Підготовка до ДПА випускників початкової школи.

Опис документу:
Організаційно – методичні аспекти діяльності вчителя початкових класів в період завершального етапу здобуття учнями початкової освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Організаційно – методичні аспекти діяльності вчителя початкових класів в період завершального етапу здобуття учнями початкової освіти

Першочерговим завданням вчителя початкових класів в період завершального етапу здобуття учнями початкової освіти є впровадження ефективних форм і методів організації навчально-пізнавальної діяльності на етапі підготовки до ДПА та забезпечення успішного переходу до основної школи.

Який алгоритм роботи в цьому напрямку методичного об’єднання вчителів початкових класів НВК?

  • Вивчення документів, які регулюють закінчення навчального року та проведення ДПА.

  • Моніторинг навчальних досягнень учнів ( на основі річних контрольних робіт за 3 клас, 1к. р.- повторення матеріалу за 3 клас, робота учнів на уроках – вчитель бачить реальну картину - які попередні теми засвоєні краще, які гірше. Встановлює причини , щоб спланувати індивідуальну роботу, здійснювати диференційований підхід).

  • Використання ефективних форм і методів організації навчально-пізнавальної діяльності, інноваційних методів технологій.

  • Співпраця вчителя з психологом.

  • Наряду з вивченням нового матеріалу вже на початку ІІ семестру поступово проводиться повторення.

- В закладі практикується взаємовідвідування вчителями паралелі уроків, з метою обміну досвідом.

- Обов’язково на батьківські збори виноситься питання підготовки та проведення ДПА. При необхідності надаються індивідуальні консультації батькам, як вчителем, так і практичним психологом.

- В класах оформляється інформаційний куточок.

Для успішного переходу учнів до основної школи вчителеві необхідно:

у II семестрі знизити надмірну опіку над дітьми;

збільшити обсяг різних видів самостійної роботи;

проводити більше тренувальних вправ із глибоким аналізом;

систематично домагатися логічних доведень, висновків, узагальнень;

у ході повторення й узагальнення основних тем проводити самостійні роботи з різним навантаженням.

розвивати самооцінку.

формувати віру у свої сили та створювати атмосферу успіху.

Якщо співпраця вчителя з учнями, з батьками є системою роботи - це запорука успішного випускника початкової школи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.