і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • презентація досвіду роботи над педагогічною проблемою «ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»

презентація досвіду роботи над педагогічною проблемою «ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»

Опис презентації окремими слайдами:
Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рів...
Слайд № 1

Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предменів.

«Навчайте  граючись, а граючись навчайте».  В. Сухомлинський
Слайд № 2

«Навчайте  граючись, а граючись навчайте».  В. Сухомлинський

. Однією з форм навчання є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроці і в позаурочний час.
Слайд № 3

. Однією з форм навчання є дидактична гра, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроці і в позаурочний час.

У дитячі роки гра є основним видом діяльності людини. За її допомогою діти пізнають світ.
Слайд № 4

У дитячі роки гра є основним видом діяльності людини. За її допомогою діти пізнають світ.

Гру називають джерелом радості, королевою дитинства і восьмим чудом світу.
Слайд № 5

Гру називають джерелом радості, королевою дитинства і восьмим чудом світу.

     Гра є найприроднішою і найпривабливішою діяльністю для молодших школярів. 
Слайд № 6

     Гра є найприроднішою і найпривабливішою діяльністю для молодших школярів. 

Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання, дошкільників, молодших школярів і підлітків.
Слайд № 7

Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання, дошкільників, молодших школярів і підлітків.

Результативність дидактичних ігор залежить: дидактичними вправами. Результативність дидактичних ігор залежить: від систематичного їх використання; ...
Слайд № 8

Результативність дидактичних ігор залежить: дидактичними вправами. Результативність дидактичних ігор залежить: від систематичного їх використання; від цілеспрямованості програми ігор у поєднанні із звичайними дидактичними вправами.

Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні.
Слайд № 9

Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні.

      Ігри важливо проводити систематично і цілеспрямовано на кожному уроці
Слайд № 10

      Ігри важливо проводити систематично і цілеспрямовано на кожному уроці

За видом діяльності: фізичні (рухові), інтелектуальні (розумові), трудові, соціальні психологічні. Класифікація дидактичних ігор.
Слайд № 11

За видом діяльності: фізичні (рухові), інтелектуальні (розумові), трудові, соціальні психологічні. Класифікація дидактичних ігор.

За характером педагогічного процесу: Навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивн...
Слайд № 12

За характером педагогічного процесу: Навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивні, творчі; Комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні, психотехнічні та інші.

За характером ігрової методики: предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні, ігри-драматизації.
Слайд № 13

За характером ігрової методики: предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні, ігри-драматизації.

За ігровим середовищем: ігри з предметами і без них, настільні, кімнатні, вуличні, на місцевості, комп'ютерні з різними засобами пересування.
Слайд № 14

За ігровим середовищем: ігри з предметами і без них, настільні, кімнатні, вуличні, на місцевості, комп'ютерні з різними засобами пересування.

Гра - це природна для дитини і гуманна форма навчання. Навчаючи за допомогою гри, ми вчимо дітей не так, як нам, дорослим, зручно дати навчальний м...
Слайд № 15

Гра - це природна для дитини і гуманна форма навчання. Навчаючи за допомогою гри, ми вчимо дітей не так, як нам, дорослим, зручно дати навчальний матеріал, а як дітям зручно і природно його взяти.

В житті дитини гра виконує такі найважливіші функції: розважальну (основна функція гри - розважити, доставити задоволення, надихнути, розбудити інт...
Слайд № 16

В житті дитини гра виконує такі найважливіші функції: розважальну (основна функція гри - розважити, доставити задоволення, надихнути, розбудити інтерес); комунікативну: освоєння діалектики спілкування; самореалізації в грі; терапевтичну: подолання різних труднощів, що виникають в інших видах життєдіяльності; діагностичну: виявлення відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри; корекційну: внесення позитивних змін в структуру особистісних показників; міжнаціональної комунікації: засвоєння єдиних для всіх людей соціокультурних цінностей; соціалізації: включення в систему суспільних відносин, засвоєння норм людського гуртожитку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
досвід роботи
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Різне
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    8512
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    19
  • Номер матеріала
    UR385181
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Переглянути запис
2 академічні години