Педагогіка, "Критерії сформованості моральних уявлень".

Опис документу:
Дитина не завжди розуміє сенс казки, не виділяє в ній моральні якості, читання казки не викликає в нього ніякого емоційного стану, взагалі не може мотивувати передбачуваний вчинок, але дитина із задоволенням вступає у взаємини з дорослим, зазвичай це відбувається з ініціативи дорослого. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Критерії сформованості моральних уявлень.
 
 1. Стійкість моральних уявлень.

A) Чи розуміє сенс казки.
Б) Які моральні якості в казці виділяє.
B) Емоційний стан після прочитання казки.
 
 2. Поєднання моральних образів і поведінки.
 
А) Мотивізірує чи дитина і як передбачуваний вчинок.
Б) Висловлює чи в промові норми поведінки, чи називає
     моральні якості.
 
 3. Моральна оцінка.
 
А) Наскільки розгорнуто, послідовно пояснює ситуацію.

Б) Яким літературним героям він прагне наслідувати, які
   моральні якості він виділяє.

Рівні сформованості моральних уявлень дітей
старшого дошкільного віку.
 
Високий рівень:
 Дитина добре розуміє сенс казки, відповідає на поставлені питання, може виділити моральні якості в казці, емоційно реагує на події у казці, правильно мотивує передбачуваний вчинок, відображає в мові моральні якості, розгорнуто послідовно пояснює ситуацію, дає повну моральну характеристику героям.
 
Рівень вище середнього:
 При не відповідності одному з підкритеріїв високого рівня.
Середній рівень:
  Дитина розуміє сенс казки, але не може виділити моральні якості в казці, не завжди емоційний, не завжди мотивує передбачуваний вчинок, характерний повтор за лідером, часто погоджується з його думкою. Під час бесіди за змістом казки, мовчазний, має труднощі у підтриманні діалогу.
Рівень Нижче середнього: При невідповідності одному з підкритеріїв середнього рівня.
Низький рівень:
  Дитина не завжди розуміє сенс казки, не виділяє в ній моральні якості, читання казки не викликає в нього ніякого емоційного стану, взагалі не може мотивувати передбачуваний вчинок, ситуацію описує непослідовно, дуже коротко, але дитина із задоволенням вступає у взаємини з дорослим, зазвичай це відбувається з ініціативи дорослого.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.