Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

план-конспект уроку на тему "На фермі"

Англійська мова

Для кого: 2 Клас

08.03.2021

86

0

0

Опис документу:
В складі уроку: фонетична заряка з Mr tongue .ознайомленя з новою лексикою за допомогою додатка quickminds", презентації "Свійські тварини та птахи". Гра "Заведи ферму", фізкультхвилинка, розучування пісеньки "BINGO" ,вправи на розвиток письма та читання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

On the farm


Цілі: ознайомити з новими лексичними одиницями: практикувати учнів у вживанні звуків; розвиток писемного мовлення та навичок читання, розвивати вміння вести діалог, мовну здогадку, інтерес до вивчення англійської мови. Навчати комунікативним навичкам.

Обладнання: картки, малюнки, аудіозапис, презентація, мультимедійна дошка.роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

  1. Привітання

Т. Good morning, children. I'm glad to I see you.

Cl. Good morning teacher. We are glad J to see you too.

T. I'm fine today and how are you?

Pupils. (I'm O.K. I'm so-so. I'm bad. I'm very well.)

T. Who is on duty today?

P. I'm.

T. Who is away from our lesson today? P. All are present.

T. That's very well. Let's start our lesson.

  1. Фонетична зарядка

о Одного разу Mr Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і по-чав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr Tongue дуже старався. Він легенько дму-хав—[h] [h-h-h] — і витирав ганчірочкою. // Прошу дітей допомогти Язичку і показа ти, як він дмухав і витирав

дзеркало. Стежу, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно:

[h-h-h]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити сло-во Hello. Відпрацьовую його вимову, запропонувавши дітям повторювати за мною.//

о Вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr Tongue прокинув-ся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [w-w-w]. Він щільно закрив дверіі намагався заснути. Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [р-р-р]. Mr Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.

о У Mr Tongue День народження! З самого ранку він дуже радий: [еі-еі-еі] і кличе своїх друзів. Поки гості не прийшли, Mr Tongue надуває кульки: [s-s-s]. Ось задзвонив дзвіно-чок: [rj-rj-r)]- Хто ж це? Вгадайте- [r-r-r], [u-u-u], [g-g-g]. Друзі принесли багато дарунків, Mr Tongue дуже радий!


6.Читання


Т. You work well today. Thank you very much. The lesson is over. See you next time. Good-bye, children.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.