Платна розробка

Постери для зворотнього зв'язку з учнями (пострери для ФО)

Виховна робота

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

16.01.2022

678

3

0

Сторінки документу:

Опис методичного матеріалу:

Працюючи з цеглинками LEGO під час уроку, не втрачаємо нагоди залучити їх і до процесу формувального оцінювання. Це можливість і для цікавої роботи з дітками, і для вчасного виявлення рівня сприйняття. Обговорюємо на початку уроку правила співпраці, розбираємо значення, якого ми надаватимемо цеглинкам. Для успішного розуміння розміщуємо постер перед очима.

Формувальне здійснюємо поточно і підсумково. Поточно - пропонуємо діткам продемонструвати періодично результати сприйняття (є труднощі/добре/чудово). Рефлексію проводимо у кінці уроку, коли дітки можуть проаналізувати свої успіхи (лишилися питання, потрібна допомога/розумію інформацію/можу пояснити іншим). Можна показувати, будувати діаграми (що буде більш наочним).

Така ж система і з жестовою мовою. Але для роботи на уроці виділяю діяльність з формувальним оцінюванням та соціальну комунікацію. Уроки проходять спокійно, діти більш відкриті до спілкування, не соромляться зізнатися про труднощі, з якими зіштовхуються.

Постери формату А3 українською та англійською мовами.

Усі постери є у форматі А3 та частинах для друку А4 (з метою подальшого склеювання).

  • ФО жестовою мовою (українською, англійською).

  • ФО із цеглинками LEGO (українською, англійською).

  • Соціальна комунікація (українською, англійською).

ВАЖЛИВО: цеглинки LEGO у цьому випадку є допоміжною функцією (зворотній зв'язок) а не цілковитою альтернативою формувлаьному оцінюванню, бо LEGO - не сигнальні картки!

0201ljuw-e887-369x288.jpg

Ліцензію на використання зображень надано авторами: https://ru.freepik.com/brgfx, https://ru.freepik.com/freepik, https://ru.freepik.com/nakaridore

Вміст:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.