Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника

Опис документу:
Мета: навчати дітей правильно облаштовувати своє робоче місце в класі та вдома; розвивати навички розпізнавати ознаки правильної постави; виховувати прагнення мати правильну поставу для збереження та зміцнення свого здоров’я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника

Мета: навчати дітей правильно облаштовувати своє робоче місце в класі та вдома; розвивати навички розпізнавати ознаки правильної постави; виховувати прагнення мати правильну поставу для збереження та зміцнення свого здоров’я.

Очікувані результати: учні повинні знати, якими мають бути правильна постава, освітлення робочого місця; учні повинні вміти правильно сидіти за партою.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, плакат «Правильна постава», малюнок із зображенням лікаря Айболитя.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1. Організаційний момент

Щоб рости і гартуватись,
І міцніти, як броня,
Треба, друзі, піклуватись
Про здоров’я нам щодня.

2. Актуалізація опорних знань учнів

2.1. Бліц-турнір від лікаря Айболитя.

Поставити кільком учням запитання, які записані на аркушах і лежать у конверті. Діти по черзі обирають аркуш із запитанням та дають на нього відповідь.

— Що таке розпорядок дня?

— О котрій годині потрібно вранці вставати?

— Із чого слід розпочинати ранок?

— О котрій годині дітям потрібно лягати спати?

— Які ваші домашні обов’язки?

2.2. Гра «Так чи ні».

Мета: перевірити, як учні зміцнювали своє здоров’я та дотримувались розпорядку дня протягом тижня.

Запропонувати дітям прослухати висловлювання та розказати, чи зміцнювали вони таким чином своє здоров’я протягом тижня.

• О 7:00 вставав із ліжка.

• Робив зарядку.

• Чистив зуби та вмивався.

• Їв різноманітну їжу.

• Гуляв на свіжому повітрі.

• Мив руки перед їжею та після неї.

• Перед сном провітрював кімнату.

• Лягав спати о 21:00.

Висновок: Виконувати всі дії протягом дня потрібно своєчасно.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Проблемні запитання.

Мета: підвести учнів до розуміння того, що одне з головних завдань школяра — вміти правильно облаштувати своє робоче місце та тримати його в порядку.

— Чому кожен із вас ходить до школи?

— Яке шкільне приладдя повинно бути у кожного учня?

— Які предмети не слід носити до школи?

— Яке значення мають шкільні меблі для школяра?

Висновок: Кожен учень повинен уміти правильно облаштувати своє робоче місце в школі та вдома.

3.2. Оздоровча хвилинка.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Робота з плакатом «Правильна постава».

4.2. Розповідь учителя.

1) Робоче місце школяра.

2) Правильна постава під час сидіння за партою.

3) Правильна постава в положенні стоячи.

4) Правильна постава під час ходьби.

4.3. Робота з підручником.

а) Бесіда за малюнками.

б) Проблемні запитання:

— Яке робоче місце вважається зручним?

— У чому треба носити шкільні речі, щоб сформувати правильну поставу?

— Що треба робити, щоб бути струнким?

Довідка: Висота парти має відповідати зросту школяра. Сидіти треба злегка спершись на спинку парти чи стільця. Тулуб має бути розслабленим, руки в ліктях утворюють прямий кут, плечі опущені. Опорою для тулуба також мають бути ноги і спинка стільця. Головне для робочого місця — його зручність, достатнє освітлення, можливість мати під рукою все необхідне, відсутність зайвих речей.

4.4. Оздоровча хвилинка.

За допомогою міміки та постави діти намагаються зобразити впевнену в собі людину; веселуна; боягуза; учня, який отримав погану оцінку тощо.

5. Узагальнення та закріплення нових знань

5.1. Робота в зошиті, с. 10–12.

5.2. Практична робота.

Запропонувати дітям вишикуватися вздовж стіни і визначити правильність постави одне одного.

5.3. Робота в парах.

Запропонувати учням розказати одне одному про своє домашнє робоче місце.

6. Підбиття підсумків уроку

Підсумкова бесіда.

— Яким повинно бути робоче місце учня?

— Як слід правильно сидіти за партою?

— Розкажіть про своє робоче місце вдома.

— Як перевірити, чи правильною є ваша постава?

— У чому корисніше носити шкільне приладдя?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн