Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Поради щодо подолання неуспішності

Психологія

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

02.03.2021

187

12

0

Опис документу:
В презентації представлені поради щодо подолання навчальної неуспішності, загальне поняття неуспішності, фактори, які впливають на появу неуспішності, та шляхи подолання явища неуспішності у навчальному середовищі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Подолання неуспішності Кінецьпільський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Підготувала: Психологиня Я.О.Кузьменко
Слайд № 1

Подолання неуспішності Кінецьпільський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Підготувала: Психологиня Я.О.Кузьменко

Неуспішність—невідповідність підготовки учнів вимогам змісту освіти, фіксована через певний період навчання.   Неуспішність навчальної діяльності д...
Слайд № 2

Неуспішність—невідповідність підготовки учнів вимогам змісту освіти, фіксована через певний період навчання.   Неуспішність навчальної діяльності дитини може відбуватися через такі чинники впливу як: - фізіологічні особливості дитини; - соціальний вплив; - вікові аспекти розвитку; - психологічний стан диттини; - сімейне виховання; - психологічні особливості розвитку.

Перш за все при подоланні навчальної неуспішності дитини потрібно: - не проводьте порівняння між дітьми. Кожна дитина – неповторна особистість, у к...
Слайд № 3

Перш за все при подоланні навчальної неуспішності дитини потрібно: - не проводьте порівняння між дітьми. Кожна дитина – неповторна особистість, у кожної свій темперамент, своя планка розвитку. Порівнювати лише успіхи даної дитини, беручи до уваги її ж дії. При найменших успіхах стимулювати дитину похвалою, та іншими методами заохочення, при невдачах опиратися на попередні успіхи, для підкріплення виправлення помилки дитини.

Для дітей з розладами регуляції навчальної діяльності: гіперактивні та гіпоактивні Гіперакти́вність — стан, при якому активність і збудливість люди...
Слайд № 4

Для дітей з розладами регуляції навчальної діяльності: гіперактивні та гіпоактивні Гіперакти́вність — стан, при якому активність і збудливість людини перевищує норму. Гіпоактивність – протилежний гіперактивності стан, при якому переважає пасивна поведінка. Гіперактивну дитину не рекомендовано садити за останню парту, оскільки тоді вона випадає з поля зору вчителя, над нею буде втрачено контроль, що негативно проявиться на навчальній діяльності.  Гіперактивні діти часто втомлюються швидше ніж однолітки, що призводить до невиконання завдання. Саме тому їм потрібно давати завдання з можливістю зміни діяльності. Гіперактивні діти часто незавершують розпочату страву до кінця. Під час роботи з гіпоактивною дитиною учителеві варто замінити деякі усні завдання на письмові, продовжити час на їх виконання. Вище зазначена категорія дітей гарно буде виконувати творчі завдання вдома (для гіпер та гіпоактивних дітей різні завдання.    

Для покращення навчальної успішності дітей з відставанням в інтелектуальному розвитку · Давати індивідуальні завдання, доручення, можна залучити до...
Слайд № 5

Для покращення навчальної успішності дітей з відставанням в інтелектуальному розвитку · Давати індивідуальні завдання, доручення, можна залучити до виконання учнівського проєкту; · Використовувати форми роботи в групах, що сприяють загальному розвитку дітей та розширенню їх кругозору; · Уникати несподіваних запитань та вимоги швидкої відповіді; · Давати можливість формулювати відповідь у письмовому вигляді; · Заохочувати та підтримувати впевненість дитини у своїх силах, не акцентувати увагу на невдачах.  

Для покращення навчальної успішності «Важких» підлітків Пі́дліток — юнак або дівчина (юнка) в перехідному від дитинства до юності віці. 1. Дати виг...
Слайд № 6

Для покращення навчальної успішності «Важких» підлітків Пі́дліток — юнак або дівчина (юнка) в перехідному від дитинства до юності віці. 1. Дати виговоритись і перетворити душевні невдоволення у слова. 2. Створювати завдання квестового, ігрового характеру. 3. Давати можливість виконувати відповідальні завдання. 4. Не акцентувати увагу на негативних поведінкових аспектах дитини. 5. Підтримувати найменші успіхи. 6.  Використовуйте життєві ситуації при побудові завдань .  

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності...
Слайд № 7

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці. «Серце віддаю дітям» В. Сухомлинський  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.