Бібліотека

Практична допомога вчителю НУШ: "Діагностичні роботи з математики 4 клас: Дроби"

Опис документу:
Дана діагностична робота призначена для перевірки навчальних досягнень і виявлення рівня сформованості вмінь і навичок учнів з математики за результатами опанованої теми 4класу: "Дроби ". Запропонована робота дається у двох варіантах, один із яких можна використати для коригувальної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностична робота на тему : «Дроби»


І варіант


Задача № 1

Довжина садиби 96м, а ширина на 38м менша. 1/8 площі садиби займають будівлі і двір. 3/6 решти – город. Яку площу займає город?


Приклади № 2

а)3/8 від 656т 024кг – 2/7 від 2т 842кг =

б)1/6 від 12км 282м + 4/5 від 8км105м =


Задача № 3

Накресли відрізок АС = 120мм. Потім накресли ще два відрізки: МД, що становить ¾ відрізка АС, і відрізок ОК, що становить 2/3 відрізка МД.


І варіант


Задача № 1

Ширина поля прямокутної форми 48м, а довжина на 36м більше. 1/8 площі поля засіяно гречкою. 4/6 решти – овочевими культурами. Яку площу займають овочеві культури?


Приклади № 2

а)3/6 від 282т 024кг – 4/7 від 2т 156кг =

б)1/8 від 24км 448м + 3/5 від 8км655м =


Задача № 3

Накресли відрізок АВ = 100мм. Потім накресли ще два відрізки: КД, що становить 4/5 відрізка АВ, і відрізок МО, що становить ¾ відрізка КД.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.