Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Довготривалий проєкт з формувального оцінювання "Коли "двійка" приносить радість" або "Медунці"

Виховна робота

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

09.01.2022

570

15

2

Опис документу:

Формувальне оцінювання багатьом із нас додає багато складнощів у процесі реалізації, доборі ідей для його втілення, якості залучення в освітній процес. У "Розумному вулику" вже опубліковано багато варіантів для здійснення ФО. Всі вони призначені для ідейного втілення, вмотивованого ситуаційного навчання та ефективної рефлексії.

У третьому класі разом з дітками ми вирішили реалізувати довготривалий проєкт, який стане натхненником, контролером освіти та помічником у формуванні відповідальності та самосвідомості. Це складно і цікаво водночас. Для успішного старту нам знадобилося кілька тижнів (саме за цей період учні навчилися заповнювати сторінки аркуша відповідальності відповідально)) (вибачте за тавтологію).

Я розробила для діток аркуш, який щотижня вклеюю до щоденника. Це сторінка самооцінювання із рефлексією на звороті.

На цьому аркуші є можливість самостійно оцінювати свої успіхи щодо сприйняття інформації уроку:

0 балів - не розуміють інформацію уроку

1 бал - інформація зрозуміла, але потребує додаткової практики

2 бали - учень впорався із задачами уроку.

Змінити назви предметів можна у спеціальній програмі за покликанням в інструкції до проєкту (документ ворд).

Можна оцінити формат виконання домашнього завдання.

Заробити медунці складно, але результат виправдовує зусилля.

Наклеюю медунці у понеділок, бо саме у цей день збираю щоденники на перевірку (даю вихідні для заповнення рефлексійної сторінки). Вона показує, з якими труднощами зустрічається учень, які предмети далися важко, а які - легко.

Підводимо підсумки у кінці місяця. Для цього учні отримують прайс-лист та самі обирають, на що витратити зароблені монети. Для мене важливо, щоб покупки не мали матеріального підґрунтя, тобто такого, який не дасть можливості купувати продукти в магазині, або ігри, картки, це виключно спеціально створені розробки, які уніфікують проєкт, бо діти розуміють, що подібних товарів і послуг вони не отримають поза межами школи і класу.

Підтримуємо ідею медової школи, тому вся атрибутика має зображення нашого головного героя - Медка.

Деякі ідеї для заохочень:


На аркуші з медунцями ставлю позначку про те, скільки монеток використано. Медунці наклеюю сама, бо зустрічаються факти обміну на інші речі))), так контролюю процес.

(На фото Олександр К.)

Дітям потрібно постійно нагадувати про відповідальність і така мотивація, на жаль, діє не на всіх учнів. Дуже прикро, але навіть подібне розмаїття цікавинок не дає стовітсоткового зацікавлення.

Відображення змісту документа тимчасово вимкнено. Ми проводимо технічні роботи. Орієнтовний час виконання робіт, до 06:00 25.05.2022