Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

План роботи психолога на період карантину

Психологія

20.03.2020

2488

174

0

Опис документу:
План роботи психолога на період карантину (12.03.2020 - 03.04.2020) Індивідуальний план роботи під час карантину (12.03.2020 – 03.04.2020) практичного психолога Зеленодольської ЗШ №1 Свириденко Катерини Володимирівни
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Затверджую

Директор Зеленодольської ЗШ №1

Т.П.Захарова___________________

Індивідуальний план роботи під час карантину

(16.03.2020 – 03.04.2020)

практичного психолога

Зеленодольської ЗШ №1

Свириденко Катерини Володимирівни

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

1

12.03.

2020

  1. Складання плану роботи на карантин.

  2. Робота із нормативно-правовою документацією

  3. Консультації з батьками учня з ООП, щодо організації дистанційного навчання

8.00 – 11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

2

13.03

2020

  1. Робота над сценарієм просвітницького заходу «Ми проти булінгу!»

  2. Пошук он-лайн платформ для профорієнтаційної роботи

  3. Підготовка виступів на наради/педради/конференції

8.00-11.00

11.00-12.00

12.00-14.00

3

16.03.

2020

  1. Упорядкування щоденника журналу щоденного обліку роботи практичного психолога

  2. Робота з нормативно-правовою документацією.

  1. Створення блогу на платформі Blogspot,

8.00 – 11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

4

17.03.

2020

  1. Робота зі шкільною документацією

  2. Онлайн робота в блозі. Створення контент-плану, заповнення сторінок блогу

  3. Опрацювання фахової літератури.

  4. Робота над сценарієм просвітницького заходу «Ми проти булінгу!»

9.00 –10.00

10.00 – 11.00

11.00 – 13.00

13.00 – 15.00

5

18.03.

2020

  1. Робота в блозі. Щоденне оновлення сторінки для 1-шо класників

  2. Самооствіта курс «Емоційний інтелект» на платформі https://eduhub.in.ua

  3. Он-лайн консультації для батьків

9.00 -10.00

10.00-13.00

13.00- 15.00

6

19.03.

2020

  1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології.

  2. Самооствіта курс «Діти покоління Z» на платформі https://eduhub.in.ua

  3. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для першокласників

9.00-11.00

11.00 - 13.00

13.00-15.00

7

20.03.

2020

  1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

  2. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  3. . Самоосвіта курс «Основи здоров’язбережної компетентності» на платформі http://autta.org.ua

9.00-10.00

10.00-12.00

12.00-15.00

8

23.03.

2020

  1. Розробка дидактичног матеріалу для учня з ООП .

  2. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги Messenger.

  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.

  4. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

9.00– 11.00

11.00 - 12.00

12.00-14.00

15.00-17.00

9

24.03.

2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

  2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини».

  3. Робота над контентом для блогу ( запис відео, створення презентацій)

9.00-11.00

11.00-12.00

12.00-15.00

10

25.03.

2020

  1. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.

  2. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  3. Самоосвіта курс «Основи здоров’язбережної компетентності» на платформі http://autta.org.ua

  4. Систематизація досвіду роботи

9.00- 10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-15.00

11

26.03.

2020

  1. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія».

  2. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  3. Робота з журналом щоденного обліку роботи

  4. Самоосвіта курс «Основи здоров’язбережної компетентності» на платформі http://autta.org.ua

9.00-11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00-15.00

12

27.03.

2020

  1. Робота з документацією.

  2. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  3. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками

8.00-10.00

10.00-12.00

12.00-14.00

13

30.03.

2020

  1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

  2. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).

  3. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  4. Робота над журналами

9.00-11.00

11.00-12.00

12.00- 13.00

13.00-15.00

14

31.03.

2020

  1. Робота з методичною літературою.

  2. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків.

  3. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  4. Опрацювання проведених до карантину діагностик

9.00-11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00 - 15.00

15

01.04.

2020

  1. .Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

  2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

  3. Робота зі шкільною документацією.

  4. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

9.00- 11.00

11.00-13.00

13.00-14.00

14.00 -15.00

16

02.04.

2020

  1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

  2. Самоосвіта на платформі https://courses.ed-era.com

  3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

  4. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

9.00– 11.00

11.00- 13.00

13.00-14.00

14,00-15,00

17

03.04.

2020

  1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

  2. (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug)

  3. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів»

  4. Робота в блозі, щоденне оновлення сторінки для 1-класників

  5. Корекція календарних планів занять з першокласниками та учнем з ООП

  1. Самоосвіта на платформі https://courses.ed-era.com

09.00- 10.00

10,00-11.00

11.00-12.00

12.00-14.00

14.00-15.00

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.