Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
19.09.2018 Фізична культура Урок № 11-12
Тема: Інструктаж з БЖД. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Елементи акробатики. Рухлива гра «Займи вільне місце»
Завдання уроку:
1. Вивчення вправ на положення тіла у просторі: виси, упори.
Вдосконалення техніки виконання акробатичних комбінацій.
Сприяти розвитку координації.
Виховувати увагу, упевненість у своїх силах.
Місце проведення: спортивний зал.
Матеріальне забезпечення: мати гімнастичні, перекладина низька,бруси паралельні, унаочнення по темі.
Зміст уроку | Дозування | Організаційно-методичні вказівки | ||
Підготовча частина уроку (15 хв) | ||||
1. Шикування в шеренгу , привітання. 2.Повідомлення теоретичних відомостей: «Основні фізичні якості: сила, гнучкість, швидкість, витривалість» 3. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС 4. Організаційні вправи стройові прийоми: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами 5. Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін) 6. Різновиди бігу 7. Перешикування 8. Комплекс ЗРВ В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1. нахил голови вліво 2. вихідне положення 3. нахил голови вправо 4. вихідне положення В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1. нахил голови вперед 2. вихідне положення 3. нахил голови назад 4. вихідне положення В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-4 круговий рух головою вправо. 5-8 те ж вліво В.п. - стійка ноги нарізно, руки взамок перед грудьми. Кругові рухи кистями 6-8 раз рук В.п. - стійка ноги нарізно, руки взамок перед грудьми. 1 руки вперед,долонями вперед 2. вихідне положення 3. руки вверх,долонями вверх 4. В.П. В. п. – стійка ноги нарізно, права рука вверху. Зміна положення рук на два рахунки. В.п. –ноги нарізно ,руки вверху. 1-4 круги руками вперед 5-8 круги руками назад В.П. – ноги нарізно,руки за голову. 1-2 повороти тулуба на ліво 3-4 те ж на право. В.П. – ноги нарізно,руки за голову. 1-2 нахил тулуба вліво 3-4 те ж вправо В.П. – ноги нарізно,руки за голову. 1-2 нахил тулуба вперед 3-4 нахил тулуба назад В.П. – ноги нарізно,руки за голову. 1-4 круговий рух тулуба вліво 5-8 те ж вправо В.п. – основна стійка 1. присід, руки вперед 2. В.П. В.П. – основна стійка 1-10 стрибки на двох ногах. Визначення ЧСС | 1 хв 4 хв 1 хв 1 хв 2 хв 2 хв 4 хв | 1 хв 4 хв 1 хв 1 хв 2 хв 1 хв 4 хв | 1 хв 4 хв 1 хв 1 хв 2 хв 1 хв 2 хв | Перевірити наявність учнів та їх самопочуття Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки Зберігати стрій, не обганяти одне одного У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук розвиток координаційних здібностей завдяки зміні положення рук |
Основна частина уроку (20 хв) | ||||
Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Займи вільне місце» | 10 хв 10 хв | Слідкувати за правильність виконання вправи. На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і перекидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкнутися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим. | ||
Заключна частина уроку (5 хв) | ||||
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Вимірювання ЧСС 3. Підбиття підсумків 4. Організоване залишення місця занятт | 1 хв 2 хв 1 хв 1 хв | 1 хв 2 хв 1 хв 1 хв | 1 хв 2 хв 1 хв 1 хв | За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих У колону по одному |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»