Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Позакласна діяльність.Проект "Розвиток творчої самореалізації особистості"

Педагогіка

Для кого: Дорослі

20.08.2020

364

4

3

Опис документу:
Мета школи організувати навчальний процес, в якому поєднанні гармонійно навчання і виховання. Основна задача школи підготувати учнів до життя в соціумі, виховати в них кращі людські якості. Тому тема формування творчої особистості досить актуальна для кожного навчального закладу. Розвиток творчості повинен спиратися на традиції, що має кожен заклад.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект: Формування творчої самореалізації особистості учня

Актуальність

Мета школи організувати навчальний процес, в якому поєднанні гармонійно навчання і виховання. Основна задача школи підготувати учнів до життя в соціумі, виховати в них кращі людські якості. Тому тема формування творчої особистості досить актуальна для кожного навчального закладу. Розвиток творчості повинен спиратися на традиції, що має кожен заклад.

Мета

Наша діяльність спрямована формування якісного рівня гармонійного розвитку особистості, що поєднує високу освіченість, культуру, мораль, творчість, готову до життя в сучасному суспільстві. Формування духовно багатої, вільної, творчо думаючої, здорової особистості.

Задачі

  • Спрямувати діяльність «Творчість-Самореалізація-Особистість»

  • Формування свідомого відношення до навчання і праці. Формування у учнів міжоособових відношень, толерантності, навичок самоосвіти, різностороннього розвитку їх творчих здібностей. Створювати умови для фізичного, інтелектуального, морального, духовного розвитку дітей

  • Оволодіння і використання нових технологій і методик роботи по організації творчої діяльності учнів.

  • Створення реєстру творчих справ природничого циклу

  • Поширення інформації про творчих учнів в ЗМИ

Шляхи досягнення мети

  • Організовувати роботу з врахуванням вікових особливостей дітей

  • Розробити систему стимулювання творчої активності

  • Запровадження нових сучасних методів і технологій

Принципи діяльності

  • Принцип системності. Робота проводиться в системі за планом. Кожна діяльність повинна бути доведена до кінця, інакше немає сенсу її починати

  • Принцип гуманізму. Повага особистості, добре і уважне ставлення до неї, що підкреслює значимість кожного.

  • Принцип само актуалізації. У кожного є задатки, здібності, талант. Кожен прагне їх проявити. Наша задача показати і розвити все краще, визначитися, ствердитися як особистість.

  • Принцип індивідуальності. Знайти підхід до кожного, показати краще, розвити особистість.

  • Принцип суб’єктивності. Кожен повинен стати істинним суб’єктом життєдіяльності в колективі, постійно розвиватися і збагачуватися.

  • Принцип вибору. Кожен має право на вибір. Творчість не повинна мати меж. Вибір мети, змісту, форм, способів організації діяльності повинні мати альтернативи, тоді це принесе результати.

  • Принцип творчості і успіху. Творча діяльність допомагає виявити і розвити індивідуальні якості дитини. Успіх – це перш за все формування позитивної Я-концепції, що призводить до самовдосконалення і самозадоволення.

  • Принцип довіри і підтримки. Віра в дитину, довіра йому, підтримка його на шляху до самореалізації повинні прийти на зміну підвищеної вимогливості і надмірному контролю. Внутрішня мотивація призводить до успіху у навчанні і виховання особистості.

Очікуванні результати

  • Сформована внутрішня мотивація – підвищення рівня навчальних досягнень

  • Сформований пізнавальний інтерес – системність в навчанні.

  • Результативність творчої діяльності – впевненість особистості.

  • Творча само реалізована особистість – престиж навчального закладу.

В навчанні: співпраця, здатність до продовження самоосвіти.

У вихованні: повага людської гідності, повага прав інших, толерантність

В області соціалізації: свідомий вибір професії, володіння сучасними соціальними технологіями життя в суспільстві серед людей., комунікабельність і доброзичливість.

На сьогодні розвиток творчої обдарованості серед усіх проблем виходить на перше місце. Шляхи реалізації є найрізноманітніші. Математика – досить складна наука, не у кожного є здібності до отримання високих результатів, проте любов до математики можна привити кожному. Як цього досягти? Кожен вчитель повинен знайти свій підхід. Кажуть, якщо ти сам захоплюєшся чимось, то це захоплення передається іншим. Отже, наша робота у розрізі педагогічної підтримки, має за мету через творчі справи розвивати пізнавальний інтерес.

В середній і старшій школі робота на уроках математики проводиться як в стандартній формі, так і не стандартній. Нестандартні форми дозволяють розкрити здібності дітей і активізувати їхню діяльність. Дуже часто буває так, що учні, які зазвичай бувають тихими, неактивними, під час нестандартної ситуації починають активно діяти, пропонувати цікаві шляхи розв’язку і дивувати своїми здібностями.

Відкритий урок з математики в 11 класі «Розв’язування економічних задач»

Позакласний захід з математики «Математичне кафе», гра-вікторина, 10 клас

Захист учнівських дослідницьких проектів

Тиждень математики

Навколишній світ скільки він містить таємниць і загадок. Мабуть, немає жодної людини яка б не мрія здійснити подорож в інші країни, познайомитися зі звичаями і обрядами, дізнатися про історію розвитку. Можливо це і найвагомішим акцентом у мотивації вивчення таких предметів як географія і економіка. Тому, можливо, це і є поясненням тому, що учні старшої школи обирають їх профільними предметами. А підтвердженням тому, що ці предмети дійсно цікавлять учнів є призові місця, які учні нашої школи постійно займають на обласних олімпіадах. Роботу по формування творчого самовизначення з даних предметів можна представити наступним чином.

    

Зміст людського життя – зберегти все живе навколо: природу і самого себе, жити в гармонії з навколишнім світом.. Як цього досягти? Саме про це учні школи дізнаються на уроках біології, екології, основ здоров’я. Найбільша задка на землі – це загадка людського існування. Щодня ми відповідаємо на те чи інше питання, пов’язане з нами самими. «Знайди себе» - ось гасло для вивчення природничих наук. Творча самореалізація учнів – це вміння показати себе і свої знання в різних життєвих ситуаціях. І це нашим учням вдається про це свідчить участь в різнопланових предметних конкурсах, де наші учні мають досить високі результати.

Наука про життя – це фізика. Наука, що дає відповіді та обґрунтування, пояснення певних явищ. Іноді учням буває важко провести паралель між написаним у підручнику і самим життям, тому уроки покликанні зробити доступним і зрозумілим те, що поруч. Навчитися аналізувати явища, давати обґрунтування, бути життєво компетентними – ось покликання сучасних уроків фізики.

Інформаційний простір досить широкий, як у ньому розібратися, знайти для себе корисне, йти в ногу з останніми здобутками світу-це вчать на уроках інформатики. Задача вчителя – організувати роботу так, щоб кожен день приносив відкриття. Пізнаємо світ творчо!

Позакласний захід з інформатики «Хто зверху» (гра-вікторина), 11 клас. Міський семінар вчителів інформатики

Організувати активну співпрацю на сучасному рівні – це одне з основ завдань сучасної школи. Одним з видів такої діяльності є це сумісна робота вчителя і учнів по створенню сайтів. Шкільний сайт в цьому році займає І місце серед шкіл міст.

Кожна дитина зірочка. Задача школи дати можливість відкрити свій талант в різних напрямках. Наші таланти. Розкривають красу своєї душі в різних конкурсах і змаганнях.

Звіт МО природничо-математичного циклу

Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№1

м.. Синельникове

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.