і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Практичне заняття «Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» (на вибір учителя).

Практичне заняття «Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» (на вибір учителя).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Практичне заняття «Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» (на вибір учителя).

Мета (визначається за обраною темою): з'ясувати особливості прояву ідеалів гуманізму в творах Еразма Роттердамського / охарактеризувати засоби і методи реалізації гуманістичних ідей у творчості майстрів Високого Відродження; закріпити теоретичні знання, набуті впродовж вивчення навчального матеріалу; розвивати вміння самостійно опрацьовувати джерела інформації, готувати повідомлення або презентації і виступати з ними перед класом; сприяти формуванню толерантного ставлення до думок інших і вмінню шукати з ними порозуміння.

Тип уроку: застосування набутих знань.

Обладнання: підручник, матеріали, підготовлені вчителем і учнями до практичного заняття.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бесіда

1. Що таке гуманізм?

2. Як пов'язані гуманізм і епоха Відродження?

3. Які риси притаманні творчості гуманістів епохи Відродження?

III. ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

Аналіз повідомлень і презентацій; підготовлених учнями до уроку

Учитель об'єднує учнів у малі групи, доручає обговорити висновки, яких вони дійшли, працюючи над своїми повідомленнями або презентаціями, й ознайомити клас із результатами своєї роботи.

Після обговорення результатів роботи груп доцільно запропонувати учням записати в зошитах тезові плани за темою «Прояви ідеалів гуманізму у творах Еразма Роттердамського / Прояви ідеалів гуманізму у творах майстрів Високого Відродження».

Тестові завдання (виконуються відповідно до обраної теми заняття)

Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського

1. Представником гуманістичної думки якої країни був Еразм Роттердамський?

А Німеччина

Б Нідерланди

В Швейцарія

Г Франція

2. У якому навчальному закладі у 1499 р. Еразм Роттердамський завершив здобуття богословської освіти?

А Туринський університет

Б Болонський університет

В Паризький університет

Г Віттенберзький університет

3. Автором якого з наведених творів був Еразм Роттердамський?

А «Утопія»

Б «Государ»

В «Гаргантюа і Пантагрюель»

Г «Похвала глупоті»

4. У своїх творах Еразм Роттердамський

А розглядав християнство як вищий етап морального розвитку людства

Б різко критикував християнство, вважаючи його прикриттям всього зла у світі

В висував ідею, що держава створюється не Богом, а людьми

Г стверджував, що люди боязливі, схильні до зради, а коли збираються у натовп — сміливішають

5. Найбільш різко Еразм Роттердамський критикував

А основи християнства

Б церковних богословів

В правителів держав

Г людські вади

6. Еразм Роттердамський після початку Реформації в Європі

А рішуче підтримав Реформацію

Б поширював реформаційні ідеї у Європі

В був рішучим противником Реформації

Г емігрував до католицької Іспанії

7. У своєму творі «Розмови запросто» Еразм Роттердамський

А висміює католицьке духовенство

Б критикує вчення М. Лютера

В протестує проти формалізму старої педагогіки

Г ставить питання про те, як саме має здійснювати владу правитель держави

8. Еразм Роттердамський погано володів «живими» мовами. Його розмовною і писемною мовою була

А німецька

Б французька

В англійська

Г латинська

9. Еразм Роттердамський у своїх творах дорікав католицькій церкві за її вороже ставлення

А до культури

Б до науки

В до мистецтва

Г до музики

10. Еразм Роттердамський вважав, що найголовніше виховувати в людині

А моральність і благочестя

Б сувору дисципліну

В формалізм і догматизм

Г вірність традиціям

11. Еразм Роттердамський вважав, що читання Біблії

А шкідливе для народу

Б необхідне всім

В необхідне лише знаті

Г необхідне лише духовенству

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель пропонує учням визначити, у чому полягало втілення гуманістичних ідеалів у ранній Новий час.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель пропонує учням по черзі висловити свою думку щодо того, чим був корисний для них цей урок.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть § підручника.

2. Повторіть матеріал про становище Німеччини у XIV—XV ст. і роль католицької церкви в її житті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Практичне заняття «Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» (на вибір учителя).
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь