• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Презентація "Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інтерактивних методів навчання"

Презентація "Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інтерактивних методів навчання"

Опис документу:
Світ, у якому ми живемо, стає все складнішим і динамічнішим, тому інтеграція в сучасне суспільство і знаходження свого місця в житті вимагають від кожної людини дедалі більших зусиль і компетенцій. Світові тенденції розвитку середньої загальної освіти характеризуються переходом від традиційної репродуктивної моделі школи до розвиваючої конструктивної моделі, орієнтованої на результат.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інтерактивних методів навчання Бугаєнко О.М....
Слайд № 1

Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інтерактивних методів навчання Бугаєнко О.М. 2018

Завдання педагога в тому, щоб підвести дітей до дверей життя, дати ключ і навчити учня користуватися цим інструментом. В. Сухомлинський
Слайд № 2

Завдання педагога в тому, щоб підвести дітей до дверей життя, дати ключ і навчити учня користуватися цим інструментом. В. Сухомлинський

Слово «компетентність» — латинського походження, означає «належний, здібний». Це певна сума знань учня, що дозволяє йому робити висновки про будь-щ...
Слайд № 3

Слово «компетентність» — латинського походження, означає «належний, здібний». Це певна сума знань учня, що дозволяє йому робити висновки про будь-що, виражати переконливу особисту думку, діяти адекватно в різних ситуаціях. На сьогодні визначення поняття компетентності є полемічним. Однозначного розуміння немає. Компетентний — означає обізнаний у певній галузі, зокрема в самоосвітній діяльності; той, що має право за своїми знаннями чи повноваженнями робити або вирішувати будь-які питання, говорити про щось. Компетенція — це сукупність певних повноважень, коло питань, з яких особа має знання та досвід. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має конкретну передбачувану мету – створити зручні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Методи та прийоми: Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Скрайб-презентації , буктрейлери, фільми… QR-код як засіб формування когніт...
Слайд № 4

Методи та прийоми: Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Скрайб-презентації , буктрейлери, фільми… QR-код як засіб формування когнітивної компетентноті учнів. Ментальна карта як візуальний спосіб відтворення навчальної інформації на уроках української літератури, що сприяє розвитку критичного мислення Віртуальна подорож. «М’яке опитування», «Мозкова атака», «Асоціація», «Так чи ні», «Назви відповідь», бліц-опитування , метод прогнозування, робота зі схемами. «Пошук інформації», «Навчаючись учусь», робота в групах, «Ажурна пилка», «Два – чотири – всі разом» «Асоціативний ряд», «Синтез думок», дискусія, робота в групах, «Карусель», «Дерево рішення», рольова гра, змагання, хмари тегів технології «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Світлофор настрою», «Зворотний зв'язок», «Релаксаційні вправи», рефлексія. «Інтелектуальна розминка», «Одне завдання на двох», «Вірю - не вірю», «Так – ні», «Знайди помилку», «Вибери сам», «Ярмарок – подорож», «Творче завдання», «Я – вчитель», «Картка другові» , бліц-опитування ланцюжком , «Інтелектуальне лото», «Аукціон ідей», «Ділова гра» , метод «Прес» , «Займи позицію», «Клоуз-тест» , «Сенкан», «Кластер» , «Навіювання», «Відстрочена відгадка», «Бліц-опитування», «Зворотний зв'язок»

Типи нестандартних уроків: урок-прес-конференція, урок-екскурсія, урок-подорож, урок-ярмарок, урок-диспут, урок-дослідження, урок-літературна гости...
Слайд № 5

Типи нестандартних уроків: урок-прес-конференція, урок-екскурсія, урок-подорож, урок-ярмарок, урок-диспут, урок-дослідження, урок-літературна гостина, урок-бенефіс, урок-усний журнал, урок-суд, урок-казка, урок-свято, урок-поетичний турнір, урок-огляд знань, урок-телестудія, кейс- урок, квест та ін..

Урок-гра «Євшан-зілля»
Слайд № 6

Урок-гра «Євшан-зілля»

УРОК «ЗАХАР БЕРКУТ»
Слайд № 7

УРОК «ЗАХАР БЕРКУТ»

УРОК «СПОСОБИ ДІЄСЛІВ»
Слайд № 8

УРОК «СПОСОБИ ДІЄСЛІВ»

Квест «Мовно-літературний вояж»
Слайд № 9

Квест «Мовно-літературний вояж»

КЕЙС-УРОК «ВИШИВАНКА ЯК СИМВОЛ УКРАЇНИ»
Слайд № 10

КЕЙС-УРОК «ВИШИВАНКА ЯК СИМВОЛ УКРАЇНИ»

«Звучи над нашим рідним домом безсмертне слово КОБЗАРЯ»
Слайд № 11

«Звучи над нашим рідним домом безсмертне слово КОБЗАРЯ»

Гра-квест «Чи знаєш ти Шевченка?»
Слайд № 12

Гра-квест «Чи знаєш ти Шевченка?»

Гра « Т.Г. ШЕВЧЕНКО»
Слайд № 13

Гра « Т.Г. ШЕВЧЕНКО»

Світлини з позакласних заходів
Слайд № 14

Світлини з позакласних заходів

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Дякую за увагу!
Слайд № 18

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн