Бібліотека

Практична допомога вчителю НУШ: "Діагностичні роботи з математики 4 клас: Ділення багатоцифрових чисел»

Опис документу:
Дана діагностична робота призначена для перевірки навчальних досягнень і виявлення рівня сформованості вмінь і навичок учнів з математики за результатами опанованої теми 4класу: «Ділення багатоцифрових». Запропонована робота дається у двох варіантах, один із яких можна використати для коригувальної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота на тему: «Ділення багатоцифрових чисел»

І варіант


Задача №1

По асфальту автомобіль проїхав відстань 210км зі швидкістю 70км/год, а по ґрунтовій дорозі - 90км зі швидкістю 45км/год. За який час автомобіль поїхав увесь шлях?

Приклади №2

49605 – (17467 – 9606) =

4790 – 2412 : 6 =

45 • ( 851 : 23)=

12т 805кг – 9т 088кг =

9м 46см + 4м 58см =

Задача №3

Довжина прямокутника АВСД 9см4мм, ширина3см6мм. Накресли цей прямокутник. Знайди його периметр.


ІІ варіант


Задача №1

Поїзд пройшов 840км за 20 годин, а автомобіль за 10годин пройшов 720км. На скільки швидкість автомобіля більше, швидкості поїзда?

Приклади №2

51105 – (16554 – 9407) =

3840 – 2128 : 7 =

56 • (936 : 36) =

19т 707кг – 6т 058кг =

5м 74см + 6м 29см =

Задача №3

Довжина прямокутника АВСД 8см3мм, ширина 4см 6мм. Накресли цей прямокутник. Знайди його периметр.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.