Прийде осінь. Закурличе
Журавлями в ранній час,
І дзвінок мене покличе
Перший раз у перший клас.
Любі, мої милі діти.
Ви сьогодні вже учні у нас.
Будемо вчитись, дружити, радіти
Й називатися 1 клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
В нашій школі, у дружній сім’ї.
І міцного здоров’я бажаю,
Й щастя-радості, любі мої.
Руку мамину ви відпустили
І пішли всі за мною в клас.
Мами з татами теж зрозуміли,
Що тепер дорослі ви у нас.
ІІ. Галявина знайомств
Вчитель
Дорогі діти! Сьогодні ви стали учнями, розпочалося ваше шкільне життя. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком.Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворилися на учнів, школярів. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.
Сьогоднішній урок у нас незвичайний. І зветься - квест. Хто мені скаже, що ж таке квест?
Сьогодні ми разом із вами помандруємо різними зупинками, де на нас чекає багато цікавих пригод, завдань, загадок.
Вчитель. Перша наша зупинка квесту зветься «Давай позначимось».
Подивіться навколо, як багато учнів у класі. Можливо, ви ще не всі один одного знаєте, не з усіма знайомі. Звичайно, у кожного своє ім'я, і відразу буває важко запам'ятати, кого як звуть. Але ж складно розмовляти з людиною, якщо не знаєш його імені. А ми разом вчитимемося, і тому потрібно знати всіх учнівсвого класу.
- Давайте знайомитися. Я ваша вчителька. Мене звати Олександра Михайлівна.. А тепер дізнаємося, як звати кожного з вас. Коли я скажу: "Три-чотири"! - кожен по команді вигукне своє ім'я. Ну-мо, спробуємо! (Діти вигукують своє ім'я)
- Ой-ой-ой!. Начебто голосно кричали, а я жодного імені не розчула! А ви всі імена розчули?
- Давайте спробуємо по-іншому.
Подивіться на дошку. Бачите карту України, але чогось не вистачає. Як ви думаєте що? Давайте додамо фарб їй. У вас в кожного на парті лежить сердечко, на якому написане ваше ім’я. Зробимо так: я викликатиму до дошки декілька учнів, ви вийдете сюди і і прикріпите сердечко. Вам потрібно слухати уважно: чи не вас я назву. Я прошу вийти до дошки усіх, кого звуть… . (і так далі, потрібно 21 магнітик).
ІІІ. Народження нової родини.
(Учитель дістає табличку з написом "НАШ КЛАС").
- Діти, подивіться, як багато сердечок у нас на карті, але які два там кольори є? Чому вони двох кольорів?. Подивіться один на одного, посміхніться. Всі ми різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас обʼєднала наша Батьківщина, країна, школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Ці сердечка на карті України буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні вона буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді. Саме в цю хвилину народився наш клас (учитель поміщає табличку над кольорами). Ось він який - наш клас!
Вчитель. Діти, скажіть будь ласка: а що ж означає слово Батьківщина?
Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна.