Презентація до педагогічної ради "Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності

Опис документу:
Сьогодні школа потребує вчителя нового типу, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища і факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність. Це пов'язано, насамперед, із питаннями саморозвитку особистості та творчою самореалізацією педагога, новими концептуальними підходами до реформування освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності Педагогічна рада – тренінг Лютий, 2018
Слайд № 1

Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності Педагогічна рада – тренінг Лютий, 2018

Порядок денний 1. Мотиви педагогічної діяльності. (Мащенко А.Ю.) 2. Вплив самоосвіти та самовдосконалення педагога на освітній процес. (Білик В.О.,...
Слайд № 2

Порядок денний 1. Мотиви педагогічної діяльності. (Мащенко А.Ю.) 2. Вплив самоосвіти та самовдосконалення педагога на освітній процес. (Білик В.О., Бамбуля Г.Ю.) 3. Шляхи розвитку внутрішньої мотивації педагога. (Нікуліна Т.А., Гордєєва О.Л.) 4. Алгоритм підвищення власного рівня професійної компетентності вчителя. (Глущенко В.П., Діхтяренко О.В.) 5. Створення позитивної мотивації у вчителів школи. (Клименко С.А., Торбенко А.А.).

Мета: сприяти активізації творчого потенціалу кожного учасника педради; стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; сприяти формуванню...
Слайд № 3

Мета: сприяти активізації творчого потенціалу кожного учасника педради; стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; сприяти формуванню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності.

Завдання: забезпечити учасників педради знаннями про нові мотиваційні методики; сформувати вміння командної взаємодії; допомогти в організації проф...
Слайд № 4

Завдання: забезпечити учасників педради знаннями про нові мотиваційні методики; сформувати вміння командної взаємодії; допомогти в організації професійного самовдосконалення й самоосвіти.

будьмо позитивними; толерантність — це повага, у першу чергу, до самого себе; світ навколо вирує, а ми — на педраді ТУТ і ЗАРАЗ — вчимося; найдорог...
Слайд № 5

будьмо позитивними; толерантність — це повага, у першу чергу, до самого себе; світ навколо вирує, а ми — на педраді ТУТ і ЗАРАЗ — вчимося; найдорогоцінніше, що в нас є, це — час, використаймо його для себе найефективніше. Правила учасників тренінгу:

Мотиви педагогічної діяльності
Слайд № 6

Мотиви педагогічної діяльності

Психогеометрія – цікава практична система дослідження особистості, яка створена і широко застосовується в США. Її автор – фахівець з підготовки кад...
Слайд № 7

Психогеометрія – цікава практична система дослідження особистості, яка створена і широко застосовується в США. Її автор – фахівець з підготовки кадрів Сьюзен Дилінгер Миттєво визначає характеристику особистих якостей і особливостей поведінки будь-якої людини.

Комунікатор Сміливець Невтомний працівник Лідер Вільнодумець
Слайд № 8

Комунікатор Сміливець Невтомний працівник Лідер Вільнодумець

Вправа «Ієрархія мотивів педагогічної діяльності ”
Слайд № 9

Вправа «Ієрархія мотивів педагогічної діяльності ”

Аналіз діагностики «Мотивація педагогів до професійної діяльності»
Слайд № 10

Аналіз діагностики «Мотивація педагогів до професійної діяльності»

Мотиваційний комплекс колективу ВМ > ЗПМ > ЗНМ Внутрішня мотивація (ВМ), зовнішня позитивна мотивація (ЗПМ), зовнішня негативна мотивація (ЗНМ).
Слайд № 11

Мотиваційний комплекс колективу ВМ > ЗПМ > ЗНМ Внутрішня мотивація (ВМ), зовнішня позитивна мотивація (ЗПМ), зовнішня негативна мотивація (ЗНМ).

Слайд № 12

Основні вимоги до професійної діяльності педагога забезпечення результативності та якості своєї роботи; оволодіння сучасним інструментарієм вивченн...
Слайд № 13

Основні вимоги до професійної діяльності педагога забезпечення результативності та якості своєї роботи; оволодіння сучасним інструментарієм вивчення особистості дитини; здатність до творчого пошуку, саморозвитку; засвоєння та впровадження нових інформаційних технологій; конкурентноспроможність на ринку праці.

КЛЮЧОВІ СЛОВА Мотив – це внутрішнє спонукання людини до діяльності з метою задоволення потреб. Мотиви – збудники діяльності, які формуються під впл...
Слайд № 14

КЛЮЧОВІ СЛОВА Мотив – це внутрішнє спонукання людини до діяльності з метою задоволення потреб. Мотиви – збудники діяльності, які формуються під впливом умов життя суб’єкта та визначають напрямок його активності. У ролі мотивів можуть виступати потреби та інтереси, нахили та емоції, установки та ідеали. Мотивація – це процес спонукання людини до діяльності з метою досягнення особистих цілей, колективних та суспільних.

Вплив самоосвіти та самовдосконалення педагога на освітній процес
Слайд № 15

Вплив самоосвіти та самовдосконалення педагога на освітній процес

Шляхи розвитку внутрішньої мотивації педагога.
Слайд № 16

Шляхи розвитку внутрішньої мотивації педагога.

Створення позитивної мотивації у вчителів школи.
Слайд № 17

Створення позитивної мотивації у вчителів школи.

Алгоритм підвищення власного рівня професійної компетентності вчителя.
Слайд № 18

Алгоритм підвищення власного рівня професійної компетентності вчителя.

Дякуємо за роботу!
Слайд № 19

Дякуємо за роботу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!