! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

План роботи творчої групи інноваційної освітньої діяльності на 2018/2019 навчальний рік

Опис документу:
Науково-методична тема ліцею: «Створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів на снові компетентнісно-зорієнтованого підходу до навчання та виховання» Провідна проблема: Використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі ліцею. Тема: Розвиток ініціативи і творчості кожного викладача та впровадження результатів наукових досліджень в практику роботи ліцею

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ

Затверджую

Директор Красноградського професійного ліцею

___________ Н.В.Мирошниченко

«__» __________ 2018р.

План роботи

творчої групи

інноваційної освітньої діяльності

на 2018/2019 навчальний рік

Розглянуто та схвалено

на засіданні творчої групи

Протокол № 1

від «03» вересня 2018р.

Голова ТГ _____ Н.М. Грезент-Єніна

Науково-методична тема ліцею: «Створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів на снові компетентнісно-зорієнтованого підходу до навчання та виховання»

Провідна проблема: Використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі ліцею.

Тема: Розвиток ініціативи і творчості кожного викладача та впровадження результатів наукових досліджень в практику роботи ліцею

Основні завдання: Створення комфортних умов для самовдосконалення, самореалізації та забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу, реалізації вивченого досвіду в навчально-виховний процес закладу. Корекція діяльності викладачів, що мають проблеми в опануванні нових технологій.

Головні напрямки роботи

- Сприйняття членами творчої групи ідей та мети роботи.

- Сприяння науково-методичному забезпеченню та психолого-педагогічному супроводу навчання і виховання.

- Цілеспрямована теоретична підготовка педагогів через вивчення наявної науково-педагогічної, методичної, психологічної літератури з означеної проблеми, засвоєння відомого досвіду.

- Впровадження в навчальний процес продуктивних технологій, інтерактивних технік з метою підвищення якості освіти.

- Реалізація стандартизації і профілізації освіти як умови формування інноваційної, соціально адаптованої особистості.

- Підготовка і аналіз відкритих уроків і занять, які демонструють нестандартні методичні прийоми, спрямовані на розвиток якостей інноваційної особистості учнів.

- Накопичення позитивного професійного досвіду членів творчої групи, організація видавничої діяльності.

Очикувані результати діяльності творчої групи

На рівні ліцею:активізація творчої активності, підвищення рівня психологічної культури та фахової майстерності педагогів, запровадження технологій продуктивного навчання, підвищення якості освітньої діяльності закладу.

На рівні особистості педагога: усвідомлення нових освітніх пріоритетів, формування елементів нового педагогічного мислення, зростання прагнення до самовдосконалення, самоосвіти, самореалізації, включення в систему дослідницької, творчої роботи.

 1. Актуальність проблеми - визначення основних факторів розвитку інноваційної особистості.

2. Метою творчої групи є розширити знання педагогів про інноваційні технології; допомогти педагогам зорієнтуватися у виборі інноваційних технологій для застосування їх у навчально-виховному процесі; формувати вміння працювати групами, досягаючи спільного результату; сприяти формуванню методичної культури педагогів.

3. Завдання творчої групи:

  • обробка даних отриманих у результаті опанування нової технології, узагальнення найбільш вдалого досвіду роботи педагогів, моральне та матеріальне стимулювання учасників інновації, висвітлення  результатів досвіду в засобах масової інформації;

  • керівництво діяльністю педколективу по впровадженню провідних ідей досвіду творчої групи;

  • корекція діяльності педагогічного колективу. створення колективного досвіду роботи з проблеми;

  • широке впровадження методів наукового дослідження;

  • аналіз змін рівня теоретичних знань з проблеми;

  • аналіз змін, що відбулися в практичній діяльності ліцею;

  • підготовка матеріалів до публікації;

  • матеріальне та моральне заохочення членів творчої групи.

Алгоритм діяльності творчої групи

  1. Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи в школі.

  2. Дослідження реального рівня професійної майстерності, творчих здібностей педагогів, потреб та інтересів як всього колективу, так і кожного педагога. Для цього потрібні наступні заходи:

  • відвідування уроків, позакласних занять;

  • застосовування експертних оцінок;

  • проведення анкетування, бесід;

  • аналіз змісту педагогічних рад, творчих конференцій, методичних об’єднань;

  • аналіз педагогом власної діяльності.

  1. Регулярне виявлення ступеня розбіжності між реальним рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їхньої праці, та вимогами суспільства до рівня діяльності педагогічних колективів.

  2. Діагностика педагогічних умов, що спричинили розбіжність.

  3. Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки та інформаційними педагогічними технологіями, що стосуються проблем, визначених у системі підвищення кваліфікації педагогів.

4. Склад творчої групи, відомості.

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Фах

Стаж

Кваліфікаційна категорія

Звання

Участь у метод.

формуванні

Гостенкова

О.В.

Заступник директора з НВР

інженер-будівельник

38

спеціаліст І категорії

-

МК, ТГ

Гребьонкіна С.В.

Майстер

в/н

майстер

в/н малярів

27

майстер в/н І категорії

-

МК, ТГ

Грезент-Єніна

Н. М.

викладач англійської мови

вчитель початкових класів, викладач англ.мови

25

спеціаліст вищої категорії

-

Голова ТГ

Дикунець

О. М.

викладач англійської мови

вчитель англ. мови, укр. та рос. мови

23

спеціаліст І категорії

-

МК, ТГ

Ждамаров

О.В.

викладач історії

вчитель поч. класів, вчитель історії

24

спеціаліст вищої категорії

-

МК, ТГ

Калантай

A. C.

майстер

в/н

товарознавець вищої категорії

20

спеціаліст І категорії

-

Голова МК, ТГ

Калініченко В.В.

викладач математики

вчитель математики та фізики

29

спеціаліст І категорії

-

МК, ТГ

Караченцева І.В.

майстер

в/н

виробниче навчання з професії «Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр»

3

спеціаліст 9 розряду

-

МК, ТГ

Кравченко

В.В.

викладач фізичної культури

педагогіка і методика середньої освіти, ф/к

9

спеціаліст І категорії

-

МК, ТГ

Кузнецова

С.Ю.

викладач біології

викладач біології

5

спеціаліст

-

МК, ТГ

Маховська

Т.В

майстер

в/н

майстер в/н, викладач

15

спеціаліст 12 розряду

-

МК, ТГ

Мирошниченко Н. В.

викладач предмету «Технологія

приготування їжі з основами товарознавства»

викладач

30

старший викладач спеціаліст вищої категорії

старший викладач

МК, ТГ

Мирошниченко О. В.

викладач інформатики

інженер-конструктор, технолог рев

28

спеціаліст вищої категорії

Вчитель-методист

МК, ТГ

Молібог Я.О.

викладач

майстер в/н

13

спеціаліст

9 розряду

-

МК, ТГ

Пасічник

М.В.

викладач фізики

вчитель математики та фізики

35

спеціаліст вищої категорії

-

МК, ТГ

Полякова

А. П.

майстер

в/н

технік-математик, програміст

26

спеціаліст 12 розряду

-

МК, ТГ

Поляков

В. В.

майстер

в/н

інженер-механік

41

майстер в/н –

спеціаліст, 10 розряд (2012).

викладач - спеціаліст 11р,

i категорія (2015)

-

МК, ТГ

Набока

С.Г.

викладач фізичної культури

вчитель ф/в

26

спеціаліст І категорії

-

Голова МК, ТГ

Сіладі

А.О.

Заступник директора з НВихР

філолог, викладач укр.мови та

літ-ри

27

спеціаліст І категорії

-

Голова МК, ТГ

Снітко

Т.В.

викладач української мови, правознавства

філолог, викладач укр.мови та

літ-ри

30

спеціаліст вищої категорії

-

Голова МК, ТГ

Стайко

Л. А.

майстер

в/н

майстер

в/н штукатурів, плиточників

31

спеціаліст 12 розряду

-

МК, ТГ

Терлецька

Т. В.

викладач інформатики

інженер-електронік

30

спеціаліст І категорії

-

Голова МК, ТГ

Трещова

В.В.

майстер

в/н

майстер в/н, викладач

16

спеціаліст вищої категорії

-

МК, ТГ

Філонова

В. І.

викладач технології штукатурних, малярних, лицювально - плиточних робіт, матеріалознавства, охорони праці

Теплогазопоста-чання і вентиляція

22

спеціаліст вищої категорії

-

МК, ТГ

Черниш

Л. В.

майстер в/н

викладач устаткування, саніт. та гігієни

21

спеціаліст І кат.

-

МК, ТГ

Яковлева

О.М.

викладач електортехники

енергетик, інженер-педагог

16

спеціаліст вищої категорії

-

Голова МК, ТГ

5. Громадські доручення (індивідуальні завдання) членів творчої групи

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Індивідуальна науково-методична проблема

Завдання як члена творчої групи

Термін виконан-ня

Форма узагальнен-ня

Форма звіту

Гостенкова

О.В.

«Впровадження методів та технологій продуктивного уроку з метою підвищення пізнавальної активності учня»

«Використання пед.-них навч. засобів

для підготовки кв-них робітників»

Листопад 2017

Виступ на засіданні

Доповідь

«Залежність енергетичних параметрів від атмосферних факторів»

Лютий

2018

Відкритий урок

Методична розробка

Гребьонкіна С.В.

Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання

«Роль педагога професійного навчання в організації диференційованого підходу до професійного ставлення майбутніх фахівців»

Грудень 2018

Виступ на засіданні ТГ

Доповідь

«Підготовка і обробка оштукатурених поверхонь, очищення від пилу і бруду»

Травень 2019

Відкритий урок з виробничого навчання професії «Маляр»

Папка з документацією

«Засвоєння прийомів укладання плитки при облицюванні «шов у шов» на клейових сумішах»

Березень 2019

Методична розробка уроку

Опис досвіду

Грезент-Єніна Н.М.

Технологія навчання англійської мови на різних етапах уроку

"Використання нових інформаційних технологій на уроках англійської мови»

Лютий 2019

Виступ на засіданні ТГ

Доповідь

Планування та робота в ТГ

Протягом року

Ведення документації, проведення засідань, семінарів

Матеріали роботи

Дикунець О. М.

Особистісно-орієнтоване викладання зарубіжної літератури

«Формування ключових компетентностей на уроках географії через особисту траекторію навчання»

Березень

2019

Доповідь

Презентація

«Міжнародний туризм»

Березень

2019

Доповідь

Презентація

«Глобальні проблеми людства»

Лютий

2019

Відкритий урок

Методична розробка

Ждамаров О.В.

Використання нестандартних методів навчання на уроках історії

«Проблеми становлення та консолідації української нації»

Жовтень 2018

Доповідь

Презентація

«Проблеми становлення та консолідації української нації»

Грудень 2018

Відкритий урок

Методична розробка

Калантай A. C.

Особистісно-орієнтований підхід до учнів на уроках виробничого навчання.

«Впровадження у виховний процес традицій українського народу».

Грудень 2017

Виступ

Доповідь

«Приготування каш різної консистенції».

Відкритий урок

Презентація

Калініченко В.В.

Використання методів активізації уваги учнів на уроках математики

«Застосування активних методів навчання шляхом використання завдань професійного спрямування на уроках математики»

Листопад 2018

Доповідь

Презентація

«Дії над векторами, що задані координатами»

Жовтень 2018

Відкритий урок

Презентація

Караченцева І.В

Індивідуальний підхід до учнів на уроках виробничого навчання

«Модульно – компетентнісний підхід у підготовці кваліфікованих робітників»

Квітень 2019

Презентація

Доповідь

«Підготовка цегляних поверхонь під штукатурення»

Жовтень 2018

Відкритий урок виробничого навчання професії «Штукатур»

Презентація уроку

«Затирання штукатурки пінопластовою теркою»

Лютий 2019

Методична розробка уроку

Розробка уроку

Кравченко В.В.

Підвищення ролі фізичної культури і спорту у профілактичних захворювань, формування здорового образу життя.

«Інноваційні технології на уроках ФК»

Жовтень 2018

Відкритий урок

Презентація уроку

Методика проведення занять з колового тренування на уроках ФВ учнів ПТНЗ

Квітень 2018

Презентація

Доповідь

Кузнецова С.Ю.

Проблемне виховання учнів на уроках біології

«Закономірності спадковості»

Грудень 2018

Відкритий урок

Презентація

«Доцільність використання дидактичного матеріалу на уроках біології»

Лютий

2019

Повідомлення

Доповідь

«Формування життєвих компетентностей на уроках біології шляхом інтеграції іноваційних технологій»

Квітень

2019

Повідомлення

Доповідь

Маховська Т. В

Самостійна пізнавальна діяльність учнів як фактор навчально-виховного процесу

«Методи і засоби навчання: класифікація, організація, поєднання»

Грудень 2018

Повідомлення

Доповідь

«Опрацювання графічної інформації»

Лютий 2019

Відкритий

урок

Методична розробка

Мирошниченко Н.В.

Метод проблемно-пошукового навчання на уроках кулінарії

«Забезпечення предмета «Метод проблемно-пошукового навчання на уроках кулінарії».

Січень

2018

Доповідь

Доповідь

«Прянощі, приправи»

Лютий

2018

Відкритий урок

Методична розробка

Мирошниченко О. В.

Активізація пізнавальної діяльності учнів через проблемні методи навчання

«Обмін досвідом роботи зі здібними та невстигаючими учнями»

Листопад 2018

Опис досвіду

Доповідь

«Формування творчої самостійності учнів засобами нестандартних завдань»

Лютий 2019

Доповідь

Презентація

"Робочий стіл та його елементи"

Жовтень 2018

Відкритий урок

Методична розробка

Молібог Я. О.

Впровадження сучасних технологій шляхом професійної активності учнів на уроках виробничого навчання

«Використання ІКТ на уроках як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів»

Січень 2019

Опис досвіду

Презентація

«Робота в текстовому редакторі Word»

Березень 2019

Розробка уроку

Презентація

Пасічник М.В.

Самостійна робота на уроках фізики, як один із критеріїв підвищення якості знань та компетентності учнів.

«Інноваційні підходи при викладанні фізики в системі професійно-технічної освіти»

Грудень 2018

Опис досвіду

Презентація

«Рівнева диференціація на уроках фізики»

Квітень

2019

Повідомлення

«Рівняння рівномірного прямолінійного руху»

Жовтень 2017

Відкритий урок

Методична розробка

Полякова А. П.

Особистісно-зорієнтоване навчання – фактор розвитку творчої особистості учня

«Створення буклетів у програмі MICROSOFT OFFICE PUBLISHER»

Листопад 2018

Відкритий урок

Презентація

«Подолання проблеми низького рівня успішності учнів»

Березень 2019

Виступ

Доповідь

Поляков В.В.

«Організація активної діяльності учнів на уроках теоретичного та в/ н»

«Підготовка слюсарів з ремонту автомобілів: нові підходи»

Січень 2018

Виступ

Доповідь

«Рубання металу»

Грудень 2017

Відкритий урок

Презентація

«Гальмова система з гідроприводом»

Лютий 2018

Матеріали до уроку

Методична розробка

Набока С.Г.

Шляхи підвищення ефективності викладання фізичної культури у сучасних умовах

«Баскетбол»

Січень

2018

Розробка уроку

Методична розробка

«Реалізації дериференційованого підходу до учнів- один із шляхів підвищення якості уроку»

Травень 2018

Повідомлення

Доповідь

Сіладі А.О.

Застосування краєзнавчого матеріалу на уроках укр. літератури

«Творчий підхід до вивчення української мови та літератури»

Січень 2018

Повідомлення

Доповідь

«Удосконалення навчально-матеріальної бази з української мови»

Травень 2018

Повідомлення

Доповідь

Снітко Т.В.

Розвиток творчої особистості кваліфікованих робітників через використання на уроках виробничого навчання активного методу – робота в малих групах

«Інноваційні форми і методи роботи на уроках української мови»

Січень 2018

Виступ

Доповідь

«Правопис службових частин мови»

Лютий 2018

Відкритий урок

Методична розробка

Стайко Л. А.

Розвиток творчої особистості кваліфікованих робітників через використання на уроках виробничого навчання активного методу – робота в малих групах

«Урок – основна форма виробничого навчання»

Березень 2019

Виступ

Доповідь, презентація

«Способи нанесення лаку на поверхню»

Січень 2019

Відкритий урок з виробничого навчання професії «Маляр»

Презентація

«Прийоми пофарбування поверхонь щіткою, валиком»

Квітень 2019

Методична розробка уроку

Методична розробка

Терлецька Т. В.

Формування творчої самостійності учнів на уроках теоретичного навчання

«Вимоги до використання комп’ютерних засобів в ліцеї»

Листопад 2018

Виступ

Доповідь

Лабораторно-практична робота " Створення та виконання алгоритмів"

Грудень 2018

Відкритий урок з предмета «Інформатика»

Презентація

Трещова В.В.

Компетентнісно-зорієнтоване навчання як засіб формування та розвитку професійних компетенцій учнів

«Педагогічна творчість, як засіб підвищення якості підготовки кваліфікованого робітника з професії «Електрозварник ручного зварювання»»

Жовтень

2017

Виступ

Доповідь

«Педагогічні технології у розвитку пізнавальної компетенції учнів»

Жовтень 2017

Виступ

Доповідь

«Різання нержавіючої сталі, кольорових металів різної товщини та конфігурації»

Березень 2018

Відкритий урок

Презентація досвіду

«Кінематичні схеми. Умовно-графічні позначення. Послідовність читання схем»

Листопад 2017

Матеріали до уроку

Методична розробка уроку

Філонова В. І.

Активізація пізнавальної діяльності учнів через проблемні методи навчання

«Етапи підготовки та проведення ділових (рольових) ігор»

Листопад 2018

Виступ

Доповідь

«Стан роботи і рівень знань учнів з предмета «Охорона праці» за 2018-2019 навчальний рік»

Травень 2019

««Влаштування цементно-піщаних стяжок пiд підлогу по маяках»

Жовтень 2018

Відкритий урок з технології штукатурних робіт

Презентація досвіду

«Загальні питання безпеки праці. Загальні відомості про потенціал небезпек»

Лютий 2019

Методична розробка уроку з охорони праці

Презентація досвіду

Черниш Л. В.

Методи розвитку самостійності і творчої активності учнів на уроках виробничого навчання.

«Новітні технології на уроках виробничого навчання».

Жовтень 2017

Виступ

Доповідь

«Приготування страв з м’яса».

Відкритий урок

Методична розробка

Яковлева О.М.

«Підвищення пізнавальної активності учня шляхом впровадження продуктивних технологій»

«Класифікація способів зварювання в захисних газах»

Лютий 2018

Методична розробка

Презентація досвіду

«Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення мотивації учнів до навчання»

Березень 2018

Виступ

Доповідь

«Труби та елементи попередньо ізольовані в ППУ

Квітень 2018

Відкритий урок

Методична розробка

Індивідуальна інноваційна діяльність педагогів

1. «Школа класного керівника» – створення блогів класних керівників та майстрів в/н.

2. Розміщення методичних розробок он-лайн.

3. Створення електронних засобів навчання з навчальних дисциплін професійного напрямку у програмі «Constructor Electronic books» Актуальність створення авторського електронного освітнього ресурсу, як інструменту здійснення інтеграції змісту освіти з новітніми технологіями навчання, пояснюється необхідністю переосмислення теоретичних і методичних засад, які б стали науковою основою реформування професійно-технічної освіти.

Передовий перспективний досвід

1. Участь у семінарах-практикумах педагогічних працівників – обмін досвідом.

2. Участь у відео-семінарах з обміну досвідом на рівні області.

Використання нетрадиційних форм методичної роботи:

- які посилюють наукову спрямованість роботи

з метою удосконалення роботи методичного кабінету на основі методичної роботи, формування у педагогів поняття про самоосвіту, як форму підвищення кваліфікації у міжатестаційний період, системне удосконалення та підвищення рівня професійної майстерності у ліцеї працює творча група педагогів, які мають високий рівень педагогічної майстерності та методичної компетентності, досягли ефективних результатів у підвищенні якості навчально-виховного процесу.

- які поєднують традиційні форми з дозвіллям

Протягом навчального року у ліцеї проведяться засідання керівників методичних комісій у формі «Методичних посиденьок», що дає певні позитивні результати, оскільки ця форма роботи сприяє створенню сприятливого психологічного клімату даної групи слухачів, а також виробленню правильного розуміння певної педагогічної проблеми.

УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЧЛЕНІВ ТГ

Зміст роботи

Термін виконання

Особливості роботи за новими програмами: здобутки і проблеми.

Протягом року

Впровадження у навчально-виховний процес особистісно-орієнтованих технологій навчання і виховання.

Надання консультацій щодо ведення документації, виховної та методичної роботи.

Атестація викладачів.

Березень 2019

Вивчення ППД викладача історії О.В.Ждамарова

Протягом року

Самовдосконалення професійного росту, самоосвіта викладачів.

Ділова гра «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

Лютий 2019

Якість оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках, під час перевірки робочих зошитів, контрольних робіт.

Протягом року

Взаємовідвідування уроків

КОНТРОЛЬ ЗА ЯКІСТЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Організація навчально-виховного процесу, забезпечення якості навчання.

Вересень 2018

Вивчення рівня знань учнів за І семестр.

Грудень 2018

Вивчення рівня знань учнів за рік.

Травень 2019

Державна підсумкова атестація учнів 3-их курсів.

За окремим графіком

Контроль за виконанням навчальних програм

Травень, червень2019


УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МАТЕРІАЛЬНОЇ БАЗИ

Зміст роботи

Термін виконання

Провести огляд кабінетів

Вересень 2018

Вивчити та обговорити положення про атестацію навчальних кабінетів

Вересень-жовтень 2018

Продовжити систематизувати дидактичний матеріал та методичну літературу у кабінетах.

Протягом року

Поповнювати кабінети навально-методичними посібниками

Протягом року

Продовжити роботу щодо оформлення кабінетів відповідно до вимог наукової організації праці викладача та учня.

Протягом року

Застосовувати технічні засоби навчання, створення системи використання ТЗН.

Протягом року

Облік результативності роботи творчої групи щодо впровадження інновацій

з/п

Назва інновацій

Очікувані результати

Форма узагальнення

ПІБ викладача

Активні та інтерактивні форми і методи навчання

Актуалізація активності кожного учня; підвищення якості і результативності навчально – виховного процесу

Виставка матеріалів

Члени ТГ

Диференційований підхід до навчання на уроках математики

Розвиток особистості учнів, підвищення успішності.

Методичний бюлетень, звіт.

В.В.Калініченко

Функціональні обов’язки членів творчої групи

Функціональні обов’язки

Відповідальні

Розробка навчально-плануючої документації

Заст.директора з НВихР - А.О.Сіладі

голова ТГ – Грезент-Єніна Н.М.

Розробка педагогічних програмних засобів, дидактичних матеріалів

Члени ТГ

Розробка та впровадження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

Голови МК

Участь у методичній роботі ліцею

Члени ТГ

Внесення доповнень та коректив до плану роботи над проектом

Голови МК

Аналіз та систематизація висновків експериментальної роботи

голова ТГ – Грезент-Єніна Н.М.

Навчання медпрацівників методів застосування комп’ютерів у навчальному процесі

Методист - О.В.Мирошниченко

ПЛАН

роботи Школи Педагогічної Майстерності

ЖОВТЕНЬ

1. Підвищення мобільності методичної багатовекторності викладачів - запорука високої стабільної якості знань учнів. Засідання ТГ.

2. Ознайомлення з педагогічним досвідом та теоретичним підґрунтям методики. Доповіді та аналіз педагогічної та методичної літератури з теми.

ЛИСТОПАД

Опрацювання літератури та методичних матеріалів. Самостійна робота з джерелами.

ГРУДЕНЬ

Творча робота в ТГ по осмисленню зібраної інформації.

СІЧЕНЬ-ЛЮТИЙ

Відкриті уроки за темою досвіду, що вивчається.

БЕРЕЗЕНЬ-КВІТЕНЬ

Відкриті уроки за темою, що вивчається.

ТРАВЕНЬ

Творчий звіт майстерень.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн