+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Перспективний план роботи соціального педагога 2019-2020 н.р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

Методист Директор

районного методичного кабінету Велихівського НВК

«ЗОШ І-ІІ ст.- ДНЗ»

__________ І.П. Герман ___________ Л.М. Заполох

«_______» Вересня 2019 «________ » Вересня 2019

Перспективний план

роботи соціального педагога

Велихівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст.- ДНЗ»

Чернецької Ірини Іванівни

на 2019-2020 н.р.

Вступ

Річний план роботи соціального педагога Велихівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» складено на основі Закону України «Про освіту» 5 вересня 2017 року, «Положення про психологічну службу у системі освіти України» від 31 липня 2018 року за № 885/32337 та наказу МОН України від 08.08.2017 №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року», методичних рекомендацій Українського центру практичної психології та соціальної роботи, Конвенції ООН «Про права дитини», Загальної Декларації прав людини та інших нормативних документів, які охоплюють питання планування роботи психологічної служби.

До складу психологічної служби входять:

1.Чернецька ІІ.. – практичний психолог.

2.Чернецька І.І. – соціальний педагог

3.Кривко Л.М.. - заступник з НВР

4. Класні керівники 1-9 класів.

У своїй роботі керуюсь такими нормативними документами:

•   Конституція України;
•   Закон України «Про освіту»;
•   Закон України «Про загальну середню освіту»;
•   Декларація прав людини;
•   Конвенція про права дитини;

-Лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 № 1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.»

І. Аналітична частина

Соціально-педагогічна діяльність соціального педагога школи проводилася відповідно плану роботи соціального педагога на 2018-2019 навчальний рік, на основі якого відбувається щомісячне та щотижневе планування, ведеться щоденний облік проведеної роботи. Соціально-педагогічна діяльність школи здійснюється за сімома ознаками (функціями): діагностичним, прогностичним, консультаційним, захисним, профілактичним, соціально-перетворювальним та організаційним.

На початку начального року оновлено базу даних про дітей, які потребують соціальної підтримки, з них: діти - інваліди діти групи ризику діти з багатодітних сімей , діти з малозабезпечених сімей діти з неповних сімей , діти напівсироти .

На даних дітей та їх сім'ї оновлено документацію. До роботи з вищезазначеними сім'ями та учнями залучаються медпрацівники, кримінальна міліція.

Для учнів школи було проведено ряд бесід, виховних годин, годин спілкування, круглі столи, заняття з елементами тренінгу з таких тем: «Бережи честь з молоду», «Вплив алкоголю на здоров'я дитини», «Вчимося поважати та розуміти інших», «Геть паління – ми здорове покоління!», «Жити в світі в якому є ВІЛ/СНІД», «Життя людини – найважливіша цінність», «Здоровий спосіб життя», «Майбутня родина», «Особистісне ставлення до себе», «Поведінка в школі», «Права та обов'язки неповнолітніх», «Правила ввічливості», «Самопорозуміння та самосприйняття під час комунікації», «Способи подолання синдрому емоційного вигоряння», «Суїцид серед підлітків».

Соціальний педагог брав участь у районних засіданнях методичного об'єднаннях соціальних педагогів,.

Консультаційна робота є як груповою, так і індивідуальною. Соціальний педагог надає консультації учням, батькам, учителям відповідно до фаху.

ІІ. Цілепокладаюча частина

Мета: Створити сприятливі соціально-психологічні умови для саморозвитку та самореалізації творчої особистості

Завдання: - Забезпечити захист прав свобод дітей.

- Створити умови комфортного освітнього середовища.

- Забезпечити соціально-педагогічний супровід навчання і виховання здібних та обдарованих дітей.

- Забезпечити соціально-педагогічний супровід навчання і виховання дітей з особливими потребами.

- Забезпечити соціально-педагогічний супровід сімей які опинилися у складних життєвих обставинах.

- Попередити комп’ютерну залежності учнів та формування у них критичного мислення при сприйнятті інформації ЗМІ та мережі Інтернет.

- Провести профілактику правопорушень, девіантної поведінки .

- Продіагностувати прояви поведінки учнів: агресивності, тривожності.

- Підвищити культуру та компетентність педагогічних працівників школи.

-Проконсультувати учнів, вчителів щодо різних видів форм домашнього насильства у шкільних та дитячих колективах, сім'ї.

Методи: анкетування, тестування, бесіда, спостереження.

Основні завдання , над якими працює соціальний педагог:

-Запобігання різних проявам булінгу.

-Організація превентивного виховання. Профілактика різних шкідливих звичок серед підлітків.

Труднощів у між особистісних стосунках, розв'язання конфліктів.

- Виявлення тривожних школярів, учнів, схильних до жорстокого поводження в учнівському середовищі.

- Забезпечити захист прав свобод дітей.

- Створити умови комфортного освітнього середовища.

ІІІ. Змістова частина

Діагностичний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Виявлення дітей схильних до асоціальної поведінки

Учні

навч. Вих.. процесу

Вересень

Списки дітей окремо по класах, бесіди. спостереження

Соціальний педагог,

учні

2

Складання картотеки дітей схильних до асоціальної поведінки

Учні

навч. Вих.. процесу

Листопад

Списки дітей окремо по класах

Соціальний педагог,

3

Виявлення дітей що мають схильність до пропусків без поважних причин

Учні

навч. Вих.. процесу

Протягом року( за потребою)

Спостереження

Соціальний педагог

4

Виявлення дітей

Які належать до категорій соціально незахищених(діти сироти, діти напівсироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей).

Учні

навч. Вих.. процесу

Протягом року( за потребою)

Списки дітей окремо по класах, бесіди. спостереження

Соціальний педагог

5

Діагностичне дослідження л. Спілберг, Ю. Ханін

9 клас

Лютий

Тестування

Соціальний педагог

6

Обговорення проблем щодо обізнаності учнівської молоді та питання що належать до торгівлі людьми та ВІЛ/СНІДУ

6 клас

7 клас

8 клас

9 клас

Вересень

Вересень

Вересень

Жовтень

Спостереження, бесіди Анкетування

Соцальний педагог

Учні

7

Виявити важких підлітків що належать до типу важковиховувані

6 клас

7 клас

8-9 класи

Листопад

Спостереження

Соціальний педагог учні

8

Дослідження професійних інтересів учнів

9 клас

Лютий

Дослідження за методикою »Карта інтересів»

Соціальний педагог

9

Виявити причини й мотиви умови суїцидної поведінки учнів.

Учні

навч. Вих.. процесу

Протягом року( за потребою

Анкетування, бесіди

Соціальний педагог учні

10

Анкетування учнів 5-го класу з метою оцінки їх рівня адаптації до нових умов навчання

5 клас

Листопад

Анкета «Мої успіхи в моєму класі»

Соціальний педагог

11

Тестування на визначення самооцінки у дитини

5 ,6,7,8,9 класи

Січень

Тестування за методикою Сходинки

Соціальний педагог

12

Анонімна анкета

«Проблема шкідливих звичок»

5 ,6,7,8,9 класи

Січень

Анкетування

Соціальний педагог

13

Визначити схильність вчителів до конфліктів

Вчителі

Грудень

Діагностика бесіди, опитування

Соціальний педагог

14

Визначити та дати оцінку соціально психологічного клімату в педагогічному колективі

Вчителі

Березень

Анкетування

Соціальний педагог

15

Діагностування за індивідуальним зверненням учасників навчально- виховного процесу

Батьки

Протягом року (за потребою)

Анкетування

Соціальний педагог

16

Виявлення особливостей виховання дитини у сімї за анкетою «Батьки і діти»

Батьки

Грудень

Анкетування

Соціальний педагог

Консультативний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Консультування учнів з питань шкільного життя

Учні

навч. Вих.. процесу

Протягом року (за потребою

Консультації

Соціальний педагог

2

Консультування учнів з питань профорієнтації

9 клас

Лютий

Консультації

Соціальний педагог

3

Проведення індивідуальних та групових консультацій щодо виявлення адитивних ранніх ознак

Учні

навч. Вих.. процесу

Протягом року (за потребою

Індивідуальні та групові звернення

Соціальний педагог

4

Консультування учнів з питань професійного самовизначення

9 клас

Протягом року (за потребою)

Консультування

Соціальний педагог

5

Консультування учнів з питань ігрової та комп’ютерної залежності

ігрової залежності

і різних видів насильства над людьми профілактики правопорушень зі злочинністю.

1-4 класи

5-7 класи

Квітень

Лютий

Консультування

Соціальний педагог

6.

Проведення індивідуальних консультацій з важкими підлітками

Учні навч. Вих.. процесу

Січень

Групове й індивідуальне консультування

Соціальний педагог

7.

Проблема насилля учень в системах «Учень - учень,Вчитель учень»

Учні навч. Вих.. процесу

Січень

Групове й індивідуальне консультуваннями Бесіди «запобігання насилля та жорстокості»

Соціальний педагог

8

Психологічний супровід дітей з неадекватною поведінкою

Учні навч. Вих.. процесу

Квітень

Індивідуальні консультації Бесіди «Ти найкращий

( ща )»

Соціальний педагог вчителі

9.

Консультування вчителів з питань виховання дітей

Вчителі

Жовтень

Консультації бесіди

Соціальний педагог

10.

Допомога педагогам у роботі з учнями схильних до вивчення суїциду та насильства

Вчителі

Протягом року (за потребою)

Консультації , бесіди

Соціальний педагог

11.

Надання рекомендацій педагогам з проблем «Учень девіантної поведінки»

Вчителі

навч. Вих.. процесу

Листопад

Рекомендації

Соціальний педагог

12.

Надання рекомендацій з питань обдарована дитина,

Вчителі

Листопад

Рекомендації

Соціальний педагог

діти які не встигають у навчанні,

Вчителі

Грудень

Діти «Групи ризику»

Вчителі

Березень

Діти з неблагополучних сімей

Вчителі

Січень

13.

Консультування з питань масового скупчення людей

Учні навч. Вих.. процесу

Протягом року (за потребою)

Рекомендації

Психологічна служба

14.

Вивчення проблемних питань щодо навчання дітей

Батьки

Грудень

Індивідуальні консультації , звернення, бесіди, спостереження

Соціальний педагог

15.

Консультування для батьків з проблемних питань які стосуються виховання дитини

Батьки

Протягом року (за потребою)

Рекомендації

Соціальний педагог

16.

Проведення консультацій щодо проблем насилля у сім’ї

Батьки

Протягом року (за потребою)

Індивідуальні консультації,

бесіди

Соціальний педагог

17.

Інформування щодо проблемних питань дітей у школі

Батьки

Вересень

Консультації , бесіди

Соціальний педагог

18.

Ознайомити батьків про стан « суїцидної поведінки » її характерними ознаками та різними чинниками

Батьки

Вересень

Консультації

бесіди

Соціальний педагог

19.

Проведення зустрічі і заняття батьками майбутніх першокласників, підготовка та обговорення питань навчання і виховання дітей

Батьки

Серпень

Бесіди

Психологічна служба

Прогностичний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Виявлення дітей »Групи ризику» відносно яких можна прогнозувати зниження успішності та прояви дезадаптації

Учні навч. вих.. процесу

Лютий

Спостереження, бесіди Анкетування

Психологічна служба

2

Передбачення результатів соціально-педагогічних досліджень

-підлітковий

-агресивний ,

-насилля в сім'ї,

-використання

дитячої непосильної праці

    1. класи

1-9 класи

1-9класи

1-9 класи

Березень

Лютий

Листопад

Лютий

Графічний Тест «Дерево»

Методика «Кактус»

Діагностика «насилля у сім'ї »

Експрес опитування

Соціальний педагог

Соціальний педагог

Соціальний педагог

Соціальний педагог

Профілактичний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Профілактичні бесіди на теми

-Шкідливість куріння

-вживання алкогольних напоїв

-ввживання наркоотрути

-проблеми ВІЛ/СНІДу

5-6 класи

7-8 класи

9 клас

9 клас

Листопад

Травень

Січень

Вересень-Грудень

Бесіди опитування анкетування

Перегляд відеороликів

Перегляд відеороликів

Слайдові презентації, Перегляд відеофільму «Станція призначення життя»

Соціальний педагог

Соціальний педагог

Соціальний педагог

Соціальний педагог

2

Проведення тренінгового заняття «Попередження торгівлі людьми»

8-9 класи

Березень

Заняття з елементами тренінгу

Соціальний педагог

3

Виховні години щодо ознайомлення учнів з вимогами до професій, системою навчальних закладів

Учні навч. Вих.. процесу

Протягом року

Виховні години на тему «Правильний вибір професії»

Соціальний педагог

4

Профілактична робота з порушниками режиму школи

Учні школи

Березень

Засідання

Члени ради школи з профілактики правопорушень

5

Тренінгове заняття «Шляхи протидії торгівлі людьми»

9 клас

Листопад

Заняття

Соціальний педагог

6

Тренінгове заняття з дітьми що потребують особливої уваги на тему: «Правила ввічливості »

Діти що потребують особливої уваги

Січень

Заняття

Соціальний педагог

7

Тренінгове заняття «Здоровий спосіб життя»

7-9 класи

Квітень

Заняття

Соціальний педагог

8

Виховний захід для молодших школярів на тему «Знай свої права й обов’язки»

1-4 класи

Січень

Виховний захід

Соціальний педагог класоводи

9

Години спілкування на тему «Обираємо здоровий спосіб життя»

Учні навч. Вих.. процесу

Березень

Рольові ігри

Соціальний педагог

10

Профілактика та подолання конфліктності й жорстокого поводження в учнівському середовищі

Учні навч. Вих.. процесу

Протягом року

Заняття

Соціальний педагог

11

Складання і розробка рекомендацій педагогам, щодо роботи з дітьми які мають ознаки дезадаптації

Вчителі

Протягом року

Рекомендації

Соціальний педагог вчителі

12

Тренінгове заняття «Робота з дітьми з девіантною поведінкою»

Вчителі

Протягом року

Тренінг

Психологічна служба

13

Засідання Ради профілактики правопорушень серед учнів школи

Рада профілактики

Протягом року

Засідання

ЗВР, соціальний педагог

14

Заняття з елементами тренінгу на тему «Інтернет та ЗМІ у торгівлі з неповнолітніми »

Новопризначені педагоги

Лютий

Тренінгове заняття

Психологічна служба

15

Особливості поведінки людини під час участі в масових громадських заходах або перебування у місцях масового скупчення людей

Вчителі

Протягом року

Рекомендації

Психологічна служба

16

Батьківські збори »Як запобігти розвитку егоїзму жорстокості та агресивності дітей »

Батьки

Грудень

Збори

Соціальний педагог , батьки

17

Засідання всіх членів батьківського комітету з метою покращення дисципліни і навчання у школі

Батьки

Лютий

Засідання

ЗВР, соціальний педагог, батьки

18

Година спілкування «Дружба з батьками»

Батьки

Травень

Бесіди за круглими столом

Психологічна служба

Соціально-перетворювальний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Розвивальна та перетворювальна робота з розвитку запобігання конфліктності, агресивності серед підлітків , за відповідною розвивальною програмою «Програма курсу занять зі зниження агресивності»

Учні навч. Вих.. процесу

Квітень

Заняття

Соціальний педагог

2

Соціально- перетворюва робота з дітьми які зазнали насильства в сім'ї та жорстокого поводження з ними

Учні навч. Вих.. процесу

Протягом року (за потребою)

Тренінгові заняття

Психологічна служба

3

Збереження психічного здоров’я

  • Стресові стани

  • Травма

  • Криза

Учні навч. Вих.. процесу

Протягом року

Бесіди, заняття, спостереження, перегляд відеороликів

Психологічна служба

4

Проведення соціально-перетворювальної роботи з педагогами школи щодо проблем насилля з вироблення навичок адекватного реагування на учнівське насилля

Вчителі

Протягом року

Заняття

Соціальний педагог

5

Соціально-психологічний супровід педагогів у складних життєвих обставинах

Вчителі

Протягом року

Бесіди, спостереження, консультації як індивідуальні та групові

Психологічна служба

Захисний напрям

№ з/п

Мета

Де із ким

проводиться

Термін проведення

Вид та зміст роботи

інструментарій

Виконавці

1

Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації основних положень «Закону про охорону дитинства»

Учні навч. вих.. процесу

Квітень

Заняття , бесіди

Адміністрація школи

2

Представляти інтереси дітей сиріт, дітей позбавлені батьківського піклування, дітей інвалідів, дітей схильних до правопорушень органах місцевого самоврядування, служби у справах неповнолітніх міліції, суді , тощо

Діти даних категорій

Протягом року (за потребою

Косультації бесіди

Соціальний педагог

3

Перегляд відеофільму з метою профілактики шкідливих звичок «Правда про наркотики»

5-9 класи

Лютий

Відеофільм

Соціальний педагог

4

Перегляд відеофільму «правда про алкоголь»

5-9 класи

Жовтень

Відеоролики

Соціальний педагог

5

Перегляд слайдової презентації «Про права й обов’язки дитини»

7-9 класи

Квітень

Презентації , дискусії

Соціальний педагог

6

Перегляд відеофільму «Гірка правда про пиво»

9 клас

Грудень

Відеофільм

Соціальний педагог

Організаційно-методична робота

№ з/п

Вид та зміст роботи

Термін проведення

Виконавці

1

Складання плану роботи на рік, на місяць

На початку року, щомісяця

Соціальний педагог

2

Підготовка матеріалів до проведення виховних годин з учнями, навчальних занять, тренінгів, інтерактивних занять, ділових ігор з учнями, батьками, педагогічними працівниками

Протягом року

Соціальний педагог

3

Підготовка до виступу на батьківських зборах, педагогічних нарадах. Семінарах для педагогів. тощо

Протягом місяця

Соціальний педагог

4

Консультації в навчально-методичних центрах

Протягом року

Соціальний педагог

5

Підвищення фахового рівня шляхом самопідготовки

Протягом року

Соціальний педагог

6

Складання та корекція банку даних (списки учнів, сімей різних категорій, тощо)

Протягом року

Соціальний педагог

7

Робота з документами опрацювання нормативно - правових актів. Написання листів .позовів тощо

Протягом року (за потребою)

Соціальний педагог

8

Складання статистичних аналітичних звітів про виконану роботу (за рік)

Протягом року

Соціальний педагог

9

Організація відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. Обстеження житлово-побутових умов дітей сиріт, багатодітних сімей які перебувають в складних життєвих ситуаціях та дітей інших категорій

Протягом року

Соціальний педагог

10

Складання актів про невідвідування школи

Протягом року (за потребою)

Соціальний педагог

11

Щоденне ведення документації

Щодня

Соціальний педагог

12

Участь в онлайн нарадах, методо єднаннях соціальних педагогів

Протягом року

Соціальний педагог

13

Підготовка матеріалів до проведення тижня «За здоровий спосіб життя»

Січень-квітень

Соціальний педагог

14

Проведення тижня «Соціальної підтримки дітей»

Квітень

Соціальний педагог

15

Підготовка матеріалів до проведення масових заходів школи

Протягом року

Соціальний педагог

16

Аналіз роботи за рік

Травень

Соціальний педагог

17

Підготовка матеріалів до Організаційно- профорієнтаційної роботи в школі

Жовтень

Соціальний педагог

Опис документу:
Річний план роботи соціального педагога Велихівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» складено на основі Закону України «Про освіту» 5 вересня 2017 року, «Положення про психологічну службу у системі освіти України» від 31 липня 2018 року за № 885/32337 та наказу МОН України від 08.08.2017 №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн