платник податків (платить всі податки (без сірих схем), дотримуючись законів) Компанія - позичальник капіталу (вчасно погашає кредити, виходить на міжнародні фондові ринки) Компанія - бізнес-партнер (демонструє добросовісну ділову практику, встановлює міцні відносини з постачальниками і дистриб'юторами) Компанія - корпоративный громадянин (запобігає можливим негативним наслідкам своєї діяльності (екологічний аспект), облагороджує територію, підтримує соціальне благополуччя) Компанія - член громадських організацій (сприяє формуванню громадянського суспільства)

Форми зовнішньої КСВ Корпоративна філантропія у формі підтримки соціально важливих подій / об’єктів Гранти / кредити на благодійні цілі Партнерські...
Слайд № 10

Форми зовнішньої КСВ Корпоративна філантропія у формі підтримки соціально важливих подій / об’єктів Гранти / кредити на благодійні цілі Партнерські проекти з навчальними установами (стипендіальні програми, стажування) Робота в асоціаціях з законодавчими ініціативами Партнерські проекти з владою, НУО Волонтерська діяльність (добровільні безоплатні роботи силами працівників компанії) Розкриття інформації про склад продуктів, які компанія пропонує Етичні підходи до взаємодії із зовнішнім світом – ЗМІ, споживачами, органами влади, партнерами Соціально відповідальний підхід до інвестування – вибір об’єктів інвестування, виходячи з ділових, екологічних, етичних засад діяльності

Форми внутрішньої КСВ соціальні пакети для працівників інвестиції у людський капітал (тренінги, стажування, корпоративні університети та інші форми...
Слайд № 11

Форми внутрішньої КСВ соціальні пакети для працівників інвестиції у людський капітал (тренінги, стажування, корпоративні університети та інші форми корпоративного навчання) прозорі програми мотивації і кар’єрного росту етичні, інші подібні стандарти роботи прозора загальна звітність (не лише фінансова, а й соціальна)

Міжнародні ініціативи - чинник формування і розвитку КСВ Глобальний договір ООН Програма розвитку ООН (ПРООН)
Слайд № 12

Міжнародні ініціативи - чинник формування і розвитку КСВ Глобальний договір ООН Програма розвитку ООН (ПРООН)

ПРООН Провідна агенція ООН по сприянню в сфері соціально-економічній стратегії країн, що розвиваються, та країн з перехідною економікою Проекти ПРО...
Слайд № 13

ПРООН Провідна агенція ООН по сприянню в сфері соціально-економічній стратегії країн, що розвиваються, та країн з перехідною економікою Проекти ПРООН з КСВ: - створення умов для стимулювання зайнятості та росту заробітної плати - вдосконалення системи соціального захисту - створення умов для скорочення бідності та розриву у рівні доходів населення

Глобальний договір ООН Глобальний Договір є ініціативою, спрямованою на сприяння соціальній відповідальності бізнесу та підтримку вирішення підприє...
Слайд № 14

Глобальний договір ООН Глобальний Договір є ініціативою, спрямованою на сприяння соціальній відповідальності бізнесу та підтримку вирішення підприємницькими колами проблем глобалізації та створення більш стабільної та всеохоплюючої економіки Започаткований в 2000 р. На сьогоднішній день існує більше ніж 3 800 компаній, що стали учасниками Глобального Договору та 47 національних мереж Глобального Договору 206 учасників в Україні Глобальний Договір відстоює принципи соціальної відповідальності бізнесу з особливою увагою, спрямованою на досягнення цілей ООН у 4 основних сферах: - права людини - трудові відносини - навколишнє середовище - боротьба з корупцією

Міжнародні інституції, що сприяють політиці КСВ Європейська Рада (The European Council) Європейський Самміт (The European Summit) Європейська Коміс...
Слайд № 15

Міжнародні інституції, що сприяють політиці КСВ Європейська Рада (The European Council) Європейський Самміт (The European Summit) Європейська Комісія (The European Commission) Багатосторонній форум КСВ ЄС (EU Multi-Stakeholder Forum on CSR) Всесвітня ділова рада за сталий розвиток (WBCSD) Об’єднання економік відповідальних щодо охорони навколишнього середовища (CERES) Бізнес задля соціальної відповідальності (BSR) Міжнародний форум лідерів бізнесу (International Business Leaders Forum) КСВ Європа (CSR Europe)

Інституціональна підтримка КСВ державні установи громадськість (громадські організації, дослідницькі інститути тощо) бізнес кола (компанії або бізн...
Слайд № 16

Інституціональна підтримка КСВ державні установи громадськість (громадські організації, дослідницькі інститути тощо) бізнес кола (компанії або бізнес асоціації)

Моделі КСВ Американська Європейська Азійська 3)розвиток персоналу компанії внесок в розвиток муніципальних утворень, де розташовані виробничі потуж...
Слайд № 17

Моделі КСВ Американська Європейська Азійська 3)розвиток персоналу компанії внесок в розвиток муніципальних утворень, де розташовані виробничі потужності компаній природоохоронна діяльність розвиток науки, освіти і технологій добродійні внески за участю працівників компанії програми приведення діяльності компанії відповідно до світових галузевих стандартів

1)переважає філантропічний підхід, що передбачає розподіл частини прибутку компанії для інвестування її суспільно-корисних ініціатив добродійна дія...
Слайд № 18

1)переважає філантропічний підхід, що передбачає розподіл частини прибутку компанії для інвестування її суспільно-корисних ініціатив добродійна діяльність часто не пов’язується з основною діяльністю компанії легко може бути скорочена залежно від економічної ситуації і політики компанії 2)КСВ компанії пов’язана з досягненням її бізнес-цілей і є частиною стратегії створення додаткової інвестиційної привабливості компанії. Практично всі ініціативи, що фінансуються компанією в рамках такої моделі, мають безпосередньо стосуватися підвищення прибутку Поштовхом до розвитку соціальної відповідальності в Європі став закон, що зобов’язав пенсійні фонди інформувати громадськість про те, чи вкладають вони надходження від пенсійних внесків у діяльність соціально відповідальних компаній

Потенційні напрямки для КСВ в Україні розвиток громадянського суспільства розв’язання проблеми Чорнобиля зменшення бідності боротьба з поширенням В...
Слайд № 19

Потенційні напрямки для КСВ в Україні розвиток громадянського суспільства розв’язання проблеми Чорнобиля зменшення бідності боротьба з поширенням ВІЛ/СНІДу реінтеграція кримських татар поліпшення соціального захисту та освіти

Дякуємо за увагу!
Слайд № 20

Дякуємо за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!