Працюючи з цеглинками LEGO під час уроку, не втрачаємо нагоди залучити їх і до процесу формувального оцінювання. Це можливість і для цікавої роботи з дітками, і для вчасного виявлення рівня сприйняття. Обговорюємо на початку уроку правила співпраці, розбираємо значення, якого ми надаватимемо цеглинкам. Для успішного розуміння розміщуємо постер перед очима.
Формувальне здійснюємо поточно і підсумково. Поточно - пропонуємо діткам продемонструвати періодично результати сприйняття (є труднощі/добре/чудово). Рефлексію проводимо у кінці уроку, коли дітки можуть проаналізувати свої успіхи (лишилися питання, потрібна допомога/розумію інформацію/можу пояснити іншим). Можна показувати, будувати діаграми (що буде більш наочним).
Така ж система і з жестовою мовою. Але для роботи на уроці виділяю діяльність з формувальним оцінюванням та соціальну комунікацію. Уроки проходять спокійно, діти більш відкриті до спілкування, не соромляться зізнатися про труднощі, з якими зіштовхуються.
Постери формату А3 українською та англійською мовами.
Усі постери є у форматі А3 та частинах для друку А4 (з метою подальшого склеювання).
ФО жестовою мовою (українською, англійською).
ФО із цеглинками LEGO (українською, англійською).
Соціальна комунікація (українською, англійською).
ВАЖЛИВО: цеглинки LEGO у цьому випадку є допоміжною функцією (зворотній зв'язок) а не цілковитою альтернативою формувлаьному оцінюванню, бо LEGO - не сигнальні картки!
Ліцензію на використання зображень надано авторами: https://ru.freepik.com/brgfx, https://ru.freepik.com/freepik, https://ru.freepik.com/nakaridore