• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Практична допомога вчителю НУШ: "Діагностична робота з математики 4 клас: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число". "
Бібліотека

Практична допомога вчителю НУШ: "Діагностична робота з математики 4 клас: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число". "

Опис документу:
Дана діагностична робота призначена для перевірки навчальних досягнень і виявлення рівня сформованості вмінь і навичок учнів з математики за результатами опанованої теми 4класу: "Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число ". Запропонована робота дається у двох варіантах, один із яких можна використати для коригувальної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота на тему:

«Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число».


І варіант



Задача № 1

З двох міст одночасно назустріч один одному виїхали два автобуси. Перший їхав зі швидкістю 57 км/год., а другий – на 15 км/год. швидше. Знайди відстань між містами, якщо автобуси зустрілися через 15 годин.


Приклади № 2

3264 + 3264 : (92 – 44) =

18144 : 84 – 2924 : 68 =

16м 20см 35 =


Задача № 3

Знайди периметр прямокутника, якщо площа дорівнює 20м2 , а ширина 2 м.


ІІ варіант



Задача № 1

Від однієї станції одночасно вийшли два потяги в протилежних напрямках. Швидкість одного 80км/год., а другого на 20 км/год. менша . Яка відстань буде між ними через 8 годин?


Приклади № 2

2688 + 2688 : (83 – 55) =

20096 : 64 – 2736 : 57 =

17м 40см 40см =


Задача № 3

Знайди периметр прямокутника, якщо площа дорівнює 40 м2 , а ширина 4 м.





Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.