і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

План роботи школи молодого вчителя

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
790 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи І-ІІІ ступенів № 294

Деснянського району м. Києва

_________ Д.М.ЩЕРБАК

ІІІ розділ 

«Майстерність не є якимось особливим мистецтвом, що вимагає таланту, але це спеціальність, якої треба навчатись, як треба навчити лікаря його майстерності, як треба навчити музиканта»  

  А. С. Макаренко

ПЛАН  РОБОТИ

ШКОЛИ  МОЛОДОГО  ВЧИТЕЛЯ 

Зміст  роботи

Відповідальні

При

мітка

Вересень

Тема.        Перші кроки до вершин педагогічної майстерності

1

Знайомство з молодими фахівцями. Час спілкування «Зустріч зі школою. Розповідь про себе». Закріплення наставників.

Щербак Д.М.

 

2

Анкетування. Вивчення запитів молодих спеціалістів у наданні методичної допомоги

Мірошникова О.М.

 

3

Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на  2014-2015 навчальний рік.

Мірошникова О.М.

 

4

Вивчення нормативних документів про школу, правил для вчителя.

Щербак Д.М.

5

Інструктаж з планування роботи вчителя, класного керівника. Робота з навчальними програмами  і пояснювальними записками до них

Гончар А.І.

6

Практична робота. Опанування навичок ведення шкільної документації.

Ткаченко Г.С.

7

Консультація. Рекомендації  та поради щодо підготовки  молодого вчителя  до уроку.

Карпенко Л.І.

8

Огляд новинок методичної літератури.

Матюшко О.Л.

Жовтень

Тема.     Урок - головна форма організації навчального процес

1

Консультація. Як подолати страх перед уроком.

Мірошникова О.М..

 

2

Методичні вимоги до побудови й проведення сучасного уроку. Структура і методика проведення інтерактивного уроку.

Бочковська І.В.

3

Практична робота.  Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку.

Чорнобок В.В.

 

4

Гра-тренінг «Камертон» (кожен учасник представляє шляхи формування мотивації на уроці). 

Слухачі школи

 

5

Дискусія «Як зробити урок ефективним».

Слухачі школи

6

Консультація «Психологічна атмосфера уроку. Мова тіла вчителя на уроці».

Пацовська Л.П.

7

Рецепт приготування хорошого уроку.

Гончар А.І.

Січень

Тема: Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів

1

Принципи організації діагностики і контролю за навчально-пізнавальною діяльністю учнів

Мірошникова О.М.

 

2

Методична панорама «Ефективні форми та методи контролю навчальних досягнень учнів». Огляд різних видів контролю за навчанням: попередній, «біжучий», повторний,тематичний, періодичний, підсумковий,комплексний.

Онишко Л.М.

 

3

Консультація Психологічна складова оцінювання та сприйняття оцінки учнями та  їхніми батьками.

Бочковська І.В.

4

Використання різнорівневих завдань  з метою формування ключових компетентностей під час контролю

Матюшко О.В.

 

5

Ділова гра «Організація  контролю знань» (кожен учасник представляє свої форми проведення контролю знань учнів).

Слухачі школи

6

Дискусія  «Якими правилами повинен користуватися вчитель для забезпечення оптимальності процесу оцінювання навчальної роботи школярів».

Прокофьєва Л.П

7

Огляд  педагогічної літератури з теми «Оцінювання і контроль у досвіді вчителів-новаторів».

Карпенко Л.І.

8

Тренінг «Захист від стресів» . Робота з психологом.

Пікуль Н.В.

9

Відстеження відвідування уроків молодими вчителями

Гончар А.І.

Березень

Тема: Позакласна робота як одна із форм організації навчально-виховного процесу.

1

Круглий стіл «Обговорення та аналіз позакласних заходів, що відвідали»

Слухачі школи

 

2

Доповідь «Позаурочна діяльність у школі. Методика організації позакласної та позашкільної роботи з учнями».

Прокофьєва Л.П.

 

3

Бліц-інтервю Основні форми та методи позакласної роботи. Характеристика окремих форм виховної роботи.

Онишко Л.М.

4

Перегляд презентації «Формування громадянської компетентності учнівської молоді засобами позакласної діяльності»

Мірошникова О.М.

5

Практична робота «Пошук нових форм організації позакласної виховної роботи в школі.

Майоров І.В.

Травень

Тема: Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання.

1

Доповідь «Загальнокультурна та професійна самоосвіта»

Вчителі -наставники

 

2

Аукціон знань. Загальні напрями та основні компоненти самоосвітньої діяльності.

3

Практична робота. Розробка особистого плану самоосвітньої роботи.

Гросул Л.Б.

4

Критерії оцінювання результатів самоосвіти.

Чорнобок В.В.

5

Анкетування для перевірки самоосвітнього рівня молодого вчителя. Анкета, яка спонукає вчителів до самоосвіти.

Мірошникова О.М.

6

Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною науково-методичною темою.

Майоров І.В.

7

Консультація. Самоаналіз уроку як  засіб підвищення ефективності  професійної діяльності вчителя.

Ткаченко Г.С.

8

Творчий звіт педагогів-початківців «Відкрита розмова».

Молоді вчителі

9

Година мрій «Ідеальний  урок».

Слухачі школи

10

Випуск стінної газети вчителями-початківцями «Мій перший рік вчителювання»

Молоді вчителі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
план на рік
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь