Положення про школу молодого вчителя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАТВЕРДЖЕНО

Методичною радою

школи І-ІІІ ступенів № 294

м. Києва

протокол №_____від _____

Положення

про школу молодого вчителя

  1. Загальні положення

Школа молодого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою та середньою спеціальною освітою, що мають стаж менше 3 років і кваліфікаційну категорію спеціаліст. Школа молодого вчителя – це постійно діюче професійне обєднання педагогів, створене за ініціативою методичного кабінету.

  1. Мета і завдання

Мета: Формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.

Завдання школи:

  • задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;

  • сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;

  • допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у навчально-виховний процес.

  1. Функції і обовязки

    1. Організація групових занять для молодих учителів, проведення практичних семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів школи молодого вчителів з питань організації навчальної діяльності і професійної освіти.

    2. Організація вивчення професійних потреб молодих учителів, допомога в самовдосконаленні.

    3. Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду.

    4. Організація вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

  1. Права слухачів школи молодого педагога

  • брати участь у конференціях, творчих і педагогічних майстернях;

  • використовувати матеріальну базу школи для самоосвіти;

  • одержувати консультативну допомогу від педагога-наставника;

  • підвищувати свою кваліфікацію.

  1. Відповідальність

Учасники і керівник школи молодого педагога несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.

  1. Управління школою молодого педагога

Для організації роботи школи молодого вчителя призначається керівник із числа досвідчених педагогів, що мають вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. Складається графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом навчального року проводиться не менше 4 занять школи молодого вчителя, практичні семінари, які включаються у річний план роботи.

До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:

  • круглі столи, семінари з науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;

  • відкриті уроки і позакласні заходи;

  • лекції, повідомлення і дискусії з методики викладання предмету і виховання;

  • рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять, тренінги тощо;

  • вивчення передового педагогічного досвіду.

  1. Діловодство

  • положення про школу молодого педагога;

  • план роботи;

  • банк даних про слухачів школи в молодого педагога: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);

  • звіти про роботу школи молодого вчителя;

  • методичні рекомендації.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!