Презентація "Економічне обґрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами."

Опис документу:
У презентації відображається сутність і методи маркетингового дослідження, джерела маркетингової інформації, види реклами, формування відповідних економічних уявлень (критерії вибору споживача, обмеженість ресурсів та безмежність потреб, корисність та користь товару та ін.).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Економічне обґрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами. Кучма Світлана Степанівна, вчитель трудового навчання Опорного закл...
Слайд № 1

Економічне обґрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами. Кучма Світлана Степанівна, вчитель трудового навчання Опорного закладу «Івано-Франківської ЗОШ I-III ст. ім. Івана Франка»

Маркетинг відіграє важливу роль в управлінні бізнесом і не може розглядатися тільки як відокремлена його функція. Маркетинг - бізнес в цілому, який...
Слайд № 2

Маркетинг відіграє важливу роль в управлінні бізнесом і не може розглядатися тільки як відокремлена його функція. Маркетинг - бізнес в цілому, який розглядається з точки зору кінцевого результату, тобто з позиції споживача. Пітер Друкер

Фактичне керівництво та управління установою у сучасному світі базується: на інноваціях; на маркетингу
Слайд № 3

Фактичне керівництво та управління установою у сучасному світі базується: на інноваціях; на маркетингу

Розробка нових товарів і послуг, які мають більш високу якість. Усі види інновацій являють собою засоби, які забезпечують виживання закладу, крім т...
Слайд № 4

Розробка нових товарів і послуг, які мають більш високу якість. Усі види інновацій являють собою засоби, які забезпечують виживання закладу, крім того є вирішальним компонентом маркетингу.

діяльність у сфері ринку товарів і послуг з метою стимулювання збуту товарів, розвитку та вдосконалення обміну для кращого задоволення потреб і отр...
Слайд № 5

діяльність у сфері ринку товарів і послуг з метою стимулювання збуту товарів, розвитку та вдосконалення обміну для кращого задоволення потреб і отримання прибутку; вид ринкової діяльності, завдяки якій передбачаються і задовольняються потреби, які постійно змінюються. Маркетинг(англ. market, ринок) - це процес створення концепції ідей, товарів і послуг, їх ціноутворення, просування і розподілу шляхом взаємовигідного обміну відповідно до особистісних потреб спожива-чів, вимог суспільства та цілей організації.

Основні завдання маркетингу забезпечення споживачам вигоди, підтримуючи баланс між інтересами організації та суспільства; конкурентоспроможність то...
Слайд № 6

Основні завдання маркетингу забезпечення споживачам вигоди, підтримуючи баланс між інтересами організації та суспільства; конкурентоспроможність товарів та послуг. аналіз і задоволення потреб спожи-вачів;

на продукт (створення, узагальнення, придбання товару, отримання послуги) на споживача (задоволення потреб у ринковій площині)
Слайд № 7

на продукт (створення, узагальнення, придбання товару, отримання послуги) на споживача (задоволення потреб у ринковій площині)

Цілі маркетингу
Слайд № 8

Цілі маркетингу

Базові поняття у сфері маркетингу нужда; потреба; попит; товар.
Слайд № 9

Базові поняття у сфері маркетингу нужда; потреба; попит; товар.

Потреба нужда, яка виявляється у специфічній формі, залежно від культури, традицій, звичаїв, норм поведінки, освіченості. Попит певна потреба в пев...
Слайд № 10

Потреба нужда, яка виявляється у специфічній формі, залежно від культури, традицій, звичаїв, норм поведінки, освіченості. Попит певна потреба в певному обсязі товарів, які споживач бажає і має можливість купити або отримати за допомогою обміну. Попит детермінується наявністю потенційних покупців, їх бажанням і можливістю придбати товар. Товар це те, що задовольняє потребу, одиниця виміру попиту. Товар або послуга мають споживчу цінність – унікальне поєднання вигоди, яку отримують покупці у вигляді якості, ціни, корисності, своєчасності, а також сервісного обслуговування. усвідомлюється людиною як нестача того, що потрібно. Групи нужд: фізіологічні; соціальні; особистісні. Нужда

Ознаки сучасного маркетингу орієнтований на споживача; інноваційний; стратегічний; міжнародний.
Слайд № 11

Ознаки сучасного маркетингу орієнтований на споживача; інноваційний; стратегічний; міжнародний.

ПРОДУКТ (product) ЦІНА (price) ПРОСУВАННЯ (promotion) ПЕРСОНАЛ (personnel) МІСЦЕ ПРОДАЖУ (place) Комплекс маркетингу 5 «Р» маркетингу
Слайд № 12

ПРОДУКТ (product) ЦІНА (price) ПРОСУВАННЯ (promotion) ПЕРСОНАЛ (personnel) МІСЦЕ ПРОДАЖУ (place) Комплекс маркетингу 5 «Р» маркетингу

Продукт – це результат діяльності підприємства, спрямований на задоволення потреб споживачів і призначений для подальшої реалізації з метою отриман...
Слайд № 13

Продукт – це результат діяльності підприємства, спрямований на задоволення потреб споживачів і призначений для подальшої реалізації з метою отримання доходу.

Ціна – це загальна вартість товару, яка складається з усіх витрат, необхідних для виробництва і реалізації його на ринку та розміру прибутку, необх...
Слайд № 14

Ціна – це загальна вартість товару, яка складається з усіх витрат, необхідних для виробництва і реалізації його на ринку та розміру прибутку, необхідного для розширення виробництва.

Просування — діяльність фірми з інформування споживачів про переваги свого товару і їх переконання в необхідності його придбання.
Слайд № 15

Просування — діяльність фірми з інформування споживачів про переваги свого товару і їх переконання в необхідності його придбання.

(франц. reclame, від лат. reclamo – викрикую) Інформація про споживчі властивості товарів та різні види послуг з метою їх реалізації, створення поп...
Слайд № 16

(франц. reclame, від лат. reclamo – викрикую) Інформація про споживчі властивості товарів та різні види послуг з метою їх реалізації, створення попиту на них. Відкрите сповіщення установою потен-ційних покупців, споживачів товарів і послуг про якість, гідність, переваги, а також про переваги самої установи.

Завдання реклами: Реклама нових виробів та послуг “Підтримуюча реклама” Демонстрація майстерності рекламіста Реклама деякого героя “Відстройка” від...
Слайд № 17

Завдання реклами: Реклама нових виробів та послуг “Підтримуюча реклама” Демонстрація майстерності рекламіста Реклама деякого героя “Відстройка” від конкурентів

Способи представлення рекламної продукції
Слайд № 18

Способи представлення рекламної продукції

Аудиальна реклама Реклама на радіо Рекламні оголошення в громадських місцях Телевізійна реклама Частково можна віднести і рекламу в мережі Інтернет.
Слайд № 19

Аудиальна реклама Реклама на радіо Рекламні оголошення в громадських місцях Телевізійна реклама Частково можна віднести і рекламу в мережі Інтернет.

Вимоги до рекламних матеріалів: Законність Точність, Двірність, Використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не...
Слайд № 20

Вимоги до рекламних матеріалів: Законність Точність, Двірність, Використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!