Педагогіка. Ознаки нетрадиційного уроку.

Опис документу:
Педагоги постійно шукають способи пожвавлення уроку, намагаються урізноманітнити форми пояснення і зворотного зв'язку. Зрозуміло, ніхто не вимагає скасування традиційного уроку, як основної форми навчання і виховання дітей. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ознаки нетрадиційного уроку

- Несе елементи нового, змінюються зовнішні рамки, місця проведення. 
- Використовується позапрограмний матеріал, організується колективна діяльність у поєднанні з індивідуальною. 
- Залучаються для організації уроку люди різних професій. 
- Емоційного підйому учнів через оформлення кабінету, дошки, музики, використання відео. 

Організація і виконання творчих завдань. 
- Обов'язковий самоаналіз в період підготовки до уроку, на уроці і після його проведення. 
- Обов'язково створюється тимчасова ініціативна група з учнів для підготовки уроку. 
- Обов'язкове планування уроку заздалегідь. 
- Чітко визначати третій дидактичні завдання. 
Творчість учнів має бути спрямована на їх розвиток. 
Кожен педагог має право обирати ті педагогічні технології, які комфортні для нього і відповідають індивідуальним особливостям учнів: 
а) авторські (людина, група людей) 
б) авторизовані (Шаталов, Пастухов) 
в) новаторські (дослідники, експериментатори) 
г) традиційні (роби як я) 
д) використовувати нетрадиційні уроки. 
Аналіз педагогічної літератури дозволив виділити декілька десятків типів нестандартних уроків. Їх назви дають деяке уявлення про цілі, завдання, методику проведення таких занять. Перелічимо найбільш поширені типи нестандартних уроків: 
1.Урокі «занурення» 
2.Урокі - ділові ігри 
3.Урокі - прес-конференції 
4.Урокі-змагання 
5.Урокі типу КВК 
6.Театралізованние уроки 
7.Компьютерние уроки 
8.Урокі з груповими формами роботи 
9.Урокі взаємонавчання учнів 
10.Урокі творчості 
11.Урокі-аукціони 
12.Урокі, які ведуть учні 
13.Урокі-заліки 
14.Урокі-сумніви 
15.Урокі - творчі відліки 
16.Урокі-формули 
17.Урокі-конкурси 
18.Бінарние уроки 
19.Урокі-узагальнення 
20.Урокі-фантазії 
21.Урокі-ігри 
22.Урокі-«суди» 
23.Урокі пошуку істини 
24.Урокі-лекції «Парадокси» 
25.Урокі-концерти 
26.Урокі-діалоги 
27.Урокі «Слідство ведуть знавці» 
28.Урокі - рольові ігри 
29.Урок-конференції 
30.Інтегрірованние уроки 
31.Урокі семінари 
32.Урокі - «кругова тренування» 
33.Межпредметние уроки 
34.Урокі-екскурсії 
35.Урокі - гри «Поле чудес». 
Педагоги постійно шукають способи пожвавлення уроку, намагаються урізноманітнити форми пояснення і зворотного зв'язку. 
Зрозуміло, ніхто не вимагає скасування традиційного уроку, як основної форми навчання і виховання дітей. Мова йде про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і разом з тим забезпечують швидкість запам'ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів. 
Багато творчо працюють вчителі стали використовувати незвичайні різновиди уроку, нові побудови навчальних занять, в корені відрізняються від так званих нестандартних уроків класичного зразка. 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.