Аналіз практичних кейсів реалізації групової роботи в початкових класах демонструє її значний потенціал у розвитку ключових компетентностей учнів. Успішне впровадження таких форм організації навчання забезпечує не лише засвоєння знань, а й формування навичок співпраці, комунікації, відповідальності, критичного мислення та самооцінювання.
Практичні приклади засвідчують, що грамотно спланована групова діяльність сприяє активному залученню кожної дитини до навчального процесу, створює ситуації успіху та підтримує мотивацію до навчання. Водночас, вона формує позитивний мікроклімат у класі, розвиває емоційний інтелект і соціальні навички, що є основою особистісного зростання.
Отже, використання групової роботи на основі реальних кейсів — це ефективний педагогічний інструмент, що дозволяє реалізувати принципи Нової української школи в щоденній практиці, перетворюючи клас на простір активного, змістовного та співдіяльнісного навчання.