Дошкільний вік - самоцінний етап у розвитку екологічної культури особистості. У цьому віці дитина починає виділяти себе з навколишнього середовища, у неї розвивається емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього, формуються основи морально-екологічних позицій особистості. Традиційно в дошкільному вихованні в загальний процес знайомства з природою включається і елемент її пізнання, вироблення гуманного ставлення до неї і усвідомленої поведінки у природному середовищі. Велику роль в екологічному вихованні дошкільнят грає практична, дослідницька діяльність в природних умовах. На жаль, сучасні діти, мають дуже обмежені можливості для спілкування з природою. Діти непогано знають рослини і тварин інших країн і набагато гірше тих, хто мешкає поруч з ними. Адже екологічна освіта має починатися з об'єктів найближчого оточення, з якими дитина стикається в повсякденному житті, в тому числі й тому, що процес навчання неефективний без емоційного сприйняття дерев, трав, вечорів і світанків. Не можна вивчати природу по картинках і фотографіях навіть найкращої якості.
Еколого-соціальна ситуація сьогоднішнього дня висуває перед фахівцями дошкільної освіти задачу пошуку універсальних засобів екологічного виховання в сучасних умовах. Одним з таких засобів і став проект «Доброго дня, друзі дерева».