Презентація до педагогічної ради "STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку "

Опис документу:
Презентація до педагогічної ради "STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку " допоможе поглибити знання педагогів про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, обмін досвідом з їх використання, обгрунтування доцільность впровадження інновацій в навчально-виховний процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Покровської міської ради Доповідач: директор школи Кірсанова Т.М. Педагогічна рада “STEM - освіта: впровадж...
Слайд № 1

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Покровської міської ради Доповідач: директор школи Кірсанова Т.М. Педагогічна рада “STEM - освіта: впровадження та перспективи розвитку”

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Покровської міської ради Доповідач: директор школи Кірсанова Т.М. Педагогічна рада « STEM– освіта:впровадже...
Слайд № 2

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Покровської міської ради Доповідач: директор школи Кірсанова Т.М. Педагогічна рада « STEM– освіта:впровадження та перспективи розвитку»

Стоячи, звести лопатки, посміхнутися та підморгуючи лівим, потом правим оком повторити: "Очень я собой горжусь, я на многое гожусь".
Слайд № 3

Стоячи, звести лопатки, посміхнутися та підморгуючи лівим, потом правим оком повторити: "Очень я собой горжусь, я на многое гожусь".

Поклавши на лоб ліву долоню, потім праву повторювати: "Я решаю любые задачи, со мною всегда любовь и удача".
Слайд № 4

Поклавши на лоб ліву долоню, потім праву повторювати: "Я решаю любые задачи, со мною всегда любовь и удача".

Потираючи долоні повторити: "Я приманиваю удачу, с каждым днем становлюсь богаче".
Слайд № 5

Потираючи долоні повторити: "Я приманиваю удачу, с каждым днем становлюсь богаче".

Встати навшпиньки, руки над головою зімкнути у кільце, повторити: "Я согрета солнечным лучиком, я достойна самого лучшего".
Слайд № 6

Встати навшпиньки, руки над головою зімкнути у кільце, повторити: "Я согрета солнечным лучиком, я достойна самого лучшего".

Руки в сторони, кулаки зжати, робити кругові оберти руками: "На пути у меня нет преграды, все получиться так, как надо".
Слайд № 7

Руки в сторони, кулаки зжати, робити кругові оберти руками: "На пути у меня нет преграды, все получиться так, как надо".

Руки на поясі, робити нахили вправо-вліво, повторити: "Покой и улыбку всегда берегу, и мне все помогут, и я помогу".
Слайд № 8

Руки на поясі, робити нахили вправо-вліво, повторити: "Покой и улыбку всегда берегу, и мне все помогут, и я помогу".

Руки на поясі нахили вперед-назад, повторювати: "Ситуация любая мне подвластна, мир прекрасен - и я прекрасна".
Слайд № 9

Руки на поясі нахили вперед-назад, повторювати: "Ситуация любая мне подвластна, мир прекрасен - и я прекрасна".

Підскакуючи на правій, потім на лівій нозі, повторити: "Я бодра и энергична, и дела идут отлично".
Слайд № 10

Підскакуючи на правій, потім на лівій нозі, повторити: "Я бодра и энергична, и дела идут отлично".

Склавши руки в замок, зробити глибокий вдих: "Вселенная мне улыбается, и все у меня получается".
Слайд № 11

Склавши руки в замок, зробити глибокий вдих: "Вселенная мне улыбается, и все у меня получается".

Педагогічна рада “STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку”
Слайд № 12

Педагогічна рада “STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку”

Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи...
Слайд № 13

Не навчайте дітей так, як навчали вас, - вони народились в інші часи...

Мета: поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і твор...
Слайд № 14

Мета: поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів; обмін досвідом з їх використання; обгрунтувати доцільність впровадження інновацій в навчально-виховний процес; аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

«Мозковий штурм» Який зміст ви вкладаєте в слово інновації, які асоціації у вас виникають. На аркуші паперу запишіть своє розуміння інновацій.
Слайд № 15

«Мозковий штурм» Який зміст ви вкладаєте в слово інновації, які асоціації у вас виникають. На аркуші паперу запишіть своє розуміння інновацій.

 Інноваційні технології : - інтерактивні технології; -інформаційно-комунікаційні технології; - технології диференційного навчання; - проблемного на...
Слайд № 16

 Інноваційні технології : - інтерактивні технології; -інформаційно-комунікаційні технології; - технології диференційного навчання; - проблемного навчання; - ігрові технології та інші.  - STEM-освіта.

«Займи позицію» Якщо Ви є прихильником інноваційних технологій-оберіть картку зеленого кольору. Якщо твердо дотримуєтеся того, що використання трад...
Слайд № 17

«Займи позицію» Якщо Ви є прихильником інноваційних технологій-оберіть картку зеленого кольору. Якщо твердо дотримуєтеся того, що використання традиційної методики є цілком виправданим-червоного кольору. .

Завдання STEM-освіти: конкурентоспроможність випускників на сучасному ринку праці; здатність і готовність до: – розв’язання комплексних задач (проб...
Слайд № 18

Завдання STEM-освіти: конкурентоспроможність випускників на сучасному ринку праці; здатність і готовність до: – розв’язання комплексних задач (проблем) – критичного мислення – творчості – когнітивної гнучкості – співпраці – управління – здійснення інноваційної діяльності.

S -Science, (природничі науки ) Т- Technology, (технологія ) Е - Engineering, (інжиніринг) М - Mathematics - (математика).
Слайд № 19

S -Science, (природничі науки ) Т- Technology, (технологія ) Е - Engineering, (інжиніринг) М - Mathematics - (математика).

S-Science, (природничі науки) Т -Technology, (технологія) Е - Engineering, (інжиніринг) А - Arts, (мистецтво) М - Mathematics (математика)
Слайд № 20

S-Science, (природничі науки) Т -Technology, (технологія) Е - Engineering, (інжиніринг) А - Arts, (мистецтво) М - Mathematics (математика)

S – Science (природничі науки ) Т – Technology (технологія) R - Reading+WRiting Engineering (читання + письмо, інжиніринг) А - Arts, (мистецтво) М ...
Слайд № 21

S – Science (природничі науки ) Т – Technology (технологія) R - Reading+WRiting Engineering (читання + письмо, інжиніринг) А - Arts, (мистецтво) М - Mathematics ( математика)

Головна мета STEM-освіти: це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля: посилення розвитку науково-...
Слайд № 22

Головна мета STEM-освіти: це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля: посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях; створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді й професійної компетентності науково-педагогічних працівників.  

STEM-орієнтований підхід до навчання - один із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного ...
Слайд № 23

STEM-орієнтований підхід до навчання - один із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного профілів освіти.

Запровадження STEM-навчання має відбуватися: у межах чинного законодавства на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного п...
Слайд № 24

Запровадження STEM-навчання має відбуватися: у межах чинного законодавства на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів без очікувань повного переходу до другого покоління Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм за розуміння напрямів освітніх реформ задля більш якісного та сучасного навчання учнів поступово.

Проте програма не обмежує творчу ініціативу — педагог застосовує: - гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб вих...
Слайд № 25

Проте програма не обмежує творчу ініціативу — педагог застосовує: - гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб вихованців - доцільні методи і засоби навчання -компетентнісну модель навчання (зміщення акцентів у навчальній діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні;) - оновлення структури й змісту навчальних предметів; - визначення та оцінювання результатів навчання через ключові й предметні компетентності учнів;

- наскрізне STEM-навчання; - компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання; - системно-діяльнісний підхід ( інноваційні, ігрові технології на...
Слайд № 26

- наскрізне STEM-навчання; - компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання; - системно-діяльнісний підхід ( інноваційні, ігрові технології навчання тощо); - інтерактивні методи групового навчання; - проблемні методики з розвитку критичного і системного мислення; -здобуття результативного індивідуального досвіду проектної діяльності та розробки стартапів.

Перехід до компетентнісної моделі навчання та впровадження нових методичних підходів передбачає: -принципово нове цілепокладання у педагогічному пр...
Слайд № 27

Перехід до компетентнісної моделі навчання та впровадження нових методичних підходів передбачає: -принципово нове цілепокладання у педагогічному процесі; - зміщення акцентів у навчальній діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні -оновлення структури й змісту навчальних предметів спецкурсів тощо; - визначення та оцінювання результатів навчання через ключові й предметні компетентності учнів ; -наскрізне STEM-навчання;

- компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання; - системно-діяльнісний підхід інноваційні, ігрові технології навчання,інтерактивні методи гр...
Слайд № 28

- компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання; - системно-діяльнісний підхід інноваційні, ігрові технології навчання,інтерактивні методи групового навчання; -проблемні методики з розвитку критичного і системного мислення ; - корегування змісту окремих тем навчальних предметів з акцентом на особистісно-розвивальні, ігрові методики навчання ціннісне ставлення до досліджуваного питання - створення педагогічних умов для здобуття результативного індивідуального досвіду проектної діяльності та розробки стартапів.  

Інтегровані уроки/заняття STEM-навчання спрямовані на: -встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного с...
Слайд № 29

Інтегровані уроки/заняття STEM-навчання спрямовані на: -встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду; актуалізацію особистісного ставлення до питань, що розглядають на уроці. Інтегровані уроки можна проводити двома шляхами: - через об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів; - через формування інтегрованих курсів або окремих спецкурсів шляхом об’єднання навчальних програм таких курсів/предметів.

Технологічний алгоритм від зародження інноваційної ідеї до створення продукту — стартапу — та його презентування допомагає визначити: – мету й завд...
Слайд № 30

Технологічний алгоритм від зародження інноваційної ідеї до створення продукту — стартапу — та його презентування допомагає визначити: – мету й завдання навчального проекту – орієнтовні методи/прийоми дослідницької діяльності – інформацію для розв’язання окремих навчально-пізнавальних завдань набувають соціальних компетенцій

За терміном реалізації STEM- програми можуть бути: короткострокові (від 02 до 24 годин); курсові (для літніх шкіл, курсів тощо) (від 24 до 80 годин...
Слайд № 31

За терміном реалізації STEM- програми можуть бути: короткострокові (від 02 до 24 годин); курсові (для літніх шкіл, курсів тощо) (від 24 до 80 годин); середньострокові (річні) (від 80 до 120 годин); довгострокові, неперервної додаткової освіти (від 300 до 600 годин).

STEM – програми розробляються за такими основними напрямами: інтегровані, міжпредметні навчальні програми; робототехніка та інженерні розробки; «ро...
Слайд № 32

STEM – програми розробляються за такими основними напрямами: інтегровані, міжпредметні навчальні програми; робототехніка та інженерні розробки; «розумні пристрої» Інтернету речей; 3D- моделювання.  

3 етапи реалізації напряму STEM : -Початкова школа; - Середня школа; - Старша школа.
Слайд № 33

3 етапи реалізації напряму STEM : -Початкова школа; - Середня школа; - Старша школа.

Початкова школа Основне завдання – стимулювання допитливості і підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, ...
Слайд № 34

Початкова школа Основне завдання – стимулювання допитливості і підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо.

Середня школа Основне завдання – викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, нео...
Слайд № 35

Середня школа Основне завдання – викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, необхідних для подальшого життя людини у техносфері, глибокого розуміння екології і природи в цілому

Старша школа Основне завдання – сприяння свідомому вибору подальшої освіти STEM профілю, поглиблена підготовка з груп предметів STEM (профільне нав...
Слайд № 36

Старша школа Основне завдання – сприяння свідомому вибору подальшої освіти STEM профілю, поглиблена підготовка з груп предметів STEM (профільне навчання), освоєння наукової методології

Переваги та недоліки використання STEАM-освіти: На аркушах зеленого кольору запишіть переваги використання інновацій в навчально-виховному процесі....
Слайд № 37

Переваги та недоліки використання STEАM-освіти: На аркушах зеленого кольору запишіть переваги використання інновацій в навчально-виховному процесі. На аркушах синього кольору – запишіть недоліки та труднощі у застосуванні інновацій в навчально-виховному процесі.

Найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця: -уміння побачити проблему; -уміння побачити в проблемі якомога більше можливих с...
Слайд № 38

Найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця: -уміння побачити проблему; -уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв’язків; -уміння сформулювати дослідницьке запитання і шляхи його вирішення; -оригінальність, відхід від шаблону; -здатність до абстрагування або аналізу; -здатність до конкретизації або синтезу

Недоліки та труднощі у використанні STEАM-освіти: -Великі затрати часу на підготовку уроку. - Довготривалість проекту. - Недостатня матеріальна-тех...
Слайд № 39

Недоліки та труднощі у використанні STEАM-освіти: -Великі затрати часу на підготовку уроку. - Довготривалість проекту. - Недостатня матеріальна-технічна база

Відсутній високий та достатній показник готовності учителя до інноваційної діяльності. 75 % - інновації використовують епізодично, відсутня система...
Слайд № 40

Відсутній високий та достатній показник готовності учителя до інноваційної діяльності. 75 % - інновації використовують епізодично, відсутня система інноваційної діяльності на уроках (49 – 25 %) 25 % - інноваційна діяльність фрагментарна, наявна лише інколи. ( менше 25 %)

Учням 7-11 класів більше подобаються уроки - інноваційні (81%) - традиційні ( 19%). На думку дітей такі уроки сприяють: - кращому запам’ятовуванню ...
Слайд № 41

Учням 7-11 класів більше подобаються уроки - інноваційні (81%) - традиційні ( 19%). На думку дітей такі уроки сприяють: - кращому запам’ятовуванню інформації (42%), - кращому усвідомленню матеріалу (62%), - підвищують інтерес до навчання (75%). Учні вважають, що вони отримують кращі знання на уроках з використанням інноваційних технологій - 74%.

Слайд № 42

«Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…»
Слайд № 43

«Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…»

Слайд № 44

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.