Презентація "Формування навчальної мотивації"

Опис документу:
Поняття про формування навчальної мотивації. Групи мотивації. Успішність навчальної діяльності. Методики вивчення мотивації і мотивів. Психологу діагностика індивідуально-типологічних особливостей учнів. Особливості, які властиві представникам лівопівкульного і правопівкульного типів. Методичні поради вчителю для посилення мотивації навчання учнів на уроці. Рекомендації щодо формування внутрішньої мотивації на уроці. Корекційно-розвивальний процес навчання ліворуких.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування навчальної мотивації
Слайд № 1

Формування навчальної мотивації

Слайд № 2

Методики вивчення мотивації і мотивів http://psm.in.ua/psm/06.aspx-16.html Як знання індивідуально-психологічних особливостей ліворуких сприяє форм...
Слайд № 3

Методики вивчення мотивації і мотивів http://psm.in.ua/psm/06.aspx-16.html Як знання індивідуально-психологічних особливостей ліворуких сприяє формуванню мотивації до навчальної діяльності: Автор ІльїнЄ.П. Назва Мотиваціяімотиви Ріквидання  2003

Психологу діагностика індивідуально-типологічних особливостей учнів дозволяє виявити можливу причину низької успішності ряду учнів, навчити цих учн...
Слайд № 4

Психологу діагностика індивідуально-типологічних особливостей учнів дозволяє виявити можливу причину низької успішності ряду учнів, навчити цих учнів використовувати зумовлені цими особливостями переваги для компенсації недоліків, тобто допомогти знайти кожному з них найбільш підходящий індивідуальний стиль учбової діяльності. Окрім того, знання індивідуально-типологічних особливостей школярів допомагає психологу найбільш ефективно здійснювати корекційно-розвивальну роботу. Функціональна асиметрія великих півкуль — це властивість мозку, яка відбиває різницю у розподіленні нервово-психічних функцій між його правою і лівою півкулями.

У зв’язку з цим у педагогічній літературі існують поняття  про «лівопівкульну» і «правопівкульну» стратегії навчання.
Слайд № 5

У зв’язку з цим у педагогічній літературі існують поняття  про «лівопівкульну» і «правопівкульну» стратегії навчання.

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Корекційно-розвивальний процес навчання ліворуких
Слайд № 11

Корекційно-розвивальний процес навчання ліворуких

Принципи організації корекційно-розвивального процесу
Слайд № 12

Принципи організації корекційно-розвивального процесу

Схема корекційно-розвивального заняття для ліворуких
Слайд № 13

Схема корекційно-розвивального заняття для ліворуких

Колірний тест на мотивацію
Слайд № 14

Колірний тест на мотивацію

Колірний тест на мотивацію
Слайд № 15

Колірний тест на мотивацію

Вправи на візуалізацію
Слайд № 16

Вправи на візуалізацію

Залучення всіх відчуттів
Слайд № 17

Залучення всіх відчуттів

Забування неприємностей…
Слайд № 18

Забування неприємностей…

Прочитай якомога швидче
Слайд № 19

Прочитай якомога швидче

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.